die heb ik vanaf huubs 2e vertrek ongeveer 4293 keer voorbij zien komen. tot nu toe draaien de camera's gewoon nog. mijn speculatie is dat dat voorlopig ook nog wel ff zo zal blijvenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
speculatie: misschien stopt DGK wel!
Op dat idee heeft Youp van t Hek volgens mij al jaren het patent.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Goed idee voor in het huis: 10 homo's waarvan 1tje met aids, waarvan alleen thuis weet welke dat is. Of 10 baby's in het huis laten opgroeien en dan de wereld insturen zegt Huub.
Of het een wanvertoning is, dat weet je pas wanneer je de hele toedracht kent. We zitten nu met zijn allen te speculeren over flarden tekst die we wel of niet opvangen, de gaten worden ingevuld met fantasie.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal maar ga dan je nest in en vraag die 24 uur aan en pak je koffer en ga de wijde wereld weer in waarin je jezelf weer kunt zijn
Ik vind dit ronduit een wanvertoning
Dat lijkt mij ook: Bart breekt niet omdat ie denkt dat ie een scheet moet laten.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:49 schreef Tissik het volgende:
Of het een wanvertoning is, dat weet je pas wanneer je de hele toedracht kent. We zitten nu met zijn allen te speculeren over flarden tekst die we wel of niet opvangen, de gaten worden ingevuld met fantasie.
Ik denk niet, dat Bart zo gemakkelijk te breken is. Er moet toch écht wel iets aan de hand zijn?
Ik ook, ik begrijp nog steeds niet dat of all people Bart hier zo keihard om moet janken. Heb nog steeds 't idee dat er meer is. Ook omdat ze gewoon de streams aan houden.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal maar ga dan je nest in en vraag die 24 uur aan en pak je koffer en ga de wijde wereld weer in waarin je jezelf weer kunt zijn
Ik vind het een wanvertoning want je hoeft daar niet te blijven zittenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:49 schreef Tissik het volgende:
[..]
Of het een wanvertoning is, dat weet je pas wanneer je de hele toedracht kent. We zitten nu met zijn allen te speculeren over flarden tekst die we wel of niet opvangen, de gaten worden ingevuld met fantasie.
Ik denk niet, dat Bart zo gemakkelijk te breken is. Er moet toch écht wel iets aan de hand zijn?
Misschien vertrekt hij first thing tomorrow, weet jij veel...quote:Op maandag 19 februari 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het een wanvertoning want je hoeft daar niet te blijven zitten
Als het zo erg is wat ie te horen heeft gekregen dat ie aan een burn out zit of weet ik veel wat dan moet je opstaan en gaan en niet in je slachtofferrol willen blijven hangen
en met nu wakker te blijven wilt hij dat moment zo lang mogelijk uitstellen of hoe moeten we dat zien?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien vertrekt hij first thing tomorrow, weet jij veel...
We weten niet allemaal binnen 2 minuten nadat we iets gehoord hebben dat ons niet bevalt wat de beste oplossing is hoor...quote:Op maandag 19 februari 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als het zo erg is wat ie te horen heeft gekregen dat ie aan een burn out zit of weet ik veel wat dan moet je opstaan en gaan en niet in je slachtofferrol willen blijven hangen
Niet altijd ben ik het met je eens maar nou voor de volle 100%quote:Op maandag 19 februari 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
NIet alles op tv is nep. Weet ik uit eigen ervaring. En DGK zou ook niet nep moeten zijn, het zou een realityshow zijn. Maar er is steeds minder reality te bespeuren, en steeds meer regie.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ook, ik begrijp nog steeds niet dat of all people Bart hier zo keihard om moet janken. Heb nog steeds 't idee dat er meer is. Ook omdat ze gewoon de streams aan houden.
Overigens vind ik de 'boze' en geschokte reacties hier ook 'n beetje vreemdIk vind 't absoluut niet shocking dat er gezegd wordt dat er wat meer moet gebeuren of dat er TV gemaakt moet worden, en ik vind 't tevens niet erg. Een van de bekendste feiten ter wereld is toch wel dat 'alles op TV nep is'. Wat mij betreft mogen ze de ruzies sturen, I don't care. Alleen zoals Syl zei 'nou ik vind jou nu gewoon 'n kutwijf' en Natas: "zo nou dankjewel" en Syl: "je weet toch wat ik bedoel dan?", dat is beetje jammer. Ze mogen elkaar wel oprecht niet denk ik, maar dat geschreeuw gewoon acteren is ook 'n beetje vreemd. Dat ze dat kunnen, ook, verbazend.
ja ja, of ze geven hem valiumquote:Op maandag 19 februari 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dankje!quote:Op maandag 19 februari 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
We weten niet allemaal binnen 2 minuten nadat we iets gehoord hebben wat ons niet bevalt wat de beste oplossing is hoor...
Er even wat langer over nadenken is geen schande, en soms heb je tijdens dat nadenken dan verdriet over wat je gehoord hebt, of over het beperkte aantal mogelijkheden die je hebt om een voor jou acceptabele oplossing te vinden.
Mee eens dat zijn ze wel uiteindelijk. maar is het zo duidelijk, met zoveel woorden, aan hen gemaakt? Het is naar de buitenwereld eerst als een spel gebracht. Ze zijn spelers en waarschijnlijk heeft Bart nu uiteindelijk door dat het niet over een spel gaat maar alleen over tv maken en daar walg hij van want hij kwam om het spel te spelen en niet de soap acteur uit te hangen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk wel gewoon personeel hè...... en met personeel heb je eens in de zoveel tijd een functioneringsgesprek.
Pff je kan ook gewoon er een keer door zitten hoor. Dat is vrij menselijk gelukkigquote:Op maandag 19 februari 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik weet 't ook uit eigen ervaring en dit soort programma's zijn áltijd beinvloedt, dat kan ook niet anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
NIet alles op tv is nep. Weet ik uit eigen ervaring. En DGK zou ook niet nep moeten zijn, het zou een realityshow zijn. Maar er is steeds minder reality te bespeuren, en steeds meer regie.
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Bijles en zangles van nataas d,r kids worden dus door j.demol betaald. ze zegt het zelf
Heb je ook gelijk in, maar 4 maanden te kijk gezet worden op TV, internet, 10 milj kwijt misschien, doelen niet bereikt ik kan begrijpen dat dat je daar gefrustreerd van wordt als dat wordt tegengehouden of als dat niet lukt. Ik zie Bart dan uiteindelijk ook wel doen wat jij zegt. Maar vanaaf zit hij er gewoon doorheen. Nou ja, we zullen zien...quote:Op maandag 19 februari 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
lijkt me ook logisch. ik mag aannemen dat die zangleraar die ze daar in dgk gebruiken niet de eerste de beste is. dat kun je niet betalen van een uitkering.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Bijles en zangles van nataas d,r kids worden dus door j.demol betaald. ze zegt het zelf
Dit soort programma's zijn dat inderdaad wel. Maar, die invloed van de regie begint storende vormen aan te nemen, dat doet het programma geen goed. Wanneer dat subtiel zou gebeuren, wek je iig nog de indruk van reality bij de kijker.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik weet 't ook uit eigen ervaring en dit soort programma's zijn áltijd beinvloedt, dat kan ook niet anders.
En dat zijn ware woorden.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mee eens dat zijn ze wel uiteindelijk. maar is het zo duidelijk, met zoveel woorden, aan hen gemaakt? Het is naar de buitenwereld eerst als een spel gebracht. Ze zijn spelers en waarschijnlijk heeft Bart nu uiteindelijk door dat het niet over een spel gaat maar alleen over tv maken en daar walg hij van want hij kwam om het spel te spelen en niet de soap acteur uit te hangen.
Dat was al bekend. Onlangs is zelfs haar huis van buiten geverfd en van binnen behangen door Talpa. Tsja...quote:Op maandag 19 februari 2007 01:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
zou natuurlijk wel kunnen dat dat wordt ingehouden op haar "maandsalaris"quote:Op maandag 19 februari 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Onlangs is zelfs haar huis van buiten geverfd en van binnen behangen door Talpa. Tsja...
Storende vormen ..... ? Waarschijnlijk geven ze het schip een rotschop in de goede richting !quote:Op maandag 19 februari 2007 01:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dit soort programma's zijn dat inderdaad wel. Maar, die invloed van de regie begint storende vormen aan te nemen, dat doet het programma geen goed. Wanneer dat subtiel zou gebeuren, wek je iig nog de indruk van reality bij de kijker.
Of ze moeten ons (de buitenwereld) laten zien wat er gescript en ingefluisterd wordt...dat zou een heel nieuwe dimensie aan het spel geven...!!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 01:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dit soort programma's zijn dat inderdaad wel. Maar, die invloed van de regie begint storende vormen aan te nemen, dat doet het programma geen goed. Wanneer dat subtiel zou gebeuren, wek je iig nog de indruk van reality bij de kijker.
Juist, en dan maakt 't mij niet uit. Ik wil me best laten bedonderen op die manier, ik kijk ook wel 's 'n soap. En dat dit geen acteurs zijn (professioneel) maakt 't toch 'n ander soort TV, dus ik heb geen moeite met dat beinvloeden. Maar inderdaad, wat ik al zei, uitspraken van Sylvia als "ja ik vind je nu dus 'n kutwijf" waarop Natas zegt "zo, dankjewel" en Syl daarop zegt "Ja je begrijpt wat ik bedoel toch?" en ze daarna gewoon samen lachen, dat is niet meer subtiel en dat verpest 't dus idd.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat hou ik ook steeds in m'n achterhoofd. Waarom ze dat doen ben ik nog niet achter...quote:Op maandag 19 februari 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Het is wel de redactie die besluit dat deze beelden uitgezonden werden hè.....
Die buiten het verdriet van Bart dus gewoon uit, en drukken hem op die manier dus in een positie die door sommigen hier als een "slachtofferrol" wordt gezien.
Op andere momenten worden bewoners wel buiten beeld gehouden dus dat had nu ook gekund.
Jij kijkt zeker pas een paar dagenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
Pff je kan ook gewoon er een keer doorzitten hoor. Dat is vrij menselijk gelukkig
Zodat er over gespeculeerd wordt en dat we naar de TV uitzendingen gaan kijken omdat daar misschien het antwoord op al onze vragen komt....quote:Op maandag 19 februari 2007 02:00 schreef Kaleddis het volgende:
Dat hou ik ook steeds in m'n achterhoofd. Waarom ze dat doen ben ik nog niet achter...
Waaaaat???quote:Op maandag 19 februari 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Onlangs is zelfs haar huis van buiten geverfd en van binnen behangen door Talpa. Tsja...
Dat denk ik juist niet. Als mensen naar een soap willen kijken, dan zappen ze wel naar GTST of the bold (bijvoorbeeld). De kijkers die voor DGK kiezen, zijn ook de kijkers die voor BB kiezen en voor Expeditie Robinson. Die willen een stuk echt leven zien (wel in een spelformat), waar de beste gaat winnen (rechtvaardigheid).quote:Op maandag 19 februari 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Storende vormen ..... ? Waarschijnlijk geven ze het schip een rotschop in de goede richting !
Zou kunnen ! Niet dat ik het doe, hoor het hier wel op Fok!quote:Op maandag 19 februari 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zodat er over gespeculeerd wordt en dat we naar de TV uitzendingen gaan kijken omdat daar misschien het antwoord op al onze vragen komt....
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet. Als mensen naar een soap willen kijken, dan zappen ze wel naar GTST of the bold (bijvoorbeeld). De kijkers die voor DGK kiezen, zijn ook de kijkers die voor BB kiezen en voor Expeditie Robinson. Die willen een stuk echt leven zien (wel in een spelformat), waar de beste gaat winnen (rechtvaardigheid).
Op deze manier, wordt dat rechtvaardigheidsgevoel van de kijker, helemaal om zeep gebracht.
Ik wist het al, maar vind het ook wel logisch.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |