quote:Op maandag 19 februari 2007 04:02 schreef demins het volgende:
[..]
Kon ze het voor die tijd nog wel, dan??? Je moet altijd eerst een nul-meting doen...![]()
Jij zit via het andere account ook goed te volgen, valt me op .......quote:Op maandag 19 februari 2007 04:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maarre, ze nam nog steeds niet op![]()
Wat?quote:Op maandag 19 februari 2007 04:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij zit via het andere account ook goed te volgen, valt me op .......
5 uur meen ik (wintertijd). Maar hij wilde aanvankelijk toch geen TV maken?quote:Op maandag 19 februari 2007 04:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is daar maar 6 uur vroeger dus hij had ook eerder kunnen bellen
Maar dat betekend dan ook dat Lesley een actrice is, en die krijgt nu een zeer slechte naam. En aangezien ze elk weekend met paarden bezig is op wedstrijd-niveau kan dat nog wel eens problemen gaan opleveren, want er zullen altijd wel gekken zijn die niet wisten dat ze een actrice was...quote:Op maandag 19 februari 2007 04:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bart is de mol van DGK, een acteur vanaf dag 1. De verhaallijn met Lesley gaf zijn aanwezigheid nog enigzins inhoud. Zijn einde in DGK is in zicht.
Risico van het vak. Uiteindelijk zal dit toch ooit uitkomen, en is haar naam weer gezuiverd.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dat betekend dan ook dat Lesley een actrice is, en die krijgt nu een zeer slechte naam. En aangezien ze elk weekend met paarden bezig is op wedstrijd-niveau kan dat nog wel eens problemen gaan opleveren, want er zullen altijd wel gekken zijn die niet wisten dat ze een actrice was...
Die kunnen we morgenvroeg nog wel doenquote:Op maandag 19 februari 2007 04:02 schreef demins het volgende:
[..]
Kon ze het voor die tijd nog wel, dan??? Je moet altijd eerst een nul-meting doen...![]()
Maar in de tussentijd is haar naam, haar telefoonnummer en haar adres (dat vrij makkelijk te achterhalen is) wel bekend. En je weet ook waar ze elke zaterdag uithangt (paarden wedstrijd dus). Zo maak je het gekken wel errug makkelijk...quote:Op maandag 19 februari 2007 04:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Risico van het vak. Uiteindelijk zal dit toch ooit uitkomen, en is haar naam weer gezuiverd.
Goed idee, ik nok ook afquote:Op maandag 19 februari 2007 04:07 schreef demins het volgende:
Ik ga terug naar bed, ik krijg het koud! Bedankt voor het bijpraten!![]()
Welke kloon bedoel je danquote:Op maandag 19 februari 2007 04:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij zit via het andere account ook goed te volgen, valt me op .......
Actrice, ze staat bij een casting buro ingeschreven.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:08 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij is het gewoon een broodje aap verhaal en is Bart erin gestonken. Vertel mij maar eens waarom Lesley dan wel op valentijnsdag kwam en ze toen ook heel verliefd waren. Dan is ze of een goede actrice, of een heel lelijk meisje want ik zou wel eerlijk zijn tegen mijn partner, maar misschien ben ik daar dan wel weer een uitzondering in.
quote:Op maandag 19 februari 2007 04:08 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga ook maar eens, ik lees morgen wel weer bij
Welterusten lieve Fokkertjes![]()
Inderdaad, als het goede vrienden zijn zullen ze zoiets nooit flikken, heeft Bart ook al eerder aangegeven. Maar hier gaan ze ervan uit dat Serge een vriend van Bart is, dat is nl. niet zeker.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:15 schreef Carlaa het volgende:
Ik geloof niet zoveel van dit verhaal. Bart lijkt me iemand die goede vriendschappen heeft. Zijn vrienden zouden een beetje op Lesley letten. Wanneer ze dan met haar gaan stappen, dansen, drinken en lol hebben.. is de roddel snel de wereld in. "nou nou, ze hadden het wel erg gezellig".
En als het wel waar is, is ze de tranen niet waard.
Denk je dat je een uitzondering bentquote:Op maandag 19 februari 2007 04:08 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij is het gewoon een broodje aap verhaal en is Bart erin gestonken. Vertel mij maar eens waarom Lesley dan wel op valentijnsdag kwam en ze toen ook heel verliefd waren. Dan is ze of een goede actrice, of een heel lelijk meisje want ik zou wel eerlijk zijn tegen mijn partner, maar misschien ben ik daar dan wel weer een uitzondering in.
De meesten in DGK staan bij een castingbureau ingeschreven, Bart zelf ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Actrice, ze staat bij een casting buro ingeschreven.
Dat het in de jimmys was maakt dat wel zeer waarschijnlijk, en hoe hij het verteldequote:Op maandag 19 februari 2007 04:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Inderdaad, als het goede vrienden zijn zullen ze zoiets nooit flikken, heeft Bart ook al eerder aangegeven. Maar hier gaan ze ervan uit dat Serge een vriend van Bart is, dat is nl. niet zeker.
Ja, 5 jaar geleden en verder nooit iets gedaan .......quote:Op maandag 19 februari 2007 04:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Actrice, ze staat bij een casting buro ingeschreven.
Dan blijf ik graag een uitzonderingquote:Op maandag 19 februari 2007 04:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk je dat je een uitzondering bent![]()
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:18 schreef KimiK het volgende:
De meesten in DGK staan bij een castingbureau ingeschreven, Bart zelf ook.
Kan toch ook iemand van achter de schermen zijn, hoeveel medewerkers hadden ze daar, 160 of 170 zo rond dat getalquote:Op maandag 19 februari 2007 04:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Inderdaad, als het goede vrienden zijn zullen ze zoiets nooit flikken, heeft Bart ook al eerder aangegeven. Maar hier gaan ze ervan uit dat Serge een vriend van Bart is, dat is nl. niet zeker.
Meeste mensen die met hun knar op de buis willen staan daar ingeschrevenquote:Op maandag 19 februari 2007 04:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja maar zoals Bart vanavond was/deed, lijkt me erg moeilijk te faken en anders verdiend hij idd zoals eerder hier op FOK gezegd een gouden kalf.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al.
Sommigen adverteren met FEYENOORD..... Nog veel erger !quote:Op maandag 19 februari 2007 04:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al.
Kan aan mij liggen maar je deed het voorkomen alsof alle vrouwen Lesleys waren en jij de uitzonderingquote:Op maandag 19 februari 2007 04:19 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dan blijf ik graag een uitzondering![]()
Wanneer je ingeschreven staat bij een castingbureau, ben je niet meteen een acteur/actrice. Mijn dochter staat al vanaf haar 4e jaar ingeschreven bij een castingbureau. Soms wordt ze gecast om iets leuks te doen als figurant in een reclame, en soms is het bijvoorbeeld een nasynchronisatie voor tros-vermist. Gewoon leuk en voor de lol.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sommigen adverteren met FEYENOORD..... Nog veel erger !
Was niet zo bedoeld als je het zo hebt opgevat, dacht verschillende mogelijkheden te geven niet meer en niet minder. Ging over Lesley en niet over vrouwen in het algemeen.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar je deed het voorkomen alsof alle vrouwen Lesleys waren en jij de uitzondering
Als het waar is dat Lesley haar vriendje heeft bedrogen-wat nog helemaal niet zeker is- mag je hopen dat zo'n type vrouw een uitzondering is en niet het type die het nooit zo zou doenquote:Op maandag 19 februari 2007 04:24 schreef KimiK het volgende:
[..]
Was niet zo bedoeld als je het zo hebt opgevat, dacht verschillende mogelijkheden te geven niet meer en niet minder. Ging over Lesley en niet over vrouwen in het algemeen.
Ik kan me ook helemaal niet voorstellen dat dit verhaal waar is, maar dat heb ik al eerder aangegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het waar is dat Lesley haar vriendje heeft bedrogen-wat nog helemaal niet zeker is- mag je hopen dat zo'n type vrouw een uitzondering is en niet het type die het nooit zo zou doen
ik denk dat dit wel in de buurt komtquote:Op maandag 19 februari 2007 04:30 schreef Tissik het volgende:
Gek genoeg, hoop ik maar dat het waar is. Als het niet waar zou zijn, en de redactie heeft dit uit een grote duim gezogen enkel om tv te maken, dan zijn ze echt geen knip voor de neus waard.
iemand heeft haar wat lol zien hebben. Ze gaf al aan dat ze flink kon stappen met zijn vrienden.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:15 schreef Carlaa het volgende:
Ik geloof niet zoveel van dit verhaal. Bart lijkt me iemand die goede vriendschappen heeft. Zijn vrienden zouden een beetje op Lesley letten. Wanneer ze dan met haar gaan stappen, dansen, drinken en lol hebben.. is de roddel snel de wereld in. "nou nou, ze hadden het wel erg gezellig".
En als het wel waar is, is ze de tranen niet waard.
Of ze hebben hun bronnen niet goed gecheckt, ze hadden ook eerst zelf Lesley kunnen bellen.....quote:Op maandag 19 februari 2007 04:30 schreef Tissik het volgende:
Gek genoeg, hoop ik maar dat het waar is. Als het niet waar zou zijn, en de redactie heeft dit uit een grote duim gezogen enkel om tv te maken, dan zijn ze echt geen knip voor de neus waard.
Zat ik net ook te denken...quote:Op maandag 19 februari 2007 04:30 schreef Tissik het volgende:
Zo hadden ze Brian en Huub toch ook -via Amanda- laten weten dat Hedda wel wilde komen ...........quote:Op maandag 19 februari 2007 04:32 schreef KimiK het volgende:
[..]
Of ze hebben hun bronnen niet goed gecheckt, ze hadden ook eerst zelf Lesley kunnen bellen.....
Nu ga ik echt, trusten iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |