Had stiekeme hoop dat toen ie onder de denkens dook vanmiddag er met een snor weer uit zo komenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien kan ie alsnog z'n schaamhaar onder z'n lip vastlijmen ter compensatie.![]()
Is niet waar, er is een buur.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef nlboy het volgende:
[..]
De enige buren die ze hebben is de Golf-club.
A-del en Tasja lijken wel een beetje de Holt en St. Clair van HBB, Holt at en dronk ook alle restjes op net als Tasja en beiden hadden het ook over screams of screamers ipv streamsquote:
Silvia stond ineens op en ging weg. Ik dacht dat ze de pest in had dat die twee maar zaten te schaken en haar negeerden maar ze werd dus weg geroepen naar achter. ? .quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Katewalker het volgende:
Silvia lijkt nu wel een beetje het derde wiel aan de wagen te zijn...Bart en Huub reageren bijna niet op haar....
Silvia gaat maar weg..en na een minuut zegt Huub ineens "waar is Silvia nu heen? "
![]()
Waar dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is niet waar, er is een buur.
Zouden ze 'achter' wel een carnavalsfeestje hebben georganiseerd? Speciaal voor Sylvia?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
Tussen de golfclub en de gouden kooi. Kijk maar op Google Earth.quote:
dat zijn inmiddels geen geruchten meer, GDK_REDACTIE houdt Brian rustig met valium want stel je eens voor dat ze hem zouden verliezen doordat hij door het lint zou gaan. Op die grens heeft hij duidelijk al gezeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met die geruchten over Brian? Zijn die medicijnen om hem rustig te houden? Dat hij niet iemand iets aan doet ofzo? Dat lijkt me toch erg sterk aangezien ze dat moeten hebben geweten en dan hadden ze hem toch nooit in het programma gezet![]()
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. Ik bedoelde natuurlijk dat ie z'n schaamhaar onder z'n neus kan vastlijmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Had stiekeme hoop dat toen ie onder de denkens dook vanmiddag er met een snor weer uit zo komen![]()
Ja, en mensen die anti-depressiva slikken of slaapmedicijnen nodig hebben, of anti-agressie medicatie, die horen NIET door de screening heen te komen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef nlboy het volgende:
[..]
Eens, alleen mensen die echt al jaren de pillen slikken hebben er recht op. Zo krijg je wel een goed beeld wie de nieuwe miljonair is met/zonder pil.
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef Mika25 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Copieer de film-fragmenten waarin eerst Bart en daarstraks Natasia beiden toegaven dat Natasia door de redaktie in het spel gehouden zal worden. En ook nog wat fragmenten waar de deelnemers over hun contracten en hun stopgezette activiteiten praten en gooi alles op de frontpage in een mooi berichtje.
Binnen 24 uur zullen de meeste roddelsites op internet het overnemenEn de "serieuze paparazzi" (bestaan die?!?) zullen het dan vanzelf wel overnemen...
Privé : redactie@prive.nlquote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eerst 'bewijsmateriaal' verzamelen (HiDiHo?)
Dan alles duidelijk op een rijtje zetten
Pontificaal op de FOK! Frontpage gooien, en een goeie mail uitdoen naar Boulevard, Weekend, Party, etc.
Misschien dat je dan een kansje hebt op een leuk mediarelletje.
Dan zou het Tim zijn, want Tom woont in Huizen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef RSie het volgende:
[..]
Tim of Tom Coronel woont daar niet ver vandaan!
En waarom zou Brian in godsnaam belangrijk voor het programma zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat zijn inmiddels geen geruchten meer, GDK_REDACTIE houdt Brian rustig met valium want stel je eens voor dat ze hem zouden verliezen doordat hij door het lint zou gaan. Op die grens heeft hij duidelijk al gezeten.
Erm..ik heb misschien 1 keer iemand in de homoscenee zien lopen met zo'n shirt lolquote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
Zo'n wit hemdje.... dat is toch speciaal een wit hemdje voor de homoscene?
Waarom trekt brainless dat aan nu er tig homo's aan het streamen en kijken zijn?
Beetje doorzichtig?
Omdat er heel veel die die zijn vuile streken meer dan zat zijn en omdat het veel gespreksstof (en kijkcijfers?) oplevert, denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zou Brian in godsnaam belangrijk voor het programma zijn
Eerst dat pokeren, nu dat schaken.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, dat schaakbord moet echt WEG!!!!!!!!!!!
Hintsquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Eerst dat pokeren, nu dat schaken.
What's next? Cluedo?
NEEEEEEquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef crohntje het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen want het mocht hier geloof ik niet meer maarrrrrrr; heeft AmanDEL haar haar al gewassen?![]()
Ik voorspel dat hij voor eind volgende maand tot de conclusie komt dat hij God moet zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Brian denkt nu zelfs dat ie les kan geven.
Hij wordt steeds gekker.
Dat Natasia er niet uit mag kan ik nog enigszins begrijpen, maar van Brian begrijp ik dat echt niet. Die jongen voegt niet echt wat toe volgens mij, behalve dan misschien op seksgebied. Dus misschien is dat het wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat er heel veel die die zijn vuile streken meer dan zat zijn en omdat het veel gespreksstof (en kijkcijfers?) oplevert, denk ik.
Tuurlijk welquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Die oefeningen met de benen doe ik ze niet na trouwens
ik denk dat dat heel weinig zin heeft john de mol heeft vrij veel macht in de media, en uiteindelijk bereikt-ie hier nog meer publiciteit mee. je raakt hem hier zeker niet mee, integendeel.....hij zal er alleen om lachenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef crohntje het volgende:
[..]
Privé : redactie@prive.nl
Story : www.story.nl bij "stuur een tip"
Weekend : redactie@weekend.audax.nl
![]()
Het zit anders, er is al een fysiek geweld-exit geweest van Nathanael, die kant wil DGK kennelijk niet nog eens op.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zou Brian in godsnaam belangrijk voor het programma zijn
Nee sorryquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef crohntje het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen want het mocht hier geloof ik niet meer maarrrrrrr; heeft AmanDEL haar haar al gewassen?![]()
Over een paar maandjes zien we er vast vogeltjes uit komenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef crohntje het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef crohntje het volgende:
Hoeveelste stond hij eigenlijk bij de laatste kijkerspoll?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Natasia er niet uit mag kan ik nog enigszins begrijpen, maar van Brian begrijp ik dat echt niet. Die jongen voegt niet echt wat toe volgens mij, behalve dan misschien op seksgebied. Dus misschien is dat het wel.
En dan benoemd hij Natasia tot de Heilige Maagd ........quote:Op zondag 18 februari 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij voor eind volgende maand tot de conclusie komt dat hij God moet zijn.![]()
Niet geschoten is altijd mis. En John heeft echt geen macht bij de bladen...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat dat heel weinig zin heeft john de mol heeft vrij veel macht in de media, en uiteindelijk bereikt-ie hier nog meer publiciteit mee. je raakt hem hier zeker niet mee, integendeel.....hij zal er alleen om lachen
Op 2 na laatste volgens mij.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveelste stond hij eigenlijk bij de laatste kijkerspoll?
boulevard zond ook het stuk over de endstra tapes uit..in de party stond een heel stuk over dat natasia mogelijk een hoer is geweest en ga zo maar door. John de moll heeft misschien veel macht...hij heeft ook veel vijanden.,quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat dat heel weinig zin heeft john de mol heeft vrij veel macht in de media, en uiteindelijk bereikt-ie hier nog meer publiciteit mee. je raakt hem hier zeker niet mee, integendeel.....hij zal er alleen om lachen
Maak bij hem niet veel uit hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. Ik bedoelde natuurlijk dat ie z'n schaamhaar onder z'n neus kan vastlijmen.
Onder z'n lip heeft weinig nut.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |