abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46447782
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
speculatie: misschien stopt DGK wel!
die heb ik vanaf huubs 2e vertrek ongeveer 4293 keer voorbij zien komen. tot nu toe draaien de camera's gewoon nog. mijn speculatie is dat dat voorlopig ook nog wel ff zo zal blijven
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
  maandag 19 februari 2007 @ 01:48:48 #252
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46447790
Kooi is al aan week saai en voorspelbaar.
- but you can never leave!
pi_46447792
Brrrr

maandag 19 februari 2007 @ 01:49:02 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46447794
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Goed idee voor in het huis: 10 homo's waarvan 1tje met aids, waarvan alleen thuis weet welke dat is. Of 10 baby's in het huis laten opgroeien en dan de wereld insturen zegt Huub.
Op dat idee heeft Youp van t Hek volgens mij al jaren het patent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 februari 2007 @ 01:49:11 #255
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46447798
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ik begrijp het helemaal maar ga dan je nest in en vraag die 24 uur aan en pak je koffer en ga de wijde wereld weer in waarin je jezelf weer kunt zijn
Ik vind dit ronduit een wanvertoning
Of het een wanvertoning is, dat weet je pas wanneer je de hele toedracht kent. We zitten nu met zijn allen te speculeren over flarden tekst die we wel of niet opvangen, de gaten worden ingevuld met fantasie.

Ik denk niet, dat Bart zo gemakkelijk te breken is. Er moet toch écht wel iets aan de hand zijn?
  maandag 19 februari 2007 @ 01:50:46 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46447811
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:49 schreef Tissik het volgende:
Of het een wanvertoning is, dat weet je pas wanneer je de hele toedracht kent. We zitten nu met zijn allen te speculeren over flarden tekst die we wel of niet opvangen, de gaten worden ingevuld met fantasie.

Ik denk niet, dat Bart zo gemakkelijk te breken is. Er moet toch écht wel iets aan de hand zijn?
Dat lijkt mij ook: Bart breekt niet omdat ie denkt dat ie een scheet moet laten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46447813
quote:

[..]

Ik begrijp het helemaal maar ga dan je nest in en vraag die 24 uur aan en pak je koffer en ga de wijde wereld weer in waarin je jezelf weer kunt zijn
Ik ook, ik begrijp nog steeds niet dat of all people Bart hier zo keihard om moet janken. Heb nog steeds 't idee dat er meer is. Ook omdat ze gewoon de streams aan houden.

Overigens vind ik de 'boze' en geschokte reacties hier ook 'n beetje vreemd Ik vind 't absoluut niet shocking dat er gezegd wordt dat er wat meer moet gebeuren of dat er TV gemaakt moet worden, en ik vind 't tevens niet erg. Een van de bekendste feiten ter wereld is toch wel dat 'alles op TV nep is'. Wat mij betreft mogen ze de ruzies sturen, I don't care. Alleen zoals Syl zei 'nou ik vind jou nu gewoon 'n kutwijf' en Natas: "zo nou dankjewel" en Syl: "je weet toch wat ik bedoel dan?", dat is beetje jammer. Ze mogen elkaar wel oprecht niet denk ik, maar dat geschreeuw gewoon acteren is ook 'n beetje vreemd. Dat ze dat kunnen, ook, verbazend.
pi_46447821
braaajen en flip fantasia rekenen alles nog s nauwkeurig na en komen met het nieuwe plan van aanpak
pi_46447826
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:49 schreef Tissik het volgende:

[..]

Ik vind het een wanvertoning want je hoeft daar niet te blijven zitten
Als het zo erg is wat ie te horen heeft gekregen dat ie aan een burn out zit of weet ik veel wat dan moet je opstaan en gaan en niet in je slachtofferrol willen blijven hangen
pi_46447829
Huub kan niet altijd patent hebben op uitspraken.
Eric kan niet tegen huilende mannen.
Soms ben je zo verdrietig, dan moet je gewoon huilen zegt Huub.
Eric heeft 1x bijna moeten huilen om Judith, die was echt heel gemeen.

Huub verveelt zich rot; dit huis heeft wel veel looproutes, dat is ook wel gaaf, al ijsberend.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  FOK!Babe maandag 19 februari 2007 @ 01:53:01 #261
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46447833
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Als het zo erg is wat ie te horen heeft gekregen dat ie aan een burn out zit of weet ik veel wat dan moet je opstaan en gaan en niet in je slachtofferrol willen blijven hangen
Misschien vertrekt hij first thing tomorrow, weet jij veel...
pi_46447839
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Misschien vertrekt hij first thing tomorrow, weet jij veel...
en met nu wakker te blijven wilt hij dat moment zo lang mogelijk uitstellen of hoe moeten we dat zien?
pi_46447840
Waar is Bart nu?
Nog steeds buren bij hem?
Make my day!
pi_46447843
Bij Huub zie ik bijvoorbeeld al heel lang dat hij een act opvoerd, hij doet daar zelfs helemaal niet moeilijk over.
Zo wijst Huub continue naar fok! omdat daar zoveel streamers zitten die invloed uitoefenen, pakkend slagzinnetje "nooit meer naar huis" en wat stoere oneliners. Nog een detail: Huub zit continue dat kauwgomballenbandje van John de mol te promoten.
  maandag 19 februari 2007 @ 01:53:57 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46447844
quote:
We weten niet allemaal binnen 2 minuten nadat we iets gehoord hebben dat ons niet bevalt wat de beste oplossing is hoor...
Er even wat langer over nadenken is geen schande, en soms heb je tijdens dat nadenken dan verdriet over wat je gehoord hebt, of over het beperkte aantal mogelijkheden die je hebt om een voor jou acceptabele oplossing te vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46447848
quote:

[..]

Niet altijd ben ik het met je eens maar nou voor de volle 100%
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 19 februari 2007 @ 01:54:20 #267
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46447849
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:50 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik ook, ik begrijp nog steeds niet dat of all people Bart hier zo keihard om moet janken. Heb nog steeds 't idee dat er meer is. Ook omdat ze gewoon de streams aan houden.

Overigens vind ik de 'boze' en geschokte reacties hier ook 'n beetje vreemd Ik vind 't absoluut niet shocking dat er gezegd wordt dat er wat meer moet gebeuren of dat er TV gemaakt moet worden, en ik vind 't tevens niet erg. Een van de bekendste feiten ter wereld is toch wel dat 'alles op TV nep is'. Wat mij betreft mogen ze de ruzies sturen, I don't care. Alleen zoals Syl zei 'nou ik vind jou nu gewoon 'n kutwijf' en Natas: "zo nou dankjewel" en Syl: "je weet toch wat ik bedoel dan?", dat is beetje jammer. Ze mogen elkaar wel oprecht niet denk ik, maar dat geschreeuw gewoon acteren is ook 'n beetje vreemd. Dat ze dat kunnen, ook, verbazend.
NIet alles op tv is nep. Weet ik uit eigen ervaring. En DGK zou ook niet nep moeten zijn, het zou een realityshow zijn. Maar er is steeds minder reality te bespeuren, en steeds meer regie.
pi_46447851
quote:

[..]

ja ja, of ze geven hem valium
  FOK!Babe maandag 19 februari 2007 @ 01:55:08 #269
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46447856
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

We weten niet allemaal binnen 2 minuten nadat we iets gehoord hebben wat ons niet bevalt wat de beste oplossing is hoor...
Er even wat langer over nadenken is geen schande, en soms heb je tijdens dat nadenken dan verdriet over wat je gehoord hebt, of over het beperkte aantal mogelijkheden die je hebt om een voor jou acceptabele oplossing te vinden.
Dankje!
Dat wou ik dus ook zeggen, maar ik kwam er niet helemaal uit geloof ik
pi_46447858
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn natuurlijk wel gewoon personeel hè...... en met personeel heb je eens in de zoveel tijd een functioneringsgesprek.
Mee eens dat zijn ze wel uiteindelijk. maar is het zo duidelijk, met zoveel woorden, aan hen gemaakt? Het is naar de buitenwereld eerst als een spel gebracht. Ze zijn spelers en waarschijnlijk heeft Bart nu uiteindelijk door dat het niet over een spel gaat maar alleen over tv maken en daar walg hij van want hij kwam om het spel te spelen en niet de soap acteur uit te hangen.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46447859
quote:

[..]

Pff je kan ook gewoon er een keer door zitten hoor. Dat is vrij menselijk gelukkig
pi_46447860
dgk_redactie, geef die mensen even n nieuw spelregelboekje want ze snappen er niets van
pi_46447863
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:54 schreef Tissik het volgende:

[..]

NIet alles op tv is nep. Weet ik uit eigen ervaring. En DGK zou ook niet nep moeten zijn, het zou een realityshow zijn. Maar er is steeds minder reality te bespeuren, en steeds meer regie.
Ik weet 't ook uit eigen ervaring en dit soort programma's zijn áltijd beinvloedt, dat kan ook niet anders.
pi_46447869
Ook de bijlessen worden dus betaald..................
pi_46447873
Bijles en zangles van nataas d,r kids worden dus door j.demol betaald. ze zegt het zelf
  FOK!Babe maandag 19 februari 2007 @ 01:57:35 #276
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46447877
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Bijles en zangles van nataas d,r kids worden dus door j.demol betaald. ze zegt het zelf

DAT is nieuws voor mij...
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 01:57:37 #277
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46447878
quote:

[..]

Heb je ook gelijk in, maar 4 maanden te kijk gezet worden op TV, internet, 10 milj kwijt misschien, doelen niet bereikt ik kan begrijpen dat dat je daar gefrustreerd van wordt als dat wordt tegengehouden of als dat niet lukt. Ik zie Bart dan uiteindelijk ook wel doen wat jij zegt. Maar vanaaf zit hij er gewoon doorheen. Nou ja, we zullen zien...
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_46447882
quote:
lijkt me ook logisch. ik mag aannemen dat die zangleraar die ze daar in dgk gebruiken niet de eerste de beste is. dat kun je niet betalen van een uitkering.
  maandag 19 februari 2007 @ 01:57:51 #279
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46447883
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:55 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik weet 't ook uit eigen ervaring en dit soort programma's zijn áltijd beinvloedt, dat kan ook niet anders.
Dit soort programma's zijn dat inderdaad wel. Maar, die invloed van de regie begint storende vormen aan te nemen, dat doet het programma geen goed. Wanneer dat subtiel zou gebeuren, wek je iig nog de indruk van reality bij de kijker.
pi_46447890
Ja ik heb ook een beetje dezelfde accent dan die ene...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46447891
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:55 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Mee eens dat zijn ze wel uiteindelijk. maar is het zo duidelijk, met zoveel woorden, aan hen gemaakt? Het is naar de buitenwereld eerst als een spel gebracht. Ze zijn spelers en waarschijnlijk heeft Bart nu uiteindelijk door dat het niet over een spel gaat maar alleen over tv maken en daar walg hij van want hij kwam om het spel te spelen en niet de soap acteur uit te hangen.
En dat zijn ware woorden.
Hun wisten dit ook niet aan het begin.
  maandag 19 februari 2007 @ 01:59:10 #282
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46447897
quote:
Dat was al bekend. Onlangs is zelfs haar huis van buiten geverfd en van binnen behangen door Talpa. Tsja...
  maandag 19 februari 2007 @ 01:59:25 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46447898
Het is wel de redactie die besluit dat deze beelden uitgezonden werden hè.....
Die buiten het verdriet van Bart dus gewoon uit, en drukken hem op die manier dus in een positie die door sommigen hier als een "slachtofferrol" wordt gezien.
Op andere momenten worden bewoners wel buiten beeld gehouden dus dat had nu ook gekund.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46447901
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:

[..]

Dat was al bekend. Onlangs is zelfs haar huis van buiten geverfd en van binnen behangen door Talpa. Tsja...
zou natuurlijk wel kunnen dat dat wordt ingehouden op haar "maandsalaris"
pi_46447903
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:57 schreef Tissik het volgende:

[..]

Dit soort programma's zijn dat inderdaad wel. Maar, die invloed van de regie begint storende vormen aan te nemen, dat doet het programma geen goed. Wanneer dat subtiel zou gebeuren, wek je iig nog de indruk van reality bij de kijker.
Storende vormen ..... ? Waarschijnlijk geven ze het schip een rotschop in de goede richting !
Keep the Sunny Side Up
pi_46447904
quote:

[..]

Of ze moeten ons (de buitenwereld) laten zien wat er gescript en ingefluisterd wordt...dat zou een heel nieuwe dimensie aan het spel geven...!!!!!
Make my day!
pi_46447906
quote:

[..]

Juist, en dan maakt 't mij niet uit. Ik wil me best laten bedonderen op die manier, ik kijk ook wel 's 'n soap. En dat dit geen acteurs zijn (professioneel) maakt 't toch 'n ander soort TV, dus ik heb geen moeite met dat beinvloeden. Maar inderdaad, wat ik al zei, uitspraken van Sylvia als "ja ik vind je nu dus 'n kutwijf" waarop Natas zegt "zo, dankjewel" en Syl daarop zegt "Ja je begrijpt wat ik bedoel toch?" en ze daarna gewoon samen lachen, dat is niet meer subtiel en dat verpest 't dus idd.
pi_46447908
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Het is wel de redactie die besluit dat deze beelden uitgezonden werden hè.....
Die buiten het verdriet van Bart dus gewoon uit, en drukken hem op die manier dus in een positie die door sommigen hier als een "slachtofferrol" wordt gezien.
Op andere momenten worden bewoners wel buiten beeld gehouden dus dat had nu ook gekund.
Dat hou ik ook steeds in m'n achterhoofd. Waarom ze dat doen ben ik nog niet achter...
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46447912
Laatste gesprekkie en weer

pi_46447915
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:55 schreef n1ek het volgende:

[..]

Pff je kan ook gewoon er een keer doorzitten hoor. Dat is vrij menselijk gelukkig
Jij kijkt zeker pas een paar dagen
Bart zit al maanden in een depressie dus als nu het breekpunt gekomen is na eoa klote gesprek achter dan moet hij toch begrijpen dat 10 mille nooit kan opwegen tegen persoonlijk geluk
Als je er zo doorheen zit moet je m.i. gewoon lekker de eer aan jezelf houden en je geluk opzoeken door daar weg te gaan
pi_46447921
huub gaat nog ff lopen zieken in de slaapkamer
pi_46447924
Kussengevecht !!!
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  FOK!Babe maandag 19 februari 2007 @ 02:02:02 #293
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46447925
PILLOW FIGHT!
  maandag 19 februari 2007 @ 02:02:24 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46447928
quote:
Op maandag 19 februari 2007 02:00 schreef Kaleddis het volgende:
Dat hou ik ook steeds in m'n achterhoofd. Waarom ze dat doen ben ik nog niet achter...
Zodat er over gespeculeerd wordt en dat we naar de TV uitzendingen gaan kijken omdat daar misschien het antwoord op al onze vragen komt....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46447929
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:

[..]

Waaaaat???
  maandag 19 februari 2007 @ 02:02:54 #296
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46447933
quote:
Op maandag 19 februari 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Storende vormen ..... ? Waarschijnlijk geven ze het schip een rotschop in de goede richting !
Dat denk ik juist niet. Als mensen naar een soap willen kijken, dan zappen ze wel naar GTST of the bold (bijvoorbeeld). De kijkers die voor DGK kiezen, zijn ook de kijkers die voor BB kiezen en voor Expeditie Robinson. Die willen een stuk echt leven zien (wel in een spelformat), waar de beste gaat winnen (rechtvaardigheid).

Op deze manier, wordt dat rechtvaardigheidsgevoel van de kijker, helemaal om zeep gebracht.
pi_46447936
quote:
Op maandag 19 februari 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zodat er over gespeculeerd wordt en dat we naar de TV uitzendingen gaan kijken omdat daar misschien het antwoord op al onze vragen komt....
Zou kunnen ! Niet dat ik het doe, hoor het hier wel op Fok!
Reality is nothing but a collective hunch.
  maandag 19 februari 2007 @ 02:03:31 #298
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46447938
quote:
Op maandag 19 februari 2007 02:02 schreef Pulu het volgende:

[..]

Waaaaat???
Dat was psies mijn reactie toen ik dat hoorde.
pi_46447939
quote:
Op maandag 19 februari 2007 02:02 schreef Tissik het volgende:

[..]

Dat denk ik juist niet. Als mensen naar een soap willen kijken, dan zappen ze wel naar GTST of the bold (bijvoorbeeld). De kijkers die voor DGK kiezen, zijn ook de kijkers die voor BB kiezen en voor Expeditie Robinson. Die willen een stuk echt leven zien (wel in een spelformat), waar de beste gaat winnen (rechtvaardigheid).

Op deze manier, wordt dat rechtvaardigheidsgevoel van de kijker, helemaal om zeep gebracht.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46447941
quote:
Ik wist het al, maar vind het ook wel logisch.
Die zangles is weer een item voor op TV, dus dat is logisch.

Bijles is iets wat normaal gesproken door ouders wordt gedaan, dus als moeder weg is, is het logisch dat Talpa dat overneemt, net zo als Talpa de vaste lasten heeft overgenomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')