Niet gayquote:
Of nog erger: www.tmf.bequote:Op zondag 18 februari 2007 02:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet gay
Modjes zijn cool en krijgen te weinig waardering voor hun harde inzet, want wie is er zo toegewijd aan FOK, zonder wie was er geen fok, op wie moesten we anders kankeren als zij er niet waren
Nou, nou? Dan had je op www.tmf.nl gezeten he
Dás waar..quote:Op zondag 18 februari 2007 02:16 schreef Jordy-B het volgende:
de onzinmodjes zijn gewoon niet goed snik, hoor...
Dude... prachtig getypt! *pinkt traantje weg*quote:Op zondag 18 februari 2007 02:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet gay
Modjes zijn cool en krijgen te weinig waardering voor hun harde inzet, want wie is er zo toegewijd aan FOK, zonder wie was er geen fok, op wie moesten we anders kankeren als zij er niet waren
Daar werd ik gepest...quote:
Je valt niet op mannen?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar werd ik gepest...![]()
Janetje bleek 'homo' te betekenen in België...
Ontopic blijven he, wel het goede voorbeeld gevenquote:Op zondag 18 februari 2007 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja dat wel..quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damn.... nu zie ik het ineens vanuit een totaal ander oogpunt inderdaad. Mijn emphatisch vermogen schoot zwaar tekort, zonder dat ik het zelf door hadquote:Op zondag 18 februari 2007 02:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet gay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |