Dat weet ik zo net nog niet, dat maffe gedrag intrigeert sommige mensen wel. I kan er ook met verbazing naar kijken en nee ikbedoel niet die sex, ranziger kan haast niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveelste stond hij eigenlijk bij de laatste kijkerspoll?
In de states, ja ook op de tennisacademy braaaajen, noemen ze dit een "wife-beater shirt" omdat types die zulke hemdjes zo dragen niet bekend staan om hun vrouw-vriendelijk gedrag..quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
Zo'n wit hemdje.... dat is toch speciaal een wit hemdje voor de homoscene?
Waarom trekt brainless dat aan nu er tig homo's aan het streamen en kijken zijn?
Beetje doorzichtig?
Sex? Tenminste, als je dat als sex mag bestempelen...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zou Brian in godsnaam belangrijk voor het programma zijn
Denk wel dat Natasia haar zekerheid dan kwijt zal zijn...is het dubbel en dwars waard tochquote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat dat heel weinig zin heeft john de mol heeft vrij veel macht in de media, en uiteindelijk bereikt-ie hier nog meer publiciteit mee. je raakt hem hier zeker niet mee, integendeel.....hij zal er alleen om lachen
Deelnemer 01-11-2006 15-12-2006 15-01-2007quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveelste stond hij eigenlijk bij de laatste kijkerspoll?
Tis gewoon een hemdshirt, die draagt mijn vent in de zomer ook altijd,( weliswaar zwart, het liefst met doodskop oid eropquote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
Zo'n wit hemdje.... dat is toch speciaal een wit hemdje voor de homoscene?
Waarom trekt brainless dat aan nu er tig homo's aan het streamen en kijken zijn?
Beetje doorzichtig?
Ja, ik begreep dat het Diazepam is wat hij krijgt.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat zijn inmiddels geen geruchten meer, GDK_REDACTIE houdt Brian rustig met valium want stel je eens voor dat ze hem zouden verliezen doordat hij door het lint zou gaan. Op die grens heeft hij duidelijk al gezeten.
Nou positief blijvenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
zie je dat niet? Ik ruik het hier zelfs. Begint verdacht veel naar versailles te ruiken, die gouden kooi.
- Telegraaf, Prive staan aan de kant van Talpa/Tienquote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
boulevard zond ook het stuk over de endstra tapes uit..in de party stond een heel stuk over dat natasia mogelijk een hoer is geweest en ga zo maar door. John de moll heeft misschien veel macht...hij heeft ook veel vijanden.,
John de Mol wrijft in zijn handen van genoegen, als andere media met dergelijke verhalen komen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
boulevard zond ook het stuk over de endstra tapes uit..in de party stond een heel stuk over dat natasia mogelijk een hoer is geweest en ga zo maar door. John de moll heeft misschien veel macht...hij heeft ook veel vijanden.,
maar hoor je verder nog iets over de endstra tapes, dat is nu geen nieuws meer. verder de party, dat is niet echt een serieus blad, je weet dat het grootste gedeelte wat erin staat onzin is...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
de gouden kooi word echt niet goed bekeken hoor..die bladen schrijven liever over x factor enzoquote:Op zondag 18 februari 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat bladen als Story, Party en de rest van de trash geen lucht hebben gekregen van deze Hoax. Ik denk dat deze bladen allemaal al steekgeld gekregen hebben om NIET te publiceren. In koppertje toch?
Ze zijn op zaterdag en zondag vrij om te doen wat ze zelf willen dus het is niet zo vreemd dat het zonder script saaier isquote:Op zondag 18 februari 2007 22:49 schreef Missy_1974 het volgende:
ze moeten gewoon 2 saaie dagen hebben om weer in te lopen met de uitzendingen.
tip jongens: maak gewoon een uur van de uitzendingen.
Als er bewijzen zijn dat de redaktie bepaald wie er weggestemd word, dan is het hele spel-element weg, en dat gaat toch echt gevolgen hebben...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
John de Mol wrijft in zijn handen van genoegen, als andere media met dergelijke verhalen komen.
Ze heeft al zin in morgen: Kapster Visagiste en Rentokillquote:Op zondag 18 februari 2007 22:51 schreef crohntje het volgende:
[..]
Nou positief blijvenmisschien direct na het sporten
![]()
Ik weet het niet. Waarom? En als we ze bestoken kunnen ze er niet meer omheen...roddelbladen hoeven maar 1 vinger..en het hoeft niet eens 100% te kloppenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat bladen als Story, Party en de rest van de trash geen lucht hebben gekregen van deze Hoax. Ik denk dat deze bladen allemaal al steekgeld gekregen hebben om NIET te publiceren. In koppertje toch?
Inderdaad, ze is gelukkig wel vrolijk!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef RSie het volgende:
Hey Syllie weer back in tha house!!
en verdacht vrolijk,.....
Sorry foutje, ik zie nu idd dat er buren zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tussen de golfclub en de gouden kooi. Kijk maar op Google Earth.
In dit geval is er sprake van iemand die onaantastbaar is in het spel...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als er bewijzen zijn dat de redaktie bepaald wie er weggestemd word, dan is het hele spel-element weg, en dat gaat toch echt gevolgen hebben...
volgens mij wordt er zelfs bij normale spelletjes-shows al heel veel gemanipuleerd, laat staan grotere spelshows als dezequote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als er bewijzen zijn dat de redaktie bepaald wie er weggestemd word, dan is het hele spel-element weg, en dat gaat toch echt gevolgen hebben...
Idd.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom gaat die laffe hond nou niet naar beneden om de confrontatie aan te gaan?
Zij heeft iets moeten ondertekenen, ze heeft zwijgplichtquote:Op zondag 18 februari 2007 22:56 schreef crohntje het volgende:
Die vader van Ilona werktte toch ook bij een blad?
Maar de vader heeft toch geen zwijgplicht?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zij heeft iets moeten ondertekenen, ze heeft zwijgplicht
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Amanda haar borsten zijn niet vergroot mensen. Ja mensen, die zijn echt.
![]()
Rogier is ook haar ware liefde en Brian kan heel goed neuken.
Zei Ilona ookquote:Op zondag 18 februari 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Zegt Amanda nou dat ze géén siliconen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |