ik heb he tnet geprobeerd maar ik kreeg als antwoord terug dat de poll ( al ) gesloten was....quote:Op zondag 18 februari 2007 23:23 schreef anno-i-mus het volgende:
ok ..... sylvia back .... i'm back
wanneer kan/moet ik stemmen voor de popipoll????
Dat zegt ze nu zelfs letterlijk!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:19 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze veel beelden heeft gezien![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
Zo dan, die heeft lange benen!![]()
[afbeelding]
PROEST !!!!!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
BRULLLLLLLLL hahahahahaquote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
freakyquote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
ik vond Dorine GE WEL DIG!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:24 schreef RSie het volgende:
Al Dorine in de X-factor aardig ver kan komen dan kan Natasia scoren met een klein hitje. hoe triest het ook is!
zelfs Schnappi kan hier in NL op de eerste plek terechtkomen,..
In d'r tarotkaarten ?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:27 schreef 2live het volgende:
syl zegt ; ik heb ook dingen gezien...
Ik denk dat dat een wijze opmerking is. Zo ff 2 cossen teruggelezen de andere 7 laat ik maar voor wat het is, want er is volgens mij weinig gebeurd.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
Huub heeft liever dat Bart weggaat en vervangen wordt, dan dat Eric er uit gaat.
Offtopic: dat heeft ze maar met 1 nummer gekund,.. dat was tijdens een of ander optreden in een zaaltje waar een aantal bn'ers stonden te kijken!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik vond Dorine GE WEL DIG!
Echt tranen in mijn ogen van de emotie die zei overbracht. Met alleen haar stem. Het is jammer dat je niet 1 x gewoon- met je ogen dicht desnoods - hebt geluisterd!
Dorine had moeten winnen, absolute topvrouw.quote:
en ze ging vast een jarenlange carriere tegemoet.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dorine had moeten winnen, absolute topvrouw.
De kracht en tegelijkertijd de kwetsbaarheid de ze uitstraalde was weergaloos.
ik vond haar echt afschuwelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dorine had moeten winnen, absolute topvrouw.
De kracht en tegelijkertijd de kwetsbaarheid de ze uitstraalde was weergaloos.
welk soort dingen?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort dingen moet Huub gewoon niet zeggen. Is nergens goed voor vind ik.
Ik vind het wel goed, hij is zo close met sil en kan dat soort dingen tegne haar wel zeggen. Als hij dat niet zou doen, wat zou hun vriendschap dan voorstellen. En nu kan hij haar ook na de kooi recht in de ogen aankijken.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort dingen moet Huub gewoon niet zeggen. Is nergens goed voor vind ik.
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |