en dát was nou net niet de bedoelingquote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Adelante het volgende:
Slar en Slak bedankt !!!!! Welkom Godlike02 *O*
blauw topic
Nee man, Adelante is de bom qua OPs.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:54 schreef sanni het volgende:
en als dit nu het centrale punt wordt dan de vraag of ik een leuke OP in elkaar mag flansen
met templates e.d.want dit ziet er natuurlijk niet uit he..[/sub]
Zijn niet weg, ze zijn verplaatst. Je moet gewoon even in je source list je iPod selecteren. Dus niet de muziek, maar gewoon op de iPodnaam zelf klikken. Als het goed is staan al je opties daar.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:55 schreef Agiath het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat iTunes niet automatisch je vodcast verwijderd die je al gezien hebt? Kan het nergens vinden, die hele iPod opties zijn opeens weg in die nieuwe iTunes ofzo...
dat macbook topic was leuk toen de nieuwe macbook net uit was, maar een topic voor alle apple producten (excl software) is veel praktischerquote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef De_Hertog het volgende:
Dit maakt mijn laatste post in het feedbacktopic wel ietwat overbodig.![]()
Alhoewel, dan maar even een vraagje aan jullie: zijn jullie het met me eens dat het voor iedereen overzichtelijker is om alle Apple gerelateerde zaken, behalve dan de iPod, hier te houden en dat OS X vragentopic en dat MacBook topic te laten sluiten? Zoals Sanni al zegt is het nu niet bepaald overzichtelijk, en ik vind echt niet dat we tig topics nodig hebben.
Ja wist ik al, maar ik dacht dat je iets moest vinknen, maar me sync optie stond verkeerd, thxquote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Zijn niet weg, ze zijn verplaatst. Je moet gewoon even in je source list je iPod selecteren. Dus niet de muziek, maar gewoon op de iPodnaam zelf klikken. Als het goed is staan al je opties daar.
Oh, en heerlijk om weer een centraal keuvelpunt te hebben voor Apple'tjes
NL Store nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Store is down!
je moet ook wel inkomen hebben om iets terug te kunnen vorderenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moet ook wel inkomen hebben om iets terug te kunnen vorderen
vaak krijg je dan alle ingehouden LB terug, maar als je dit jaar begonnen bent, kun je pas volgend jaar wat leuks uitzoeken bij applequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]i know. maar ben dit jaar pas begonnen met werken dus
weet niet eens OF ik uberhaubt wel wat krijg.
(ben trouwens nog maar 17 he)
Nou, dat ik pas 17 ben heeft ook een voordeel en dat is dat ik geen vaste lasten heb en in Mei al een lekkere Mac Pro kan halen mét cinema schermquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
vaak krijg je dan alle ingehouden LB terug, maar als je dit jaar begonnen bent, kun je pas volgend jaar wat leuks uitzoeken bij apple
Ik had geluk, ik heb deze iMac die ik nu heb gekocht toen de nieuwe core 2 duo's net één week uitwarenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:21 schreef Q. het volgende:
Ik heb van mijn teruggave van vorig jaar deze MacBook gekocht, was geniale timing, kreeg het 1 dag na de launch van de MacBook.
en ik maar denken dat je alleen v&a deedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:24 schreef FredvZ het volgende:
tvp dan maar hè... Eens kijken of jullie het kunnen.
Ik ook niet ik postte er net voor dat ik het stom vond dat die SC er niet mocht komen..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:30 schreef E.T. het volgende:
Inkomstenbelasting hebben ze idd voor Mac![]()
Ik geloofde m'n ogen niet, toen ik dit topic zag eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:28 schreef super-muffin het volgende:
Wanneer is de belastingteruggaaf dan? Is dat programma al voor de Mac?
Wat doet het?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:40 schreef tonks het volgende:
Dit is trouwens een toffe app: http://www.getpeel.com
Ik denk dat ze die lelijke randen dan echt wel weg zouden werken, ala 12" powerbook.quote:
OP's zijn overrated. een plaatje misschien.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef seekfaM het volgende:
*klik*![]()
Trouwens, is er behoefte naar een OP?
Er bestaat geen MSN Messenger 7.5 voor macquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:39 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb al een tijdje een iMac G5 met Mac OS X alleen waar kan ik bijvoorbeeld MSN Messenger 7.5 downloaden voor Mac? Ik heb namelijk nu MSN Messenger 1 maar ik wil 7.5.
Een plaatje met quote van Steve Jobs voldoet volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef seekfaM het volgende:
*klik*![]()
Trouwens, is er behoefte naar een OP?
Microsoft Messenger bedoel je.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er bestaat geen MSN Messenger 7.5 voor mac![]()
.
Hoogstens Windows Messenger.
Maar je kan veel beter Adium gebruiken.
Heeft alleen geen webcam functie (windows messenger ook niet)
Smilies zijn overrated.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Er moet ook smiley support komen, kan ze wel ontvangen maar niet zelf toevoegen en sturen.
Of heb ik weer iets gemist![]()
Als ze er alleen een "quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Tomasso het volgende:
Smilies zijn overrated.
Daar wacht ik idd nog op, een A/V support voor de rest een prima programmaquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef Tomasso het volgende:
Adium is een top programma
Alleen moet er nog A/V support komen, dat gaat er denk ik nog wel komen, aangezien een iSight nu standaard is in nieuwe Macs
Handiger als je die vraag even quote, hoeven we niet terug te zoekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Xilantof het volgende:
Niemand een antwoord op mijn vraag?
aantal van die heb ik al... andere ga ik even opzoeken!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Handiger als je die vraag even quote, hoeven we niet terug te zoekenIk neem aan dat je VLC al hebt geprobeerd, en QuickTime met Perian en Flip4Mac plugins ook? Er is ook nog mplayer2osx, heb je die al gehad?
Dat is dat hier boven toch ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef TwyLight het volgende:
Plaatje van een mac of steve jobs is genoeg vind ik. gewoon telkens een ander
Een OP is toch alleen maar scrollwerk, en wat er instaat leest niemand, en weet meestal iedereen al.
Dat soort plaatjes zijn gewoon sufquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat is dat hier boven toch ook![]()
![]()
Zeur piet
Dan nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes zijn gewoon suf. we zijn niet in PUB
't lettertype ofzich is best goed, maar ja over het algemeen, nee niet goed passendquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:29 schreef nietzman het volgende:
Typografische zelfmoord, seekfaM!
Nee hoor. Daarover staat niks in de Adium X roadmap.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef Tomasso het volgende:
Adium is een top programma
Alleen moet er nog A/V support komen, dat gaat er denk ik nog wel komen, aangezien een iSight nu standaard is in nieuwe Macs
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee hoor. Daarover staat niks in de Adium X roadmap.
Wat een briljant spelideequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Toysight is zo Masterlijk, jammer dat het PPC is, maar echt humor
[afbeelding]
http://www.apple.com/games/trailers/toysight/
Maar wel in Gaim. En aangezien Adium libGaim gebruikt wordt het geimplementeerd als het in libGaim geimplementeerd is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee hoor. Daarover staat niks in de Adium X roadmap.
Tja, ik het het onder Rosetta draaien, dus maar daar is de performance mwoah... Het kan net, je merkt duidelijk dat het een PPC app is. M'n ventilator in m'n macbook gaat ontzettend blazen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat een briljant spelideeZiet er ook niet zo zwaar uit, dus misschien draait het wel via Rosetta. Het lijkt me in ieder geval een ideaal spel voor de Intel Macs, die hebben tenslotte al een iSight aan boord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |