Als ik moest kiezen, bio. Hij kan wel tegen een stootje denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:04 schreef BonJovi het volgende:
Ik zou het liever niet doen, maar als ik toch een moest kiezen:
REMLOF
ok en nu jullie
beargumenteer je het ook nog even?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:04 schreef BonJovi het volgende:
Ik zou het liever niet doen, maar als ik toch een moest kiezen:
REMLOF
ok en nu jullie
whaha ok! maar de meeting word leuk zo als die moderators zich "bedreigd" voelen niet goedquote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen, bio. Hij kan wel tegen een stootje denk ik.
Zo, even jou quoten, schrik je weer ff mooi als je control-eft op je naam.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:59 schreef remlof het volgende:
tvp
Nee niet zacht, maar met de vuist. Maar dan niet op het hoofd maar gewoon hard fisten.quote:
Zit diep hè ?!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik wil een zweedse hoek en jij pest mij![]()
![]()
[inkopper]je kan een zweedse hoek voor je smoel krijgen[/inkopper]quote:Op zondag 18 februari 2007 23:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
gun jij mij wel een zweedse hoek? GROUPHUG
whaha lief hoor! ben je zweeds danquote:Op zondag 18 februari 2007 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
[inkopper]je kan een zweedse hoek voor je smoel krijgen[/inkopper]
Je mept em en pijpt em vervolgens om het goed te maken ?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Mirage het volgende:
welke mod ?
Ik ga voor een ADMIN !
Danny,
niet zozeer omdat ik iets tegen hem heb,
maar omdat ik dat hoofd wel eens wil zien als hij een stoot op zijn oog krijgt
volgens mij kan hij prachtige bekken trekken.
ja.. ik ben mij ervan bewust dat als je Danny mept je zelf ook snel moet bukken, maar dat is ingecalculeerd
Pleasure and pain.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mept em en pijpt em vervolgens om het goed te maken ?
whaha liefquote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Mirage het volgende:
welke mod ?
Ik ga voor een ADMIN !
Danny,
ja.. ik ben mij ervan bewust dat als je Danny mept je zelf ook snel moet bukken, maar dat is ingecalculeerd
Straks edit een mod die TT en de OP naar een naam van een mod.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:27 schreef CodeCaster het volgende:
En over een paar posts wordt de titlel "welke moderator zou jij graag willen pijpen?".
goedmaakseks is zooooo 2001quote:Op zondag 18 februari 2007 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mept em en pijpt em vervolgens om het goed te maken ?
Dan komt hij straks met een deegroller of een spatel achter je aan!quote:
Is hij van CUL ofzo ?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan komt hij straks met een deegroller of een spatel achter je aan!
ik dacht ook gelijk aan danny, gewoon voor de fun, en anders remlof omdat ie m'n baggertopics sluitquote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Mirage het volgende:
welke mod ?
Ik ga voor een ADMIN !
Danny,
quote:
quote:zojadan zijn de rapen gaar
"oud" staat niet per definitie voor verkeerd hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
jammer ik wou je anders wel ff pesten en daarna goedmaken
*slaat Noshquote:Op zondag 18 februari 2007 23:34 schreef Nosh het volgende:
De mod die dit kuttopic nog altijd niet heeft gesloten.
hai emoboyquote:Op zondag 18 februari 2007 23:34 schreef Nosh het volgende:
De mod die dit kuttopic nog altijd niet heeft gesloten.
Hoiremlof.![]()
dat dat trieste leeghoofd een mod in CUL is wil niet zeggen dat ie kan koken.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan komt hij straks met een deegroller of een spatel achter je aan!
whaha ok goedzoquote:Op zondag 18 februari 2007 23:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
"oud" staat niet per definitie voor verkeerd hoor.
![]()
![]()
![]()
ja alexxxxx hou eens opquote:Op zondag 18 februari 2007 23:38 schreef isama het volgende:
wie heeft die tt gedaan, die komt dan ook in aanmerking voor een klap, GEEN PIJPBEURT!
Waarom lachen negers nooitquote:Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
lach je altijd als mensen je in je kontje willen neuken
Zeg jij maar niks, jij wilt Remlof pijpen.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
lach je altijd als mensen je in je kontje willen neuken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:43 schreef isama het volgende:
ik voel een doodsverwensing opkomen voor die mods, maar ik wil geen ban
ik hou niet van zwedenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg jij maar niks, jij wilt Remlof pijpen.
je bedoelt iets van "kutremlof ga doodquote:Op zondag 18 februari 2007 23:43 schreef isama het volgende:
ik voel een doodsverwensing opkomen voor die mods, maart ik wil geen ban
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:Gaan we weer op die toer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken er ook nog wel een paar
maar di durf ik alleen via msn te sturen
![]()
Hier mag het, alleen niet over joden want dan gaat yvonne huilenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaan we weer op die toer?Ik ken er ook nog wel een paar
maar di durf ik alleen via msn te sturen
Verkapte doodsverwernsing! BAN!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:43 schreef isama het volgende:
ik voel een doodsverwensing opkomen voor die mods, maart ik wil geen ban
ow...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je bedoelt iets van "kutremlof ga dood" ? dat vind ie niet erg hoor
Geen jodenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier mag het, alleen niet over joden want dan gaat yvonne huilen
Nee deze is goed dan. Hoe kan ik nou nog een keer ontmaagd worden?quote:
Je bent een vieze sletquote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Remlofffffffffffff!!!!!!!!!!!
Nu mag hetquote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen jodenmaar over turken, suri's, mocro's, negers....dus dan mag het wel neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |