Ja best wel erg dat ie daar zit, en dan ook nog foto's van haar bekijken...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die jongen niet even lekker naar bed brengen ofzo?!
Ik denk eerder dat productie misbruik maakt van het feit dat Lesley op vakantie is en niet zomaar kan bellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee joh,morgen is alles weer rechtgetrokken en dat zijn zowel bart als lesley weer in populariteit gestegen, omdat het zo zielig was.......
Welk extraatje van Brian?quote:Op maandag 19 februari 2007 03:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat productie misbruik maakt van het feit dat Lesley op vakantie is en niet zomaar kan bellen.
Ze zullen er misschien naar toe werken dat hij het gelooft, en, in de veronderstelling dat er buiten de Kooi niets op hem wacht, wel zal blijven.
Beetje slappe hap, want zoals Huub al zegt "het proces van vertrekken is onomkeerbaar"
Maar goed, dat "extraatje" dat Brian vanavond kreeg voorgeschoteld was ook ongelovelijk zwak
Okay thanxquote:Op maandag 19 februari 2007 03:20 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja bij RTL Boulevard, en je kunt hem een tiental COS-sen terug zien.
quote:Op maandag 19 februari 2007 03:22 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik hoor nu op Radio 538 dat Lesley er met de beste vriend van Bart vandoor zou zijn gegaan.... kan ff iemand dit kennelijke gerucht ontkrachten?
quote:Op maandag 19 februari 2007 03:23 schreef Roy_vdm het volgende:
O, nu snap ik dus de topictitel ook. Wat ben ik toch snel.
Stijn volgens een filmpje van Talpa/Tien over de verkoop van DGK aan USAquote:Op maandag 19 februari 2007 03:17 schreef BwennieBren het volgende:
BTW Die Stijn he? Weet iemand hoe hij eruit ziet eigenlijk? Issie wel eens in beeld geweest?
Welk extraatje kreeg Brian voorgeschoteld?quote:Op maandag 19 februari 2007 03:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat productie misbruik maakt van het feit dat Lesley op vakantie is en niet zomaar kan bellen.
Ze zullen er misschien naar toe werken dat hij het gelooft, en, in de veronderstelling dat er buiten de Kooi niets op hem wacht, wel zal blijven.
Beetje slappe hap, want zoals Huub al zegt "het proces van vertrekken is onomkeerbaar"
Maar goed, dat "extraatje" dat Brian vanavond kreeg voorgeschoteld was ook ongelovelijk zwak
Amandraakquote:Op maandag 19 februari 2007 03:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Welk extraatje kreeg Brian voorgeschoteld?
Ik zit aan de wodka, dan krijg je dat. Maar ik schakel pas net in, hoor net dat bericht op de radio vandaar.quote:
Volgens mij is dit em niet hoor...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stijn volgens een filmpje van Talpa/Tien over de verkoop van DGK aan USA
[afbeelding]
Hij heeft wat weg van Edward Norton.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zijn achternaam staat in die COS erbij.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay thanx, ik ga zo "even" zoeken. Heb je RTL Boulebard gezien en heet hij toevallig Claassen van zijn achternaam? Just curious
Nee, Stijn Bakkers heet hij. Alias Gouden Stijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay thanx, ik ga zo "even" zoeken. Heb je RTL Boulebard gezien en heet hij toevallig Claassen van zijn achternaam? Just curious
Dat was toch geen extraatje, maar dagelijkse kost inmiddelsquote:Op maandag 19 februari 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amandraak![]()
Helaas stak Natasia daar een stokje voor![]()
Ik niet. Nu maar hopen voor Bart dat het een gerucht is en verder niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:22 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik hoor nu op Radio 538 dat Lesley er met de beste vriend van Bart vandoor zou zijn gegaan.... kan ff iemand dit kennelijke gerucht ontkrachten?
Maar die had hij vannacht, vanmorgen, vanmiddag en vanavond óók al gehad. Nog 1 zo'n dag, en het gaat zelfs Braajen vervelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amandraak![]()
Helaas stak Natasia daar een stokje voor![]()
Video boodschapquote:Op maandag 19 februari 2007 03:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Welk extraatje kreeg Brian voorgeschoteld?
True, -knip- antwoord boven mijquote:Op maandag 19 februari 2007 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat was toch geen extraatje, maar dagelijkse kost inmiddels![]()
Thank you...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heet Stijn. en werkt bij Tien. Er kunnen meerdere Stijn's zijn, deze was woordvoerder over de verkoop van DGK aan USA.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij is dit em niet hoor...
Is dat op de radio geweest?quote:Op maandag 19 februari 2007 03:22 schreef Roy_vdm het volgende:
Zijn naam stond er wel onder tijdens RTL Boulevard.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij is dit em niet hoor...
Ohw dat!quote:Op maandag 19 februari 2007 03:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Video boodschap
3 meiden (die hij niet of nauwelijks kent) zouden samen op bezoek komen en voor hem koken (en weet ik veel).
Daar hoefde hij maar 150 contactpunten voor te betalen.
De groep moest het wel unaniem goedkeuren.
Reactie Brian, uiteraard, het kost punten, die punten zijn kostbaar en komen er niet zoveel binnen.
Bart en Huub liepen toen meteen weg.
Ow dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 19 februari 2007 03:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zijn naam stond er wel onder tijdens RTL Boulevard.
DGK_REDACTIE is nu on-line, dus wellicht kunnen ze reageren ?quote:Op maandag 19 februari 2007 03:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zijn naam stond er wel onder tijdens RTL Boulevard.
Ja, vandaar dat ik ff op het forum kwam kijken. Er belde iemand op, ik geloof om Bart succes te wensen. De presentator wist niet dat het over Bart ging, ik haalde het er ook niet uit moet ik zeggen, dat bleek later pas. Toen zei degene die belde dat Lesley met de beste vriend van Bart was vreemdgegaan (en dat ze acteur is, maar dat wisten we al).quote:Op maandag 19 februari 2007 03:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Is dat op de radio geweest?
Meen je dat?
Nee, Stijn is die gast achter die hoofd van die andere gast.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:31 schreef dl3b het volgende:
Dit is Stijn Bakkers, in het midden zwaaiend.
[afbeelding]
kunnen ze gelijk even melden waar huub en aanhang zijn gebleven ... of zijn die nu ook allemaal naar achteren ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE is nu on-line, dus wellicht kunnen ze reageren ?
nee, volgens mij die met het zwarte petjequote:Op maandag 19 februari 2007 03:31 schreef dl3b het volgende:
Dit is Stijn Bakkers, in het midden zwaaiend.
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 03:29 schreef snetje het volgende:
oke er zal niet gescript worden ..... maar mensen verneuken doen ze wel !!![]()
![]()
auw, pijnlijk...quote:Op maandag 19 februari 2007 03:31 schreef mootie het volgende:
Moet je nagaan wat dat jong allemaal door het hoofd spookt; wat nou als ik er eerder uit was gegaan......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |