Maar er is wel objectief sprake van spotten en kwetsen, iets dat niet alleen tussen oren zit.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef milagro het volgende:
daar weet de bespotte toch niets van, het wordt haar niet verteld immers.
Zolang het niet verteld wordt, inderdaad.quote:jij redeneert dat iets wat je niet merkt, je achteraf niet zou moeten doen afknappen.
Yep. In deze ONS-context zeker. Net zoals ik het absurd vind om lievelingskleur een issue te laten zijn. Je kunt de chromosomen namelijk niet met het blote oog zien.quote:jij vindt zelf dat transseksualiteit geen issue mag zijn, en bepaalt dat gelijk ook even dat een ander dat ook 'moet' vinden, anders ben je hypocriet of fout, of raar bezig, take your dick uh pick.
Gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik het absurd zou vinden als iemand ergens een issue van maakt.quote:dat mag jij bepalen voor jezelf, maar niet voor een ander.
Waarom zou de sexchange een issue mogen zijn, en iemand lievelingskleur niet?quote:stellen dus dat het verzwijgen van een sexchange geen issue moet zijn, want de sexchange moet geen issue zijn en is dat ook niet, omdat je het niet merkt, en omdat je het niet merkt, maakt verzwijgen niet uit, en is het geen issue , is de kromme naar zich toe redenatie taktiek van een gelovige.
Je logica is onnavolgbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
Dus een geit neuken is net zo normaal?
Tja, een transseksueel kun je dus ook al met een geit vergelijken, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeft de politie de aangifte ook werkelijk in het systeem gezet? En is er een strafzaak van gekomen en een boete/veroordeling?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef AnnaB het volgende:
Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook.
I guess that sums it up.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Hildy het volgende:
Zullen we alle m->v transen maar een roze ster met "MTF" d'r op geven dan? En een blauwe ster met "FTM" voor de heren. Want stel je voor dat een keurige hetrojongen (of hetromeid) zich vergist! The horror.
omfg, stelletje onvolwassen zielepoten.
Absoluut. Wanneer jij een geit neukt en daar van geniet, moet je ook niet gaan miepen wanneer achteraf de geit vertelt dat het een geit is.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
't was sarcastisch bedoeld. Maar ik lees toch wel uit een hoop reacties hier dat dat een beetje hun ideaalbeeld is: alles wat niet-heteronormatief (homoseksueel, transseksueel, interseksueel) is tot 2de-rangs burger degraderen. En voor zo'n jong en vooruitstrevend forum als fok vind ik dat toch wel eng.quote:
Begrijpend lezen is ook een vakquote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Tja, een transseksueel kun je dus ook al met een geit vergelijken, het moet niet gekker worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Absoluut. Wanneer jij een geit neukt en daar van geniet, moet je ook niet gaan miepen wanneer achteraf de geit vertelt dat het een geit is.
Een transseksueel is net zo goed een vrouw. Misschien niet het soort vrouw waar je hem in wil hangen, maar net zo goed een vrouw. De overeenkomst is dat je in beide gevallen snel wilt neuken, een wezen ziet waar je dat mee wilt doen, er heftig van geniet, maar naderhand gaat miepen dat als je meer had geweten over de achtergrond van het wezen hem er niet in had willen hangen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.
En een omgebouwde man.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Een transseksueel is net zo goed een vrouw.
Die vergelijking slaat als een tang op een geit. Doe dus maar weglaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.
Enkel lichamelijk. En ik mag toch wel hopen dat de persoon die in dat lichaam zit belangrijker is voor je (maar ik heb weinig hoop).quote:
tjonge jonge zeg, 1 ijsbrekertje in een "felle" discussiequote:Op maandag 19 februari 2007 21:56 schreef milagro het volgende:
Edit: nah, onnodig.
Het was een reactie op DM die zegt dat vlees vlees is.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat als een tang op een geit. Doe dus maar weglaten.
er wordt juist gesteld dat het toch maar sex is en je er niets van voelt en dus niet moet zeurenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Hildy het volgende:
[..]
Enkel lichamelijk. En ik mag toch wel hopen dat de persoon die in dat lichaam zit belangrijker is voor je (maar ik heb weinig hoop).
Ja, als je steeds doodoeners brengt om goed te praten dat je niet hoeft te vertellen dat transeksueel bent, dan ken ik er ook nog wel wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |