en dát was nou net niet de bedoelingquote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Adelante het volgende:
Slar en Slak bedankt !!!!! Welkom Godlike02 *O*
blauw topic
Nee man, Adelante is de bom qua OPs.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:54 schreef sanni het volgende:
en als dit nu het centrale punt wordt dan de vraag of ik een leuke OP in elkaar mag flansen
met templates e.d.want dit ziet er natuurlijk niet uit he..[/sub]
Zijn niet weg, ze zijn verplaatst. Je moet gewoon even in je source list je iPod selecteren. Dus niet de muziek, maar gewoon op de iPodnaam zelf klikken. Als het goed is staan al je opties daar.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:55 schreef Agiath het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat iTunes niet automatisch je vodcast verwijderd die je al gezien hebt? Kan het nergens vinden, die hele iPod opties zijn opeens weg in die nieuwe iTunes ofzo...
dat macbook topic was leuk toen de nieuwe macbook net uit was, maar een topic voor alle apple producten (excl software) is veel praktischerquote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef De_Hertog het volgende:
Dit maakt mijn laatste post in het feedbacktopic wel ietwat overbodig.![]()
Alhoewel, dan maar even een vraagje aan jullie: zijn jullie het met me eens dat het voor iedereen overzichtelijker is om alle Apple gerelateerde zaken, behalve dan de iPod, hier te houden en dat OS X vragentopic en dat MacBook topic te laten sluiten? Zoals Sanni al zegt is het nu niet bepaald overzichtelijk, en ik vind echt niet dat we tig topics nodig hebben.
Ja wist ik al, maar ik dacht dat je iets moest vinknen, maar me sync optie stond verkeerd, thxquote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Zijn niet weg, ze zijn verplaatst. Je moet gewoon even in je source list je iPod selecteren. Dus niet de muziek, maar gewoon op de iPodnaam zelf klikken. Als het goed is staan al je opties daar.
Oh, en heerlijk om weer een centraal keuvelpunt te hebben voor Apple'tjes
NL Store nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Store is down!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |