Lijkt me dat Huub daar op uit is EXPRES. (gniffel)quote:Op zondag 18 februari 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren als Amanda en Brian een keer vette bonje krijgen dat ze bij Hupert gaat uithuilen met alle gevolgen van dien...
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat er wel bij
edit: toch niet.
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert zegt:"Ik weet wat, waar is de fohn?"![]()
nataas ziet hem ook echt als haar pimp, geloof me ze is bang voor die man. ze handeld helemaal naar zijn goedvinden.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
Ach, de pooier van de amoebe zit op het hoekje op te letten hahaha
Ik heb mijn streams uitgezet, anders ga ik er van dromenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ze moeten natas verbieden zo rond te lopen, om te kotsen![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Missy_1974 het volgende:
hij moet gewoon in zijn blote lul heb je brian echt over de zeik
Mijn gedachtequote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Missy_1974 het volgende:
hij moet gewoon in zijn blote lul heb je brian echt over de zeik
Nee hoor, die zeiden om de drie woorden "kankah".quote:Op zondag 18 februari 2007 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik herken haar praten opeens....zij is 1 van de hoeren die destijds met een masker op bezoek was
Luister maar terug op:quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef Taurus het volgende:
Aaaahhh heb ik net gemist, wat was er mooie tv net? Mooi moment sylvia en Huub, heozo??
En dan het met Brain voor nix doen zeker ? Dacht ut ff niet...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik herken haar praten opeens....zij is 1 van de hoeren die destijds met een masker op bezoek was
Voor vrouwen met twee erwtjes op een plankje kan het wel een uitkomst zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef Taurus het volgende:
Ik vind die borsten echt géén gezicht.
Iets subtieler zou m ooier zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor vrouwen met twee erwtjes op een plankje kan het wel een uitkomst zijn
Ik heb geen idee, dat is al een paar dagen zo.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef s0k het volgende:
wat is er met stream3+4? ze doen het al tijden niet bij mij
zeker een domme vraag?
Ik vnd jou best wel negatief tegenover vrouwen.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor vrouwen met twee erwtjes op een plankje kan het wel een uitkomst zijn
Maar het werkt nog niet echt, Natasia is op dit moment niet in een agressieve buiquote:Op maandag 19 februari 2007 00:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
He geweldig dat Syl Natasia een beetje loopt op te fokken ..... leuk !
Vind deze Syl ook leuk.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:59 schreef jessie het volgende:
Syl doet t wel leuk nu!
Bedank de redactie maar hoor, die hebben Sylvia erop gewezen dat ze zich meer moet neerzetten.quote:
Denk niet dat zij dat nodig heeft !quote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bedankt de redactie maar hoor, die hebben Sylvia erop gewezen dat ze zich meer moet neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |