??? Als jij er eerder uit was gegaan ?????quote:Op maandag 19 februari 2007 03:31 schreef mootie het volgende:
Moet je nagaan wat dat jong allemaal door het hoofd spookt; wat nou als ik er eerder uit was gegaan......
Klopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:34 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, volgens mij die met het zwarte petje
Idd! Een gast hier op het forum, had een foto van hem en als usericon gebruikt. Daar was de DGK redactie niet zo blij mee.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:34 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, volgens mij die met het zwarte petje
quote:Op maandag 19 februari 2007 03:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
??? Als jij er eerder uit was gegaan ?????
Als je op die foto (dubbel)klikte zag je ook alle gegevens van publicaties van hem enzo, dat ie iets met Idols heeft gedaan en Ter land ter zee enz......quote:Op maandag 19 februari 2007 03:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Idd! Een gast hier op het forum, had een foto van hem en als usericon gebruikt. Daar was de DGK redactie niet zo blij mee.
Dan had hij een vriendin gehad die niet betrouwbaar was...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:31 schreef mootie het volgende:
Moet je nagaan wat dat jong allemaal door het hoofd spookt; wat nou als ik er eerder uit was gegaan......
Die gene die dat gedaan had was volgens mij Tipish, ofzo hoe hij mag heten.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Idd! Een gast hier op het forum, had een foto van hem en als usericon gebruikt. Daar was de DGK redactie niet zo blij mee.
Scherpquote:Op maandag 19 februari 2007 03:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan had hij een vriendin gehad die niet betrouwbaar was...
Hmmm, dan staat het hier verkeerd dan?:quote:
Tipish .... ? ..... Kloon van DGK_REDACTIE, net als F04quote:Op maandag 19 februari 2007 03:38 schreef F04 het volgende:
[..]
Die gene die dat gedaan had was volgens mij Tipish, ofzo hoe hij mag heten.
harde lessen..quote:Op maandag 19 februari 2007 03:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan had hij een vriendin gehad die niet betrouwbaar was...
Die je qoutequote:Op maandag 19 februari 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tipish .... ? ..... Kloon van DGK_REDACTIE, net als F04
rumours, niks is zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 03:41 schreef demins het volgende:
Werd net wakker en voelde dat er drama was bij DGK. En dan ben ik wel weer zo verslaafd dat ik ga checken...
Is Lesley vreemd gegaan???
Er wordt beweerd met 1 vd beste vrienden van Bart...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:41 schreef demins het volgende:
Werd net wakker en voelde dat er drama was bij DGK. En dan ben ik wel weer zo verslaafd dat ik ga checken...
dat is een zekerheidjequote:Op maandag 19 februari 2007 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bart is WEL bezopen in ieder geval...
deze foto?quote:Op maandag 19 februari 2007 03:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat heeft de redactie vanavond verteld aan Bart, ze schijnt met ene Serge wat te hebben uitgespookt, 3 weken geleden. Serge, schijnt een vriend van Bart te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:41 schreef demins het volgende:
Onwaarschijnlijk, maar Radio 538 is van JdM right? Dus makkelijk om ons streamers op het verkeerde been te zetten. En blijkbaar met success.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:41 schreef demins het volgende:
Lesley bijvoorbeeld?quote:Op maandag 19 februari 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
Iemand moet Bartje even gaan knuffelen!
Het zou geloofwaardiger zijn geweest als ie effe naar z`n broer/vriend (Yuri?) belt, die zou dat dan heus wel weten, want die heeft ook contact met Lesley. Maar misschien is ie wel te dronken om logisch na te denken. Lijkt me niet logisch dat je je vriendin belt en vraagt "ben je vreemd gegaan" voordat je wat research doet.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
rumours, niks is zeker
27 x haar gebeld maar ze nam niet op om half 3 snachts
Het zou wel héél cynisch zijn als de redactie dat zonder gegronde reden zou hebben gezegd, trap ik maar eens een open deur in...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat heeft de redactie vanavond verteld aan Bart, ze schijnt met ene Serge wat te hebben uitgespookt, 3 weken geleden. Serge, schijnt een vriend van Bart te zijn.
Niet!?quote:Op maandag 19 februari 2007 03:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zou geloofwaardiger zijn geweest als ie effe naar z`n broer/vriend (Yuri?) belt, die zou dat dan heus wel weten, want die heeft ook contact met Lesley. Maar misschien is ie wel te dronken om logisch na te denken. Lijkt me niet logisch dat je je vriendin belt en vraagt "ben je vreemd gegaan" voordat je wat research doet.
Voordat hij Lesley probeerde te bellen hadden zijn vrienden al een verzoeknummer aangevraagd voor hem op 538quote:Op maandag 19 februari 2007 03:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zou geloofwaardiger zijn geweest als ie effe naar z`n broer/vriend (Yuri?) belt, die zou dat dan heus wel weten, want die heeft ook contact met Lesley. Maar misschien is ie wel te dronken om logisch na te denken. Lijkt me niet logisch dat je je vriendin belt en vraagt "ben je vreemd gegaan" voordat je wat research doet.
das pas echt over lijken gaan..quote:Op maandag 19 februari 2007 03:46 schreef Prospera het volgende:
Ze hebben van achteren Bart getriggerd met een mededeling en jawel hij geeft goede tv nu, terwijl hij zich verdrinkt.
dat kwam niet echt van zijn vrienden maar van een luisteraar die de streams zat te kijkenquote:Op maandag 19 februari 2007 03:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voordat hij Lesley probeerde te bellen hadden zijn vrienden al een verzoeknummer aangevraagd voor hem op 538
Weet niet welk nummer maar waarschijnlijk was dat ook een hint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |