Dat doe je als vriend niet op zo`n plots moment, zeker niet als je weet dat hij volgende week toch naar huis gaat. En mensen vergeten steeds dat 538 van JdM is, makkelijk om valse berichten te verspreiden dus. Het is allemaal net iets TE toevallig...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voordat hij Lesley probeerde te bellen hadden zijn vrienden al een verzoeknummer aangevraagd voor hem op 538
Weet niet welk nummer maar waarschijnlijk was dat ook een hint
Volgens mij vraag je het eerst aan degene die het aangaat, Lesley dus, en zeker niet aan broer/vriend. Bart heeft in deze in mijn ogen juist goed gehandeld.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zou geloofwaardiger zijn geweest als ie effe naar z`n broer/vriend (Yuri?) belt, die zou dat dan heus wel weten, want die heeft ook contact met Lesley. Maar misschien is ie wel te dronken om logisch na te denken. Lijkt me niet logisch dat je je vriendin belt en vraagt "ben je vreemd gegaan" voordat je wat research doet.
Ow ik dacht te hebben gelezen van zijn vriendenquote:Op maandag 19 februari 2007 03:49 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat kwam niet echt van zijn vrienden maar van een luisteraar die de streams zat te kijken
Het zou slechter zijn wanneer ze dit aan Bart hebben verteld zonder de bron te checken. Toch is het ongeloofwaardig, maar Bart zit iig helemaal stuk en is ondertussen strontlazerus.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:47 schreef demins het volgende:
[..]
Het zou wel héél cynisch zijn als de redactie dat zonder gegronde reden zou hebben gezegd, trap ik maar eens een open deur in...
Een Voller las ik in hun SV.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:49 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat kwam niet echt van zijn vrienden maar van een luisteraar die de streams zat te kijken
Die quote kwam van het V-O-L forum.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voordat hij Lesley probeerde te bellen hadden zijn vrienden al een verzoeknummer aangevraagd voor hem op 538
Als ik een GERUCHT hoor dat mijn vriendin vreemd gegaan is, ga ik eerst uitzoeken waar dat gerucht vandaan komt, of het betrouwbaar is etc... Daarna pas vertel ik het aan haar...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:51 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je het eerst aan degene die het aangaat, Lesley dus, en zeker niet aan broer/vriend. Bart heeft in deze in mijn ogen juist goed gehandeld.
Ik begrijp dat dat vermakelijk is geweest!quote:Op maandag 19 februari 2007 03:51 schreef mootie het volgende:
oh demins heb je de straalbezopen amanda zeker ook gemist!
Hij geloofde het in eerste instantie niet? En vervolgens wou hij er geen tv spektakel van maken?quote:Op maandag 19 februari 2007 03:51 schreef camerondiaz het volgende:
Alleen waarom belt hij pas om 3 uur 's nachts en niet direct nadat hij het hoorde, toen was het nog een beetje een redelijke tijd.
Volgens VOLquote:Op maandag 19 februari 2007 03:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daarom heeft "achter" hem misschien ingelicht vanavond voordat hij het van anderen te horen zou krijgen. Zit wel wat in.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stel..... ff hypothetisch, stel dat het verhaal waar is en Lesley heeft iets met ene Serge, dan is ze wel heeellllllllll erg dom. Dit komt op tv (in ieder geval op internet) en je naam is niet 1, 2, 3 gezuiverd als dit uitkomt.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:51 schreef Tissik het volgende:
Toch, is Bart 3 weken geleden idd voorbereid (niet eens echt subtiel) door Yvonne. Yvonne sprak Bart heel direct aan, dat hij eens iets leuk voor Lesley moest gaan doen, een ontbijt op bed oid. Want er waren méér kapers op de kust, dat moest Bart zich wel realiseren.
En precies toen (want dat is exact 3 weken geleden, dat Yvonne dat aan Bart zei), lijkt de toestand met Serge ontstaan te zijn.
Ik niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ik een GERUCHT hoor dat mijn vriendin vreemd gegaan is, ga ik eerst uitzoeken waar dat gerucht vandaan komt, of het betrouwbaar is etc... Daarna pas vertel ik het aan haar...
en stel dat het niet waar is, dan is je naam ook niet 1, 2, 3 gezuiverdquote:Op maandag 19 februari 2007 03:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
Stel..... ff hypothetisch, stel dat het verhaal waar is en Lesley heeft iets met ene Serge, dan is ze wel heeellllllllll erg dom. Dit komt op tv (in ieder geval op internet) en je naam is niet 1, 2, 3 gezuiverd als dit uitkomt.
Hij weigerde de redactie hiermee ook maar 1 minuut uitzending te geven dus hij probeerde het te negeren maar hij werd zo straal lazerus dat hij uiteindelijk is over gehaald door iemand van de redactie om Lesley te gaan bellen en toen was het inmiddels al rond half 3quote:Op maandag 19 februari 2007 03:51 schreef camerondiaz het volgende:
[..]
Die quote kwam van het V-O-L forum.
Dat had niks met zijn vrienden te maken.
Alleen waarom belt hij pas om 3 uur 's nachts en niet direct nadat hij het hoorde, toen was het nog een beetje een redelijke tijd.
Me too.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vraag het eerst aan de persoon die het betreft.
Open vizier, en zo.
Als je er niet van gediend bent dat iemand anders je bedondert, moet je ook niet achter de rug van die persoon handelen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 03:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vraag het eerst aan de persoon die het betreft.
Open vizier, en zo.
Als je er niet van gediend bent dat iemand anders je bedondert, moet je ook niet achter de rug van die persoon handelen.
Psies, en alleen maar uit het inspreken van haar voicemail, is het hele verhaal toch naar voren gekomen.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij weigerde de redactie hiermee ook maar 1 minuut uitzending te geven dus hij probeerde het te negeren maar hij werd zo straal lazerus dat hij uiteindelijk is over gehaald door iemand van de redactie om Lesley te gaan bellen en toen was het inmiddels al rond half 3
Dit is geen act, maar wel een manipulatie van DGK die tv willen zien.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben benieuwd hoeveel hij verdiend met deze rol. Is toch wel een mooie uitdaging als acteur, maandenlang acteren, jammer dat het de laatste 2 weken zo over the top is. Goede planning, eerst Lesley langzaam weg, vervolgens deze breuk en dan zal hij aankomende week vast zelf ook vertrekken, anders wordt het te opzichtig.
Ik weet zeker dat hij daar ontzettende spijt van heeft of krijgtquote:Op maandag 19 februari 2007 03:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies, en alleen maar uit het inspreken van haar voicemail, is het hele verhaal toch naar voren gekomen.
Toen was hij nietquote:Op maandag 19 februari 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Bart, die we nu zien, is geen lazerus-dronken Bart. Op eerdere feesten gedroeg hij zich heel anders als hij een slok te veel op had. Ik krijg het gevoel dat hij drama moet maken ........
Ja die kon het alfabet niet meer zeggen...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat vermakelijk is geweest!
Ze was aan het badderen met Huub en Eric........ en kon niet meer lopen.....quote:Op maandag 19 februari 2007 03:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja die kon het alfabet niet meer zeggen...
Zou leuk zijn als de redactie dat stukje op de Tien site zetten![]()
Nou hij zwalkt anders aardigquote:Op maandag 19 februari 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Bart, die we nu zien, is geen lazerus-dronken Bart. Op eerdere feesten gedroeg hij zich heel anders als hij een slok te veel op had. Ik krijg het gevoel dat hij drama moet maken ........
ja maar na 4 maanden niet uitgaan komt de alcohol wel wat harder aan. Echt recht loopt ie niet en tijd voor een feestje lijkt het me ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Lesley idd op Curacao zit miss het tijdverschil?quote:Op maandag 19 februari 2007 03:51 schreef camerondiaz het volgende:
[..]
True that...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:59 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja maar na 4 maanden niet uitgaan komt de alcohol wel wat harder aan.
Scherpquote:Op maandag 19 februari 2007 04:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als Lesley idd op Curacau zit miss het tijdverschil?
abdfgeklprsvwptrklyzquote:Op maandag 19 februari 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze was aan het badderen met Huub en Eric........ en kon niet meer lopen.....
Absoluut wel strontlazerus, het lopen, het meezingen van net...beslist geen actquote:Op maandag 19 februari 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daarom vind ik het ook een lage actie van de redactie. Als ze werkelijk begaan zouden zijn met de persoon in kwestie, dan hadden ze dit zelf niet verteld, maar hadden ze gelegenheid gegeven om dat in privésfeer (ff zonder camera, zoals ook Natasia wel eens is gegund) naar elkaar toe uit te kunnen spreken. Ook dan zou er verdriet zijn. Maar dit is gemanipuleerd verdriet. Dat maakt het des te wranger, omdat Bart met al zijn verdriet geen kant op kan en het zelfs niet kan uitspreken aan het onderwerp (Lesley) van zijn verdriet. Ik vind het werkelijk een kutstreek. Al kan ik me ook voorstellen, dat de redactie zich wellicht genoodzaakt voelde tot openheid, omdat Bart voornemens was om voor Lesley DGK te verlaten met verlies van 10K.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit is geen act, maar wel een manipulatie van DGK die tv willen zien.
Als jij je kop vol drank hebt kan je niet je emoties faken.
nee, daar is het voor in de avond of zoquote:Op maandag 19 februari 2007 04:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als Lesley idd op Curacao zit miss het tijdverschil?
Kon ze het voor die tijd nog wel, dan??? Je moet altijd eerst een nul-meting doen...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja die kon het alfabet niet meer zeggen...
Zou leuk zijn als de redactie dat stukje op de Tien site zetten![]()
Het is daar maar 6 uur vroeger dus hij had ook eerder kunnen bellenquote:Op maandag 19 februari 2007 04:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als Lesley idd op Curacao zit miss het tijdverschil?
Dan had ze toch op kunnen nemen als ze daar zat...quote:Op maandag 19 februari 2007 04:02 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, daar is het voor in de avond of zo
Bart is de mol van DGK, een acteur vanaf dag 1. De verhaallijn met Lesley gaf zijn aanwezigheid nog enigzins inhoud. Zijn einde in DGK is in zicht.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit is geen act, maar wel een manipulatie van DGK die tv willen zien.
Als jij je kop vol drank hebt kan je niet je emoties faken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |