ik heb he tnet geprobeerd maar ik kreeg als antwoord terug dat de poll ( al ) gesloten was....quote:Op zondag 18 februari 2007 23:23 schreef anno-i-mus het volgende:
ok ..... sylvia back .... i'm back
wanneer kan/moet ik stemmen voor de popipoll????
Dat zegt ze nu zelfs letterlijk!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:19 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze veel beelden heeft gezien![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
Zo dan, die heeft lange benen!![]()
[afbeelding]
PROEST !!!!!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
BRULLLLLLLLL hahahahahaquote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
freakyquote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
ik vond Dorine GE WEL DIG!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:24 schreef RSie het volgende:
Al Dorine in de X-factor aardig ver kan komen dan kan Natasia scoren met een klein hitje. hoe triest het ook is!
zelfs Schnappi kan hier in NL op de eerste plek terechtkomen,..
In d'r tarotkaarten ?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:27 schreef 2live het volgende:
syl zegt ; ik heb ook dingen gezien...
Ik denk dat dat een wijze opmerking is. Zo ff 2 cossen teruggelezen de andere 7 laat ik maar voor wat het is, want er is volgens mij weinig gebeurd.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
Huub heeft liever dat Bart weggaat en vervangen wordt, dan dat Eric er uit gaat.
Offtopic: dat heeft ze maar met 1 nummer gekund,.. dat was tijdens een of ander optreden in een zaaltje waar een aantal bn'ers stonden te kijken!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik vond Dorine GE WEL DIG!
Echt tranen in mijn ogen van de emotie die zei overbracht. Met alleen haar stem. Het is jammer dat je niet 1 x gewoon- met je ogen dicht desnoods - hebt geluisterd!
Dorine had moeten winnen, absolute topvrouw.quote:
en ze ging vast een jarenlange carriere tegemoet.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dorine had moeten winnen, absolute topvrouw.
De kracht en tegelijkertijd de kwetsbaarheid de ze uitstraalde was weergaloos.
ik vond haar echt afschuwelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dorine had moeten winnen, absolute topvrouw.
De kracht en tegelijkertijd de kwetsbaarheid de ze uitstraalde was weergaloos.
welk soort dingen?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort dingen moet Huub gewoon niet zeggen. Is nergens goed voor vind ik.
Ik vind het wel goed, hij is zo close met sil en kan dat soort dingen tegne haar wel zeggen. Als hij dat niet zou doen, wat zou hun vriendschap dan voorstellen. En nu kan hij haar ook na de kooi recht in de ogen aankijken.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort dingen moet Huub gewoon niet zeggen. Is nergens goed voor vind ik.
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
Worden gereserveerd voor de tv-uitzendingquote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Ja inderdaad, waar zijn de beelden van Bart en Brainless?
onzin hij krijgt natasia nooit weg,quote:Op zondag 18 februari 2007 23:27 schreef Clank het volgende:
Huub is er wel erg van overtuigd dat Natasia het veld gaat ruimen.
die worden ons onthouden?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Ja inderdaad, waar zijn de beelden van Bart en Brainless?
Bart moet niet gaan dreigen.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub denkt dat Bart echt gaat, als er niemand uitgaat.
"Dat wil niet zeggen dat hij van mening verandert, maar op dit moment gaat hij echt".
Ja, das een makkelijke mening.
Het gaat erom wat hij na donderdag doet, als er weer niemand uitgestemd wordt.
Laat zien dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:36 schreef RSie het volgende:
Er zijn beelden gevonden van Amanda tijdens het uitvoeren van haar vorige beroep!
Nee joh, die is alvast geschminkt voor de gescripte ruzie die zo gaat komen. Was toen met NL ook zo, alleen hield Huub zich niet aan het script omdat ie te zat was.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef RSie het volgende:
[..]
Ontopic: Syl heeft een blauwe plek op d'r pols,.. is hier fysiek geweld gebruikt door de buren???
Sylvia is niet voor niets naar "achteren" geweest.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
Ze vertellen veels te veel.. nu over een nepruzie die op komst is.
Sorry, ik het moet je het antwoord schuldig blijven.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:37 schreef Taurus het volgende:
Hey kom op, kan nou niemand even zeggen wat 't mooie moment was tussen Huub en Syl net en wat Syl net 'achter' heeft gezien?![]()
Wat een ranzig wijf zegquote:Op zondag 18 februari 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Gatver! Amoebe zit haar benen te scheren terwijl Eric bij haar in bad zit!![]()
Ze moeten uberhaubt verbieden dat Natasia rond mag lopen..quote:Op zondag 18 februari 2007 23:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ze moeten natas verbieden zo rond te lopen, om te kotsen![]()
![]()
Dat hadden ze toch al eens eerder besproken?!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
Ze vertellen veels te veel.. nu over een nepruzie die op komst is.
Dan glibbert Brain weer wat makkelijker naar binnenquote:
Dit vind ik echt ranzig........quote:Op zondag 18 februari 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Gatver! Amoebe zit haar benen te scheren terwijl Eric bij haar in bad zit!![]()
Zoiets doe je niet eens als je alleen in bad zit, laat staan met meerderen....quote:Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan glibbert Brain weer wat makkelijker naar binnen![]()
Of haren wassen uuuuugugugughhhhhhhhhh !!!!!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zoiets doe je niet eens als je alleen in bad zit, laat staan met meerderen....
Straks zeker ook in bad nagels knippen![]()
Werd tijd. B en B zijn al te lang uit beeld.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Natasia moet brian halen van Amanda. Dat wordt lachen
vrouwe Justitia heeft gesprokenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef Lieve het volgende:
Natasja:
en Sylvia? Het is niet recht voor de een is recht voor de ander hoor!
( amoebe en Eric m ogen in het bad en de slaapkamer roken, maar Sylvia niet van Natasja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |