Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas nietquote:Op maandag 19 februari 2007 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
tjonge jonge zeg, 1 ijsbrekertje in een "felle" discussie
ja een Chinees kan er ook niets aan doen dat ie een Chinees is, en toch val ik er niet opquote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Hildy het volgende:
'k vind 't wel erg denigrerend om transen te vergelijken met beesten eigenlijk. Dat zegt toch eigenlijk wel heel veel over hoe een hoop mensen hier over denken.
En dat over iets wat verdorie aangeboren is, m.a.w. de persoon waar je 't over hebt kan d'r helemaal niks aan doen dat hij/zij zo is!
Ik reageer fatsoenlijk, op de dooddoeners van de transen mag ik ook dooddoeners plaatsen lijkt me. Hun argumenten zijn belachelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas niet.
SC, probéér 's fatsoenlijk te reageren. Ik weet zeker dat het je ergens lukt. Huphup, zoek 's naar wat fatsoen. Zo niet, wegwezen.
Ja, waarom niet dan? Ik zie 't probleem niet zo eigenlijk...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef milagro het volgende:
[..]
er wordt juist gesteld dat het toch maar sex is en je er niets van voelt en dus niet moet zeuren
als je zo redeneert, dat puur lichamelijk niet telt, en dat voorkeuren tussen de oren zitten, kun je net zo goed je geaardheid over boord gooien, want wat maakt het nu uit of een vent je pijpt of een wijf (als ze beide even kundig zijn in deze), wat maakt het nu uit of een wijf je penetreert met een voorbinddildo of een vent met zijn non detachable dildo, als het gevoel hetzelfde is en als je je ogen sluit het verschil dus niet merkt in principe, tenzij je het weet.
Op zich vond ik de vergelijking met de neo-nazi's wel een goede. Althans, als ik vergelijk hoe ik t.o.v. neo-nazi's sta en hoe sommige mannen in dit topic t.o.v. transjes staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
Een chinees herken je als chinees, een transseksueel niet als transseksueel.
De vergelijking met een lievelingskleur is nog een betere.
Kan je een voorbeeld aanhalen?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik reageer fatsoenlijk, op de dooddoeners van de transen mag ik ook dooddoeners plaatsen lijkt me. Hun argumenten zijn belachelijk.
hij reageert fatsoenlijk, het is eenmanier om dooddoeners mee te lijf te gaan, de goede verstaander pikt dat op.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas niet.
SC, probéér 's fatsoenlijk te reageren. Ik weet zeker dat het je ergens lukt. Huphup, zoek 's naar wat fatsoen. Zo niet, wegwezen.
Zolang we er over praten doen we het niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ja een Chinees kan er ook niets aan doen dat ie een Chinees is, en toch val ik er niet op
en we zijn allemaal beesten, we lullen al een halve dag over sex enkel hier
Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Hildy het volgende:
En dat over iets wat verdorie aangeboren is, m.a.w. de persoon waar je 't over hebt kan d'r helemaal niks aan doen dat hij/zij zo is!
ONS, niet relatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.
Alle reacties bij elkaar vind ik SunChaser nu niet bepaald fatsoenlijk reageren eigenlijk en dan doel ik niet op die pedofilie-vergelijking.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
hij reageert fatsoenlijk, het is eenmanier om dooddoeners mee te lijf te gaan, de goede verstaander pikt dat op.
Ja precies, omdat 'ie zich toch man voelt en al 't vrouwelijke 'm vreemd is.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert, nee, fucking duh, als mijn broer geen piemeltje had gehad was het mijn zus geweest.
em die had zich dan weer om laten bouwen tot een broer, hoe verwarrend wil je het hebben![]()
Dat wel denk ik. Overeenkomsten zijn dat je het niet ziet, dat het gevoel van walging na de seks irrationeel is en dat het een risico is dat hoort bij een one night stand.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, maar da's meer omdat je het neo-nazi's niet zou gunnen ofzo. Omdat je vindt dat ze moreel verkeerd bezig zijn.
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.
Dat doe ik de hele tijd alquote:
Gaat het nu over one night stands of relaties? Ik was in de veronderstelling dat we het over one night stands hadden..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
wat zie je niet? jij duikt met willekeurig wie in bed, man, vrouw, trans, trafo, omdat het hetzelfde voelt, in principe, bedoel je?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Hildy het volgende:
[..]
Ja, waarom niet dan? Ik zie 't probleem niet zo eigenlijk...
Echt niet, ga maar eens naar West China toe. Die mensen daar zien er echt niet Chinees uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
Een chinees herken je als chinees, een transseksueel niet als transseksueel.
Als de loempia maar smaakt, zeg ik altijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef Lucille het volgende:
Echt niet, ga maar eens naar West China toe. Die mensen daar zien er echt niet Chinees uit.
Tough.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef SunChaser het volgende:
De bottomline is, de meeste hetero's zullen niet op prijs stellen dat ze achter te horen krijgen dat ze met een transseksueel hebben geneukt
hetero mannen dan, want de vrouwen merken het meestal op voorhand welquote:Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef SunChaser het volgende:
De bottomline is, de meeste hetero's zullen niet op prijs stellen dat ze achter te horen krijgen dat ze met een transseksueel hebben geneukt
Neehoor, een omgebouwde vrouw kan een stijve pik krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
hetero mannen dan, want de vrouwen merken het meestal op voorhand wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |