abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46471111
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef milagro het volgende:

daar weet de bespotte toch niets van, het wordt haar niet verteld immers.
Maar er is wel objectief sprake van spotten en kwetsen, iets dat niet alleen tussen oren zit.
quote:
jij redeneert dat iets wat je niet merkt, je achteraf niet zou moeten doen afknappen.
Zolang het niet verteld wordt, inderdaad.
quote:
jij vindt zelf dat transseksualiteit geen issue mag zijn, en bepaalt dat gelijk ook even dat een ander dat ook 'moet' vinden, anders ben je hypocriet of fout, of raar bezig, take your dick uh pick.
Yep. In deze ONS-context zeker. Net zoals ik het absurd vind om lievelingskleur een issue te laten zijn. Je kunt de chromosomen namelijk niet met het blote oog zien.
quote:
dat mag jij bepalen voor jezelf, maar niet voor een ander.
Gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik het absurd zou vinden als iemand ergens een issue van maakt.

Mag ik die leuke jongen in de trein niet meer bekijken, omdat ie, als ie zou weten dat ie bekeken wordt door een homo, misschien zou kunnen gaan walgen? .
quote:
stellen dus dat het verzwijgen van een sexchange geen issue moet zijn, want de sexchange moet geen issue zijn en is dat ook niet, omdat je het niet merkt, en omdat je het niet merkt, maakt verzwijgen niet uit, en is het geen issue , is de kromme naar zich toe redenatie taktiek van een gelovige.
Waarom zou de sexchange een issue mogen zijn, en iemand lievelingskleur niet?
Beide merk je niet tijdens de seks. Dus als je er nooit achter komt, geen issue.
pi_46471154
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:

Dus een geit neuken is net zo normaal?
Je logica is onnavolgbaar. .
pi_46471249
quote:

[..]

Tja, een transseksueel kun je dus ook al met een geit vergelijken, het moet niet gekker worden
pi_46471507
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef AnnaB het volgende:
Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook.
Heeft de politie de aangifte ook werkelijk in het systeem gezet? En is er een strafzaak van gekomen en een boete/veroordeling?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_46471532
Zullen we alle m->v transen maar een roze ster met "MTF" d'r op geven dan? En een blauwe ster met "FTM" voor de heren. Want stel je voor dat een keurige heterojongen (of heteromeid) zich vergist! The horror.

omfg, stelletje onvolwassen zielepoten.

(oeps, godwin )

[ Bericht 10% gewijzigd door Hildy op 19-02-2007 21:17:25 (tickvaudt) ]
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46471565
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Hildy het volgende:

Zullen we alle m->v transen maar een roze ster met "MTF" d'r op geven dan? En een blauwe ster met "FTM" voor de heren. Want stel je voor dat een keurige hetrojongen (of hetromeid) zich vergist! The horror.

omfg, stelletje onvolwassen zielepoten.
I guess that sums it up. .
pi_46471629
quote:

[..]

Absoluut. Wanneer jij een geit neukt en daar van geniet, moet je ook niet gaan miepen wanneer achteraf de geit vertelt dat het een geit is.
pi_46471654
LOL.
pi_46471716
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

I guess that sums it up. .
't was sarcastisch bedoeld. Maar ik lees toch wel uit een hoop reacties hier dat dat een beetje hun ideaalbeeld is: alles wat niet-heteronormatief (homoseksueel, transseksueel, interseksueel) is tot 2de-rangs burger degraderen. En voor zo'n jong en vooruitstrevend forum als fok vind ik dat toch wel eng.
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 21:14:56 #260
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46471791
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Tja, een transseksueel kun je dus ook al met een geit vergelijken, het moet niet gekker worden
Begrijpend lezen is ook een vak
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 21:24:30 #261
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46472311
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Absoluut. Wanneer jij een geit neukt en daar van geniet, moet je ook niet gaan miepen wanneer achteraf de geit vertelt dat het een geit is.
Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.
pi_46472525
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.
Een transseksueel is net zo goed een vrouw. Misschien niet het soort vrouw waar je hem in wil hangen, maar net zo goed een vrouw. De overeenkomst is dat je in beide gevallen snel wilt neuken, een wezen ziet waar je dat mee wilt doen, er heftig van geniet, maar naderhand gaat miepen dat als je meer had geweten over de achtergrond van het wezen hem er niet in had willen hangen.

Hoort bij het risico van een one night stand. Koper heeft onderzoeksplicht enzo.
  maandag 19 februari 2007 @ 21:30:29 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46472583
Geiten/dieren en mensen.
Appels en peren.

Onzinvergelijking.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 21:34:22 #264
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46472768
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Een transseksueel is net zo goed een vrouw.
En een omgebouwde man.
pi_46473589
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat als een tang op een geit. Doe dus maar weglaten.
pi_46473655
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En een omgebouwde man.
Enkel lichamelijk. En ik mag toch wel hopen dat de persoon die in dat lichaam zit belangrijker is voor je (maar ik heb weinig hoop).
pi_46473684
Edit: nah, onnodig.

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 22:01:00 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46473777
Reactie op edit.

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 22:01:22 ]
pi_46473945
Oh en MUUS, ik ben Turks, ik heb het alleenrecht om te roepen dat ik gediscrimineerd word hier, dus de rest telt toch al niet .

MAW: Mensen, de discussie mag misschien niet al te netjes zijn maar vooralsnog heb ik niets gezien wat niet door de beugel kan. Mits de geiten wegblijven (want ik vind ze eng).

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 22:03:47 ]
pi_46474045
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:56 schreef milagro het volgende:
Edit: nah, onnodig.
tjonge jonge zeg, 1 ijsbrekertje in een "felle" discussie
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:06:17 #271
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474057
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat als een tang op een geit. Doe dus maar weglaten.
Het was een reactie op DM die zegt dat vlees vlees is.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:07:25 #272
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474098
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Hildy het volgende:

[..]

Enkel lichamelijk.
Ja, en neuken is ook lichamelijk, daar gaat t dus al de hele tijd om
pi_46474263
'k vind 't wel erg denigrerend om transen te vergelijken met beesten eigenlijk. Dat zegt toch eigenlijk wel heel veel over hoe een hoop mensen hier over denken.

En dat over iets wat verdorie aangeboren is, m.a.w. de persoon waar je 't over hebt kan d'r helemaal niks aan doen dat hij/zij zo is!
pi_46474349
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Hildy het volgende:

[..]

Enkel lichamelijk. En ik mag toch wel hopen dat de persoon die in dat lichaam zit belangrijker is voor je (maar ik heb weinig hoop).
er wordt juist gesteld dat het toch maar sex is en je er niets van voelt en dus niet moet zeuren

als je zo redeneert, dat puur lichamelijk niet telt, en dat voorkeuren tussen de oren zitten, kun je net zo goed je geaardheid over boord gooien, want wat maakt het nu uit of een vent je pijpt of een wijf (als ze beide even kundig zijn in deze), wat maakt het nu uit of een wijf je penetreert met een voorbinddildo of een vent met zijn non detachable dildo, als het gevoel hetzelfde is en als je je ogen sluit het verschil dus niet merkt in principe, tenzij je het weet.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:16:28 #275
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474460
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Deze zag ik aankomen. .
Ja, als je steeds doodoeners brengt om goed te praten dat je niet hoeft te vertellen dat transeksueel bent, dan ken ik er ook nog wel wat.

Het is maar vlees, het gaat om wie je bent, het is aangeboren. Het is allemaal te makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')