Huub zei zoiets van dat hij eigenlijk wilde schelden tegen Bart en dat hij (Bart dus) eerst 4 maanden de gedoodverfde winnaar vond en niet begreep waarom hij nou zo zielig in een hoekje zat... toen viel t geluid ook bij mij wegquote:
De vraag is: wie heeft de primeur in dit topic!?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:36 schreef raggende_annie het volgende:
volgens mij gaat de aap nu uit de mouw komen
Een "laatste waarschuwing" gesprek, met andere woorden: zorg dat je jezelf in the picture zet anders ga je vliegen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:36 schreef agter het volgende:
Syl denkt dat Bart het zelfde gesprek heeft gehad als zij.
Wat voor gesprek is dat?
Ik kreeg het ook mee, lelijk gespuit van Huub. Wie weet gaat hij nu echt een ontslagexit voor Bert voorbereiden.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Huub zei zoiets van dat hij eigenlijk wilde schelden tegen Bart en dat hij (Bart dus) eerst 4 maanden de gedoodverfde winnaar vond en niet begreep waarom hij nou zo zielig in een hoekje zat... toen viel t geluid ook bij mij weg
Natasia vertelt ook dat ze MOE is, en dat ze dat ook achter heeft aangegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:38 schreef Taurus het volgende:
Ja, bij Syl en Natas gaat het er nu echt over dat ze ruzie moeten maken. Natas zegt dat ze oprecht geirriteerd en boos is soms, maar na 'n tijdje gaat 't gewoon goed qua contact met de medebewoners, want het wordt je zo 'eigen'. Dus dan wordt 't te gemaakt. Als ze dit van te voren geweten had had ze zich nog wel 4 keer bedacht, dit wisten we niet, zegt ze.
Er schijnt in het regelboek iets over in te staan. Heeft Huub het al meerdere malen over gehad.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Mag DGK dan zomaar mensen eruit halen?
Hij begon te spuien, maar zei er wel achteraan dat Bart dat juist weleens nodig zou kunnen hebben om hem net zo te motiveren als Sylvia.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook mee, lelijk gespuit van Huub. Wie weet gaat hij nu echt een ontslagexit voor Bert voorbereiden.
Nee, onderwerp was anders heeft Bert al aangegeven in een gesprek met Sylvia in de tuin.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een "laatste waarschuwing" gesprek, met andere woorden: zorg dat je jezelf in the picture zet anders ga je vliegen.
Dat mogen ze sowieso 2 keer per jaar (Angelique is ook zonder opgaaf van reden afgevoerd)quote:Op maandag 19 februari 2007 01:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Mag DGK dan zomaar mensen eruit halen?
Humor van de bovenste plank, dat toneelstukje van 'mquote:Op maandag 19 februari 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme, nou staat hij zich er weer uit te lullen die rat. Als zdngmw er niet bij was gekomen had hij zijn duracellejte er weer ingestoken.
Je moet natuurlijk niet vergeten, gescript of niet, constant ruzie maken om TV momenten te hebben, op je hoede zijn voor dingen, camera's op je snoet 24/7, niet goed weten wat er buiten echt afspeeld, hoe je daar neer wordt gezet, je daar dood en doodmoe van wordt. Bart is gewoon op. Discussies met achter, zijn doelen, zijn 10 mil., Lesley, whatever, vandaag was de druppel.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik sta hier echt verbijsterd...dat je na een gesprek met je werkgever zo zit te janken en niet gewoon opstapt![]()
Angelique is ook op die manier uit het spel gehaald (en Syl was op dat moment ook bijna het haasje).quote:Op maandag 19 februari 2007 01:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Er schijnt in het regelboek iets over in te staan. Heeft Huub het al meerdere malen over gehad.
iets mis met speculatie? toch hartstikke leuk!quote:Op maandag 19 februari 2007 01:41 schreef raggende_annie het volgende:
er wordt wel erg veel gespeculeerd hier he. lesley heeft het uitgemaakt, daarna is ze verongelukt en is ze misschien daarbij ter overlijden gekomen. bart mag er niet uitgestemd worden, gaat 24 uur aanvragen, moet zich meer laten zien, z'n 10000 heeft jdm in z'n zak gestoken, 538 heeft inmiddels haar hele programma aangepast op de gebeurtenissen in de kooi, enz.
Ik heb hem door maar ik maak me er nog steeds druk over. Dit heeft niks meer met spel te maken.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank, dat toneelstukje van 'm![]()
Als Bart zegt dat hij de komende maanden zijn mond zal houden denk ik niet dat er sprake zal zijn van een toneelhaak want in dat geval kun je niet van maanden meer spreken...quote:Op maandag 19 februari 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
Zelfs Natasia heeftt dus een gesprek gehad dat ze meer moest tonen. Natasia zegt dat ze zo moe is.
Als ik het zo begrijp dan krijgt Bart de toneelhaak.
Toch snap ik het niet waarom ze zulke gesprekken houden, het gaat toch goed met de kc en er is gewoon genoeg verhaallijnen? Toch moeten ze ze persen tot de laatste druppel! Echt walgelijk ethisch gezien...Haaien zijn het.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gesprek Sylvia - Natasia : "Hij had nog geen gesprek gehad, wij al wel." Natasia kennelijk afgelopen vrijdag al .....
Hij is wéér bezig!quote:Op maandag 19 februari 2007 01:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb hem door maar ik maak me er nog steeds druk over. Dit heeft niks meer met spel te maken.
eigenlijk heb ik medelijden met alle inwoners daar, ze zijn eigenlijk te vergelijken met loslopend wild, waar 1 x in de zoveel tijd op geschoten wordt, ik wist wel dat het gemanipuleerd was, maar niet zoquote:Op maandag 19 februari 2007 01:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Natasia vertelt ook dat ze MOE is, en dat ze dat ook achter heeft aangegeven.
Jaja, ik weet wel waar Nathalie Holloway gebleven is...quote:Op maandag 19 februari 2007 01:43 schreef Taurus het volgende:
Brian is 'n kneus. Gaat ie nu roepen dat ie blij is dat ie van haar af is gebleven.
Ze zijn natuurlijk wel gewoon personeel hè...... en met personeel heb je eens in de zoveel tijd een functioneringsgesprek.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:44 schreef Myriam1978 het volgende:
Toch snap ik het niet waarom ze zulke gesprekken houden, het gaat toch goed met de kc en er is gewoon genoeg verhaallijnen? Toch moeten ze ze persen tot de laatste druppel! Echt walgelijk ethisch gezien...Haaien zijn het.
Doe maar een paar yuppen en wannabe yuppen samen met JdM als opperhoofd en gaan met die bananen![]()
je kunt zo'n programma ook niet gewoon laten gaan zoals het gaat. zoiets heeft gewoon enig vorm van sturing nodig en dat weten de mensen die verantwoordelijk zijn al vanaf de dag dat dit concept voor het eerst op tafel kwam.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik medelijden met alle inwoners daar, ze zijn eigenlijk te vergelijken met loslopend wild, waar 1 x in de zoveel tijd op geschoten wordt, ik wist wel dat het gemanipuleerd was, maar niet zo
Bijna goed - Het GING goed met de kijkcijfers omdat er genoeg opschudding was. Dat zullen ze moeten vasthouden - en dus moet er weer neiuwe opschudding komen !quote:Op maandag 19 februari 2007 01:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Toch snap ik het niet waarom ze zulke gesprekken houden, het gaat toch goed met de kc en er is gewoon genoeg verhaallijnen? Toch moeten ze ze persen tot de laatste druppel! Echt walgelijk ethisch gezien...Haaien zijn het.
Doe maar een paar yuppen en wannabe yuppen samen met JdM als opperhoofd en gaan met die bananen![]()
Ik begrijp het helemaal maar ga dan je nest in en vraag die 24 uur aan en pak je koffer en ga de wijde wereld weer in waarin je jezelf weer kunt zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 01:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet vergeten, gescript of niet, constant ruzie maken om TV momenten te hebben, op je hoede zijn voor dingen, camera's op je snoet 24/7, niet goed weten wat er buiten echt afspeeld, hoe je daar neer wordt gezet, je daar dood en doodmoe van wordt. Bart is gewoon op. Discussies met achter, zijn doelen, zijn 10 mil., Lesley, whatever, vandaag was de druppel.
Okay, ze hebben daar dan wel zelf voor gekozen maar zichzelf vreselijk in vergist. Huub is zich wel wel degelijk bewust van die situatie en doet het daarom ook nog in mijn ogen athans het beste in DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |