quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef Q. het volgende:
Hey, ik zit nog in de kast hoor.
Bij die zaak aan de Lijnbaan heb ik aardig wat tassen en skins gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef Jarno het volgende:
Hebben ze in die winkels trouwens ook een beetje keuze in van die tassen, die eh, skins ofzo?
Tassen? Ga je hemquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef Jarno het volgende:
Hebben ze in die winkels trouwens ook een beetje keuze in van die tassen, die eh, skins ofzo?
Nouja, eh, ik dacht vanneh, dat het dus een laptop was en dat je 'm dus - in principe - mee zou moeten kúnnen nemen mocht het zo eens voorkomen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tassen? Ga je hemmeenemen
dan?
Welnee! Een laptop is gewoon een langere penis voor op de bank.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, eh, ik dacht vanneh, dat het dus een laptop was en dat je 'm dus - in principe - mee zou moeten kúnnen nemen mocht het zo eens voorkomen.
Ofzo.
Hoe werk je de stoomkabels weg als je 's avonds bij het backlight van je toetsenbord een boek zit te lezen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
Al die Apple meuk is alleen maar om mijn huiskamer op te fleuren.
Wij werken Tijn. En mijn werkgever heeft een buro met een computer voor me klaarstaan. Dus het is een beetje nutteloos om dat ding mee te nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef Tijn het volgende:
Euh... mis ik iets? Je neemt je laptop toch altijd, elke dag mee naar waar dan ook?
Ik wel
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe werk je de stoomkabels weg als je 's avonds bij het backlight van je toetsenbord een boek zit te lezen?
Ik weet niet of ik nu nog wel een MacBook wil.quote:
Daarom heb ik ook de zwarte overwogen... een zwarte 13" penis!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:03 schreef Anthraxx het volgende:
Langere penis? Dan heb ik iets verkeerds gedaan met mijn iBook 12".
Op mijn stage had ik elke dag mijn laptop gewoon naast mijn PC staan. Je zag dan ook meteen het verschil tussen zo'n wazige Fujitsi-Siemens bak waarop 24 uur per dag Visual Studio 6.0 (quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij werken Tijn. En mijn werkgever heeft een buro met een computer voor me klaarstaan. Dus het is een beetje nutteloos om dat ding mee te nemen.
Ja, dat gaf maar een troep in de kamer enzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, de stoomcomputer. Die heeft destijds de paardencomputer vervangen.
Er staat voor mij ook een bureau klaar, maar daar staat alleen een iCurve met muis en toetsenbordquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij werken Tijn. En mijn werkgever heeft een buro met een computer voor me klaarstaan. Dus het is een beetje nutteloos om dat ding mee te nemen.
Nerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op mijn stage had ik elke dag mijn laptop gewoon naast mijn PC staan. Je zag dan ook meteen het verschil tussen zo'n wazige Fujitsi-Siemens bak waarop 24 uur per dag Visual Studio 6.0 () stond te draaien en zo'n flitsende 1.5 jaar oude iBook met OSX. Die laatste gebruikte ik eigenlijk voor alles behalve het programmeerwerk.
Oh, die van jou werkt op steveness?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, de stoomcomputer. Die heeft destijds de paardencomputer vervangen.
Het hangt een beetje van je baan en werkplek af, maar in principe vind ik het heel suf om privé meuk mee te nemen naar m'n werk. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op mijn stage had ik elke dag mijn laptop gewoon naast mijn PC staan. Je zag dan ook meteen het verschil tussen zo'n wazige Fujitsi-Siemens bak waarop 24 uur per dag Visual Studio 6.0 () stond te draaien en zo'n flitsende 1.5 jaar oude iBook met OSX. Die laatste gebruikte ik eigenlijk voor alles behalve het programmeerwerk.
Plus dat dat paard nog eens beroerd rekende ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat gaf maar een troep in de kamer enzo.
Het woord 'stage' zei toch al genoeg?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van je baan en werkplek af, maar in principe vind ik het heel suf om privé meuk mee te nemen naar m'n werk. Eigenlijk.
Plus dat ik van m'n baas al een HP laptop heb.
Deste meer een reden om thuis niet het OS te gebruiken wat je op je werk ook al moet gebruikenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van je baan en werkplek af, maar in principe vind ik het heel suf om privé meuk mee te nemen naar m'n werk. Eigenlijk.
Daarom had je ook een Floating Point Unit nodig met een aantal Adders erin.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Plus dat dat paard nog eens beroerd rekende ook.
Mja. Ik heb er geen klachten over, maar het is dan ook verre van cool natuurlijk, zo'n ding.quote:
Met MacBook?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:09 schreef Jarno het volgende:
Ja, als vrouwlief ooit nog eens terugkomt uit R'dam ik ook
Helaasch.quote:
Alweer een nieuwe? Ik blijk kopen downloadenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:20 schreef Jarno het volgende:
Echt zo stom gewoon. Ik wilde gisteren even op de site van Parallels kijken en wat doc's downloaden, is heel die site gewoon plat. Dus ik dacht dat het internet gewoon weer kuren had, kijk ik een kwartier later, is heel die site er weer mét nieuwe versie..
Nouja, ik heb dus nooit de oude site gezien, maar gisteravond laat stond er ook een press release waarin deze versie werd aangekondigd dus ik ging er een beetje van uit dat 't ook een nieuwe versie was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe? Ik blijk kopen downloaden.
Kan ik gewoon m'n hele Vista PC meenemen!quote:Parallels Transporter - Migrate your entire real Windows PC to your new Mac, without reinstalling Windows or any applications!
http://tweakers.net/meukt(...)uild-3186-final.htmlquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe? Ik blijk kopen downloaden.
Je krijgt een try-out van een maand ofzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
Okay.
Wat zegt-ie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehehe, m'n Macbook kan tegen me praten
"You fucking retard, why are you talking to a Mac?"quote:
Mijn PowerBook vertelt moppenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehehe, m'n Macbook kan tegen me praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |