Ik bedoelde het ook niet negatiefquote:
Mensen bekeurd voor het niet op slot zetten van hun fiets?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef sjimz het volgende:
Goedenavond!
Nee hoor, ben bij een vriend op visite geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mensen bekeurd voor het niet op slot zetten van hun fiets?
Hells angels ?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, ben bij een vriend op visite geweest
Ik denk dat je daar toch naar binnen moet met wat kevlar en een shotgun.quote:
en een goede levensverzekeringquote:Op maandag 19 februari 2007 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar toch naar binnen moet met wat kevlar en een shotgun.
Ik kon in NL een politiemeneer uitschelden voor weet ik wat. Kan dat nu nog?quote:
Of Neo-like kwaliteiten.quote:
Ik moet de ballen nog verzamelen !! Maar er komt ook een pokertafel in.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Popo heeft een pooltafel. Wat voor een ist? 9 feet?
Niks, zwager heeft geen ruimte dus mocht ik 'm hebben. Eikel, gaat 'ie in een appartement wonen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook een pooltafel thuis.
Wat heeft dat ding je gekost?
Ja die zijn wel prijzig.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah okee... Da's helemaal hendig ja... Als ik er een neem moet het wel een wedstrijdtafel zijn..
Truste Sjimmie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |