thx voor je antwoordquote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef het_fokschaap het volgende:
als zij jou ook leuk vindt dan vindt ze je niet kansloos overkomen als je de vraag stelt ( op wat voor manier dan ook ), als ze het wel kansloos vindt dan weet je ook genoeg...verder zoeken.
klinkt heel makkelijk hè, als je het zo leest
en ja, gevoelens komen en gaan en worden getriggerd door contact. en verwateren bij minder contact.
dat zij het zo niet ziet... en me gewoon als 'een kennis' ziet ... snappie... 't is alweer een jaar geleden etc. etc... En dan nog es via MSN (andere mogelijkheden zijn er niet)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef Schaduwtje het volgende:
Gewoon zeggen dat je haar een tof wijf vindt en dat het jou wel leuk lijkt om samen eens wat te doen. Is toch verder geen probleem mee, waar ben je bang voor?
Nou en, dan niet toch. Het voorstel komt niet uit het niks, want je hebt al eens met haar gekust. Dat je haar wel tof vindt en iets leuks met haar wil gaan doen hoeft niet meteen te betekenen dat je helemaal verliefd op haar bent. Maar dat je haar gewoon wel leuk genoeg vindt om eens wat gezelligs te gaan doen. Als je het zo een beetje brengt is er nooit niks aan de hand.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
dat zij het zo niet ziet... en me gewoon als 'een kennis' ziet ... snappie... 't is alweer een jaar geleden etc. etc... En dan nog es via MSN (andere mogelijkheden zijn er niet)
nja dat is miss ook het 'probleem'.. dat kussen is ook alweer een jaar geleden onderhand...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:04 schreef Schaduwtje het volgende:
[..]
Nou en, dan niet toch. Het voorstel komt niet uit het niks, want je hebt al eens met haar gekust. Dat je haar wel tof vindt en iets leuks met haar wil gaan doen hoeft niet meteen te betekenen dat je helemaal verliefd op haar bent. Maar dat je haar gewoon wel leuk genoeg vindt om eens wat gezelligs te gaan doen. Als je het zo een beetje brengt is er nooit niks aan de hand.
Geef aan dat het een optie is, en als ze geen zin heeft het wat jou betreft ook ok is. Daar ga je nooit nat mee en voor lul sta je iig niet. Doet ze het wel kun je bij de date altijd nog verdere stappen zetten.
het MSN-iseren zal wat lastiger gaan, omdat je dan niet alles in 1x kan zeggen hequote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef Schaduwtje het volgende:
Ik zou er nog meer iets maken, zo van: "Hey, het was echt leuk om je weer eens te zien. Bedacht me dat ik je toch wel een hele toffe meid vind. Zou je het leuk vinden om eens een keer wat leuks samen te gaan doen? Als je zin en tijd hebt, hoor. Kijk maar. xxx".
Is wat terughoudender.
Het msn-iseren moet je zelf maar even doen. Daar brand ik mijn vingers maar niet aan.![]()
En mocht ze ja zeggen kun je altijd nog verder bedenken wat dan het beste is om samen te gaan doen.
das waarquote:Op maandag 19 februari 2007 14:53 schreef Schaduwtje het volgende:
Ok. Bedenk je iig dat mensen normaal gesproken niet aan een vriendinnetje komen door passief niks te doen en er niks meer tegen te zeggen. Niet geschoten altijd mis.
is voor de TS denk ik maar omdatie d'r al ruim jaar kent, al met d'r gezoent heeft etc. etc... dat 't nu een beetje laat isquote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef ioor het volgende:
Mijn vriend heeft mij toendertijd ook via msn gevraagd of ik een keer met hem naar de bios zou willen. Ik vond dat alleen maar leuk. Als ze je niet leuk vindt is het via msn toch minder genant als in het echt of via de telefoon.
met jou wordt het nooit wat.. dat is mij nu al duidelijk na al je reacties hierzoquote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
das waarmaar 't is meer het feit dat het (als ik het vraag) zo ineens komt
. Meer dan jaar dat we gezoent hebben etc. etc.. nooit wat ondernomen, en nu ineens wél... maargoed zal er nog wat nachtjes overslapen ofzo
en dan nog een goede manier verzinnen om het te zeggen...
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef mic_forever het volgende:
[..]
met jou wordt het nooit wat.. dat is mij nu al duidelijk na al je reacties hierzo![]()
Wow, briljant dat je hier zo ineens zelf op komt! :pquote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef Sweetbeach het volgende:
ik moet 't gewoon doen volges jouw..
ik zie haar idd zéér weinig, na dat we vorig jaar gezoent hebben, elkaar miss 5x gezien. Wél veeeeel eeeeel gesproken op MSN (vooral in begin sprak ze me steeds aan etc.). En ik stuurde ook smsje met d'r verjaardag/toen ze slaagde voor d'r rijbewijs etc. etc..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:27 schreef Elaine_ het volgende:
Gewoon doen idd. Wat heb je te verliezen? Je ziet haar uberhaupt nooit, behalve op een feestje?!
tja, al ruim een jaar terug héquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:12 schreef EggsTC het volgende:
Je hebt 2 keer gezoend.. dan kan je al niet meer verliezen ookal wijst ze je af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Sweetbeach op 20-02-2007 13:32:27 ]Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
dat denk jìj allemaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:25 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
tja, al ruim een jaar terug hé![]()
...dusss
en dat is miss ook wel het probleem. Nooit écht wat ondernomen (behalve wat hints).... En nú, nadat ik haar na maanden ineens weer gezien en kort gedag gezegt heb, wél... komt miss raar/kansloos over..[/spoiler]
en wat als ze je niet aanspreektquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:08 schreef Sweetbeach het volgende:
ik doe 't als ze me weer aanspreekHeb ik een goede afsluiter (met dat als vraag)..... jullie horen 't nog wel..
Bel haar op en vraag of ze zin heeft wat te drinken...quote:Op zondag 18 februari 2007 21:29 schreef Sweetbeach het volgende:
Wie herkent dit en hoe kan ik 't aanpakken??? Via msn vragen om: 'zin om xtje wat te drinken'... vind ik zo'Ken' d'r al een jaar, en vorig jaar al 2x met d'r gezoent..
Verder zie ik haar ook niet vaak dus zo vragen is ook lastig.... En d'r nr verwijderen, blocken op MSN, hyves niet meer bekijken vind ik lastig van ik vind d'r nog steeds wel leuk
... (alleen wil niet kansloos overkomen)
bellen hou ik helemaaaal niet vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bel haar op en vraag of ze zin heeft wat te drinken...
Niet gespoten is altijd mis![]()
Aaah fack it, BEL gewoon, komt beter over dan dat MSNenquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:25 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
bellen hou ik helemaaaal niet vanzéker niet bij zo'n meid, die ik opzich niet echt ken en die ik IRL nog nooit langer dan 10 minuten gesproken heb
ALS ik 't doe, doe ik 't via MSN, maar moet ze wel eens online komen(en 't liefst ook nog aanspreken, maar dat kan ik zelf ook als 't te lang duurt
)
nee, dat doe ik nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aaah fack it, BEL gewoon, komt beter over dan dat MSNen![]()
Dan lijkt je wel zo'n uber sneue-computervalentinocasanova![]()
net of ze andere jongens nooit aanspreekt op MSNquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef Astoreth het volgende:
Gast, ze vind je leuk, das toch duidelijk. Ten eerste heeft ze twee keer met je gezoend (wat overigens op een D eindigt). Eén keer kan een foutje zijn, twee keer niet, dan weet je wat je doet. En oké, dat is dan een jaar geleden maar het feit dat ze je nu op het feestje ook meteen weer aanspreekt (en je niet ontloopt of begeert) en de volgende dag op msn meteen wéér contact met je zoekt, zegt toch genoeg. Dat doe je allemaal niet als je iemand niet leuk vind. En ik kan het weten want ik ben ook een meisje. En ik weet ook dat ze er door dat stugge gedrag van jou nogal aan twijfelt of je haar ook leuk vind. Als je niet zelf ook wat initiatief toont dan houdt zij daar binnenkort ook weer mee op, en dan kun je je afvragen of ze over een jaar nog een keer energie in je gaat steken. Kortom: gewoon vragen.
Strangely, I find that hard to believequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:28 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
nee, dat doe ik nietzo ben ik niet en vind ik echt kut om te doen!! ALS ik het doe, op 't einde van een gesprek in MSN, IRL hang ik dan wel de casanova uit
Maar moet dat gesprek op MSN er nog wel van komen
achja, had nooit 't gevoel dat ze mij leuk vond (cq. smsjes moesten altijd van mij komen etc. etc.)..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef Paltos het volgende:
Jeetje, dat ze viel/valt? op zo'n initiatiefloze kerel. Gewoon vragen, dus.
Gewoon proberen. Je ziet haar toch maar eens in het jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:00 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
achja, had nooit 't gevoel dat ze mij leuk vond (cq. smsjes moesten altijd van mij komen etc. etc.)..
maargoed.... nu alsnog een kans hoop ik (als ze eens online komt en ik d'r spreek)![]()
Oke, we hebben een begin.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:15 schreef Sweetbeach het volgende:
ok ok! Zal d'r aan het einde van volgende week ff aanspreken om te vragen of ze die week dáárna wat leuks wil doen samen (biosje/filmpje/poolen/drankje)....![]()
![]()
nja een 'kans' is het niet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Herkenbaar.
Het enige wat ik kan zeggen is grijp je kans voordat het te laat is.
Ben je dus bijna weer te laat man. Schiet op!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
nja een 'kans' is het niet hoor.. Kans heb ik al verspeeld door niet direct vorig jaar te vragen...
Ik moet die kans nu deze week zelf creëren (cq. aanspreken op msn -> gesprek -> en alsnog vragen of ze x wat wilt drinken)... aangezien ik 'r na het feest paar weken terug, en dat msn gesprek (direct erna) ook niet meer gesproken heb...
ik laat 't zo lang duren omdat ik graag een x op een donderdag dan wil drinken/poolen/biosje/filmpje/etentje... en ik sowieos aankomende donderdag niet kan.... en als ik 't vorige week had gevraagd dan gingen er nadat ik 't gevraagd had (en ze ja zou hebben gezegd) nog 2 weken overheen.... Nu vraag ik 't deze week en áls ze ja zegt, en op donderdag kan, zit er maar 1 week tussenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Oke, we hebben een begin.
Maar waarom moet het zolang duren? Ben je bang dat het anders niet in verhouding staat tot dat jaar dat je haar ook niet gevraagd hebt?
Je denkt veels te veel na. Zoiets kan je niet tot in de puntjes plannen.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:37 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
ik laat 't zo lang duren omdat ik graag een x op een donderdag dan wil drinken/poolen/biosje/filmpje/etentje... en ik sowieos aankomende donderdag niet kan.... en als ik 't vorige week had gevraagd dan gingen er nadat ik 't gevraagd had (en ze ja zou hebben gezegd) nog 2 weken overheen.... Nu vraag ik 't deze week en áls ze ja zegt, en op donderdag kan, zit er maar 1 week tussen
vraag nou maar gewoonn, je moet toch eerst een 'ja' krijgen, als je dat niet hebt, kán je geeneens een afspraak plannenquote:Op maandag 26 februari 2007 08:37 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
ik laat 't zo lang duren omdat ik graag een x op een donderdag dan wil drinken/poolen/biosje/filmpje/etentje... en ik sowieos aankomende donderdag niet kan.... en als ik 't vorige week had gevraagd dan gingen er nadat ik 't gevraagd had (en ze ja zou hebben gezegd) nog 2 weken overheen.... Nu vraag ik 't deze week en áls ze ja zegt, en op donderdag kan, zit er maar 1 week tussen
ja i know; morgen (woensdag), donderdag/vrijdag zal ik d'r aanspreken en 't vragenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
You'll never know until you try..
Anders krijg je er spijt van. En als ze je afwijst, kan je door met je leven. Hier heb je ook niets aan.
Mooi. de deadline is dus vrijdag. Om twaalf uur verwachten we een rapport.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:25 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
ja i know; morgen (woensdag), donderdag/vrijdag zal ik d'r aanspreken en 't vragen![]()
![]()
![]()
ben benieuwdquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:13 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Mooi. de deadline is dus vrijdag. Om twaalf uur verwachten we een rapport.
ze moet nog wel online komen, anders kan ik 't niet vragenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:30 schreef alberthendriks het volgende:
Als er vrijdag nou maar geen post komt dat hij geen contact heeft gehad maar dat het niet aan hem lag
hahahahah als je t op msn niet eens durft te vragenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:37 schreef Sweetbeach het volgende:
Sluit dit topic maar ofzo, ze kwam vandaag ff online maar ik was gewoon te schijterig om te vragen
![]()
Me hart ging gelijk sneller kloppen, kreeg 'spanning' in me buik etc. etc…
![]()
Ben gewoon een mietje, en dit schiet niet op …. Grrrr…. jmmr dat ik niet dat 'nuchtere' heb op zulke momenten. Miss x met alcohol achter MSN gaan zitten.. Maar vooralsnog dus geen date
![]()
En het rare is, ik ben 'normaal' helemaal niet verlegen.. totaal niet.. alleen bij dit soort dingen, voel ik ineens zo'n spanning (+ kloppend hart etc) dat ik dicht sla … pffff![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Schaduwtje het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn. Verstand op 0 en gewoon doen,man. Je hebt niks te verliezen, waar ben je bang voor?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef Sweetbeach het volgende:
ja heb 't gisteravond laat gevraagd:
DONE.......ze wilde het wel een x... nu alleen nog afspraak maken (is nu meer van: 'ja ok, doen we wel een x')Dus binnenkort x bellen/smsen/msn voor échte afspraak (als ze nog online komt
)
Zie je, is niks aan man. Maak een concreet voorstel voor een afspraak. Enjoy.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef Sweetbeach het volgende:
DONE.......ze wilde het wel een x... nu alleen nog afspraak maken (is nu meer van: 'ja ok, doen we wel een x')Dus binnenkort x bellen/smsen/msn voor échte afspraak (als ze nog online komt
)
Toppie, goed gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef Sweetbeach het volgende:
)
we hebben in de stad net een gloednieuw pool-centrum, met daarnaast leuk caféetje.. dat lijkt me wel leuk om te doen (poolen + daarna wat drinken etc)... zal d'r volgende week ff smsen... (nog tips voor 't smsje, welkomquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:26 schreef super-muffin het volgende:
Shit, ik dacht dat ik een watje was, maar dit slaat alles.
Tof dat je het toch gevraagd heb![]()
Heb je al een idee wat je gaat doen!
Ga nou niet gelijk overdrijven in je 1ste smsjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:55 schreef Sweetbeach het volgende:
wat bedoel je met 'moeilijk' dan? Ach ik sms haar dinsdag/woensdag ofzo... komt goed hopelijkook ff kijken wat ik ga smsen, want 't moet een knaller worden
![]()
![]()
Niks overdenken... nu ga je het afmaken ook. Of het nou lukt of niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:38 schreef Sweetbeach het volgende:
OOPS, flinke domper(s)....:
- Ik ben zwaar verkouden (grieperig), dus stel dát we komende week gaan daten is dat niet zo fijn
- Ik kan uit haar Hyves berichten opmaken dat ze gisteravond bij 't uitgaan een jongen heeft lopen zoenen![]()
![]()
Mijn plan was om vanavnd/vd week smsje te sturen met of ze nog zin had om te poolen (bij dat nieuwe centrum).... maja eerst maar weer es overdenken
pff.....Denk dat ik dit anders maar es totaal moet afsluiten en opzoek moet naar andere dames..![]()
zoiets jaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef Pleione het volgende:
ik zou sms-en:
Wanneer zou je eventueel wel kunnen, of wil je er helemaal van af zien?
tja... we zullen zien wat er van komt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef WinnarJ het volgende:
Tja niet teveel nadenken man, denk ik…:? (maakt je onzeker)
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Gelderland het volgende:
Volgens mij wilt Sweetbeach liever dan die dame als ik 't zo lees...reacties als : 'denk ik wel' ...
als ze écht wilt is ze wel concreet....
tjaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Gelderland het volgende:
Volgens mij wilt Sweetbeach liever dan die dame als ik 't zo lees...reacties als : 'denk ik wel' ...
als ze écht wilt is ze wel concreet.... (althans das mijn ervaring als ik date..., maar ik val dan ook op vrouwen die ook beetje initiatief nemen)
edit; maar je moet 't denk ik wel proberen ;p
tja, proberen....quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Gelderland het volgende:
als ze écht wilt is ze wel concreet.... (althans das mijn ervaring als ik date..., maar ik val dan ook op vrouwen die ook beetje initiatief nemen)
edit; maar je moet 't denk ik wel proberen ;p
'probleem' is dat ik niet écht 't gevoel heb dat zij ook wel graag wilt..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef luckydeviltje het volgende:
wat is het probleem als je gewoon een keertje gaat eten met r in een goed restaurant(kan je der meteen een beetje leren kennen}?? dan zie je vanzelf wel of t wat kan worden of niet!!!je hebt niks te verliezen toch?/komop man een beetje lef tonen en ervoor gaan, geluk
weet nog niet wat ik moet smsen..... (aangezien ik vorige week ook al iets stuurde van 'wil je 't nog') dus nog ff over denkenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:32 schreef mic_forever het volgende:
en
ja, zoiets zou ik miss wel moeten sturen, maarja, moet ik wéééér het initiatief nemenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef Netram het volgende:
"Hoi, gaan we zaterdag stappen?"
Ik weet 't niet, ik weet 't niet, is ook al weer 3 weken geleden onderhand dat ik d'r voor 't laatst zag hé … .ik ben niet verliefd, weet wél dat ik flink verliefd op d'r geweest ben en d'r 'leuk' vind (qua uiterlijk). Nogmaals, nog nooit langer 5 minuten IRL mee gesprokenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef Netram het volgende:
Wil je zelf nog steeds wel daten dan? Zo ja, gewoon toch vragen hoor. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je er nou gewoon een leuke date van maakt, dan wil ze vanzelf nog een keer. Je kunt er toch alleen echt achter komen wat zij wil als je het vraagt.
Maar ja, als jij er mee wilt kappen dan moet je dat doen natuurlijk.
Ja ok, maar ik wil ook dat zij wil (overtuigend, niet zo als nu, 'ja' zeggen en volgens mij 'nee' denken)…… anders is 't meer een vriendinschappelijke date en daar heb ik geen behoefte aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:23 schreef Netram het volgende:
Ja maar het doet er toch helemaal niet toe of zij wel of niet wil... het enige wat belangrijk is, is haar antwoord op jouw uitnodiging. Als dat 'nee' is ben je klaar, als het 'ja' is dan is het dus jouw 'job' om te zorgen dat zij een leuke date heeft, wat er daarna gebeurt dat zie je dan wel weer.
Als jij alleen met haar wil daten als zij overduidelijk blijk geeft van sterke gevoelens voor jou, dan is zij het je blijkbaar niet waard om voor te werken. Dan kun je inderdaad beter een ander zoeken, voor wie je wel je best wilt gaan doen.
jep idd, maar hou er niet van als iemand 'ja' zegt en 'nee' denkt..... beide moeten 't wel willen (leuk vinden) anders dan laat maarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:17 schreef Netram het volgende:
'Willen dat zij wil' kun je natuurlijk op twee manieren invullen; je kunt dat als 'uitdaging' zien en juist door actie te ondernemen er voor zorgen dat zij ook wil, of je kunt het als voorwaarde zien. Jij hebt voor dat laatste gekozen, en daar is natuurlijk niks tegen in te brengen, als jij er maar gelukkig mee bent.
zou ik niet doen als ik TS was...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:48 schreef JopJuh het volgende:
stuur anders zo van:
zullen we zaterdag samen onze gezamelijke herrineringen ophalen die we hebben?
dat is in ieder geval concreet![]()
maar als ik SweetBeach z'n reactie zo lees van hoe zij reageerde (lees: 'ik denk dat ik wel kan etc. etc.') was ze ook niet al the enthausiastquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:44 schreef Pleione het volgende:
Zij denkt nu misschien: 'pfff we zouden wat gaan doen samen en hij heeft het er nooit meer over'
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:41 schreef mic_forever het volgende:
waarom denk jij over elke stap zo fucking lang na sweetbeach.
Ik denk dat je eens een therapie lesje moet nemen
het antwoord was dat ze wél wilde (schreef ze op MSN) maar ze kon steeds niet.... wéér een update:quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:12 schreef Netram het volgende:
Ik begrijp niet hoe je na 3x vragen nog steeds geen datum of een definitief 'nee' hebt gekregen?
MOOI?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef Netram het volgende:
Hartstikke mooi, maar blijf nou niet teveel aan dat 'zij moet ook initiatief tonen' hangen, anders blijf je straks alsnog nergens
Dus op basis van het feit dat zij op de betreffende datum iets anders te doen heeft concludeer jij dat ze niet wil? Met al die 'ze doet dit wel of niet dus zal ze wel zus of zo denken' onzin kom je dus nergens, of je dat nou in positieve of in negatieve zin toepast. Gewoon een datum eisen en wanneer ze weigert (zeggen dat je wat anders hebt en proberen te bellen is niet weigeren), maak je er zelf een einde aan (nou ja, je snapt wat ik bedoel). Duidelijkheid moet je hebben. Weten wat je wilt en dat uitvoeren. Dat jij er niet achteraan zou hollen is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:37 schreef Gelderland het volgende:
[..]
MOOI?ze zegt dus 'af' voor TS z'n afspraak... Zo leuk is dat toch niet zou ik zeggen
Hij had een afspraak en dan wilt/gaat ze alsnog niet... nja nee .... ik denk dat ze niet wilt
![]()
Je kan 't wel proberen maar ik zou er niet achteraan blijven hollen!! miss nog 1x bellen oid en als ze dan nóg geen geschikte datum weet (die week) dan zou ik zeggen:
daarom zou ik de TS ook aanraadde om nog 1x te bellen overmorgen oid... dan zeggen: kan je vrijdag/zaterdag volgende week? Als ze dan wéér 2 dagen niet kan dan lijkt me dat je niet 'belangrijk' genoeg bent en dan moet ze 't maar uitzoeken.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Netram het volgende:
[..]
Dus op basis van het feit dat zij op de betreffende datum iets anders te doen heeft concludeer jij dat ze niet wil? Met al die 'ze doet dit wel of niet dus zal ze wel zus of zo denken' onzin kom je dus nergens, of je dat nou in positieve of in negatieve zin toepast. Gewoon een datum eisen en wanneer ze weigert (zeggen dat je wat anders hebt en proberen te bellen is niet weigeren), maak je er zelf een einde aan (nou ja, je snapt wat ik bedoel). Duidelijkheid moet je hebben. Weten wat je wilt en dat uitvoeren. Dat jij er niet achteraan zou hollen is totaal niet relevant.
..?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:46 schreef -Jean- het volgende:
Alles kan behalve Wim Kan
Yo bellen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:14 schreef -Jean- het volgende:
Moeten nu weer 10 fokkers zeggen pak die telefoon en bel![]()
goh..maar ondertussen stel ik het stééds uit.... en hoop ik dat ze op MSN komtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:37 schreef Gelderland het volgende:
je moet anders leren denken!! Hoe? i dunno, daar kan ik je niet mee helpen. Ken dat niet, dus miss andere users wél, ik niet.. srry
je bent jong en je wilt watquote:Op maandag 19 maart 2007 11:06 schreef Sweetbeach het volgende:
gisteravond gebeld, toen nam ze niet op (voicemail)... vandaag nog eens proberen... al voel ik alweer kriebels in mijn buik als ik eraan denk.. Afspreken (elkaar zien/praten etc) vind ik totaaaaal geen probleem, maar bellen
![]()
![]()
ja ik zou voor optie twee gaan...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:07 schreef Netram het volgende:
Optie 1: stug blijven bellen.
Optie 2: stuur een sms of ze je een keer wil bellen, omdat je haar niet te pakken krijgt.
Ik denk dat je nu niet naar je gevoel moet luisteren maar naar je verstand. Je voelt dat je met haar uit wilt maar je verstand zegt misschien wel dat het toch niet lukt. Het is alleen moeilijk om je verstand en gevoel te onderscheidenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef Sweetbeach het volgende:
voor mij helemaal geen optie..
Heb besloten ermee te kappen... schiet gewoon niet op zo... ze weet dat ik gebeld heb, maar belt niet terug.. Ze weet dat ik x wil afspreken, maar belt af... etc. etc..
nee, ik weet genoeg't schiet niet op..... Denk dat Gelderland gelijk heeft.... Ook als je kijkt naar de datum dat ik dit topic startte.. ben nog geen millimeter verder dan nu!!
't is denk ik een dame die 'ja' zegt (op msn) maar ondertussen 'nee' denkt..... ik heb er ook geen ene zin meer om wéér te bellen/initiatief te nemen!!helaas....
zo denk ik er ook over ja (zie hierboven), jmmr voor de TSquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef -Jean- het volgende:
Ik zou lekker niks meer doen... als zij nu geen initiatief neemt, fuck it
Mooie avond van maken met je vriendenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Sweetbeach het volgende:
wat triest? van mij of wat is triestvanavond ga ik met 3 vrienden trouwens wat drinken in de tent welke ik gepland had om met haar heen te gaan
extra zuur maarja....
![]()
Hoe je hier mee omgaat. Aan de ene kant zeg je dat je hebt besloten haar te vergeten, aan de andere kant ga je online wanneer zij er ook is e.d. Dat is dus geen keus en je schiet er niks mee op. Natuurlijk slechts mijn mening, niks van aantrekken als je hier gelukkig mee bent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Sweetbeach het volgende:
wat triest?
Dat is menselijk. De meeste mensen gaan ook aan korstjes krabben, al weten ze dat ze dat NIET moeten doen. Of op de pijnlijke plek blijven douwen om te kijken of het nog pijn doetquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef Netram het volgende:
[..]
Hoe je hier mee omgaat. Aan de ene kant zeg je dat je hebt besloten haar te vergeten, aan de andere kant ga je online wanneer zij er ook is e.d. Dat is dus geen keus en je schiet er niks mee op. Natuurlijk slechts mijn mening, niks van aantrekken als je hier gelukkig mee bent.
komt omdat ik nóg hoop heb dat ze me aanspreekt/opbel...(gevoel) terwijl ik weet dat dit waarschijnlijk niet 't geval zal zijn... maar blijf het hopen ,vandaar.... of dat ze over een week tóch nog x zegt: 'heee gaan we nog x wat doen'...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:07 schreef Netram het volgende:
Natuurlijk is dat menselijk, maar ik vind het zwak om te zeggen dat je hebt gekozen en vervolgens te vertellen hoezeer je nog 'menselijk' bezig bent. Zeg dan: 'ik wil haar vergeten maar het lukt totaal niet, wat nu?', anders houd je jezelf voor de gek.
Mocht ik enigszins bot overkomen: dat is niet zozeer de bedoeling, maar aan 'Ja jongen, zo gaat dat nu eenmaal, succes ermee he!' heeft TS ook niet veel, dus geef ik maar een beetje tegengas![]()
Dat is nou precies wat ik wilde gaan zeggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef Sweetbeach het volgende:
pijnlijke is ook dat ik evenver ben als toen ik dit topic opende (terwijl ik 't wél gevraagd heb)
Zozo, je denkt dat je het antwoord wel weet. Daar schiet je wat mee op he? Niet? Oh... Stel nou dat ze dat inderdaad gaat zeggen, en jij antwoordt vervolgens: 'Nou, dan niet hoor...' Denk je dan ook te weten wat ze gaat zeggen? Misschien het proberen waard?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:08 schreef Sweetbeach het volgende:
@ JopJuh; lijkt me wel een goede....Maar denk dat ik 't antwoord ook wel weet; 'ja wil wel, maar heb weinig tijd'...(netzoals ze op MSN toen schreef dat ze wilde, heb ik precies 't zelfde hé)
en ook blijven denken (wat ik van mezelf herken) 'het is geen aflopende zaak' en ze zal me nog wel bellen... grrrrquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:42 schreef Urquhart het volgende:
Ik herken dit wel. Weten dat het een aflopende zaak is, maar continue blijven hopen.
Ja, maar het probleem is dat je die ander in je achterhoofd houdt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
nogmaals; beste is een nieuwe vriendin
jep idd... (had ik zelfs toen ik paar maanden geleden een ander meisje zoende)...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat je die ander in je achterhoofd houdt.
Het beste is duidelijkheid....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef Sweetbeach het volgende:
nogmaals; beste is een nieuwe vriendin
Meer zoenen en neuken tot je vergeet hoe ze eruitzag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:49 schreef Sweetbeach het volgende:
En zou niet weten hoe ik dat kan oplossen![]()
![]()
![]()
![]()
thx!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:06 schreef Netram het volgende:
Prutser.
Of vind definitief uit wat zij wil of hou er nou eens mee opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:22 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
thx!
en helaas kan ik me gevoel niet uitschakelen, anders was ik haar allang vergetenmaar nogmaals zie TT 'gevoelens komen terug'.
![]()
lijkt de beste en enige keuze voor de TS, slotjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Of vind definitief uit wat zij wil of hou er nou eens mee op![]()
tja idd, maar dat vragen heb ik geen zin meer in (wéér).. .dus dan maar zo late en vergeten...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:41 schreef Gelderland het volgende:
[..]
lijkt de beste en enige keuze voor de TS, slotje![]()
![]()
juist! het wordt nu lekker weer, gewoon vergeten die meid en verder gaanquote:Op zondag 25 maart 2007 21:17 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
tja idd, maar dat vragen heb ik geen zin meer in (wéér).. .dus dan maar zo late en vergeten...![]()
Idd.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Grimli het volgende:
probeer gewoon wat hints te geven en kijken hoe ze daarop reageert
In tegendeel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef Sweetbeach het volgende:
je zult 't niet geloven [...]
hehe, ja heb me reacties nog eens doorgelezen en het is wel een feitelijke en pijnlijke constatering jaquote:Op zondag 1 april 2007 22:16 schreef Gelderland het volgende:
tip voor TS: lees alles nog eens door, zie je hoe stom je wéér bezig bent geweest ... je hebt nu evenveel als een maand terug
om kort te zijn: neequote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef Pleione het volgende:
hoe gaat het nu Sweetbeach... lukt het een beetje met haar uit je hoofd te zetten?
toen in de stad gewoon iets heel aparts; ik kreeg ineens dikke spanning (onderbuik gevoel, hoge hartslag etc. etc.) kon gewoon niet naar d'r toe..... nu achteraf denk ik: 'waarom ben ik niet ff naar d'r toe gegaan'.. maar op dat moment kan/kon ik dat niet....quote:Op maandag 30 april 2007 16:44 schreef Netram het volgende:
Wat was nou ook alweer het probleem met haar aanspreken?![]()
daarom geeft TS ook 'nee' als antwoord op de vraag of hij haar uit z'n hoofd kan zettenquote:
Vroeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:07 schreef Gelderland het volgende:
[..]
daarom geeft TS ook 'nee' als antwoord op de vraag of hij haar uit z'n hoofd kan zetten
wat bedoel je met 'over'? maar het is niet over neequote:
pfffff, je hebt meermalen de kans gehad (vorig jaar, nadat je gezoent had was de beste kans) en ook een paar maanden geleden toen je ’t op MSN vroeg…quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'over'? maar het is niet over nee.... was dat maar zo
Wel apart, dat iemand zo'n aantrekking op me heeft... telkens als ik bij d'r huis in de buurt kom, hoop ik dat ik d'r zie... altijd als ik in de stad ben, hoop ik dat ze me ziet..., als ze op MSN is, hoop ik dat ze me aanspreekt... grrr gek wordt ik ervan
![]()
Dat hangt allemaal voor een groot deel toch nog steeds van hem zelf af hoor, nieuwe kansen kun je altijd maken. Het wordt alleen natuurlijk niet makkelijker op deze manier.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef Gelderland het volgende:
Nu is die kans gewoon verkeken…
laat dit een wijze les zijn, aan deze meid heb je toch niets meer. Ze vind je denk ik een loser, initiatiefloos, suffig, contactgestoord… en denk dat ze ook nog gelijk heeft!
niet makeklijk is hier een understatementquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Netram het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal voor een groot deel toch nog steeds van hem zelf af hoor, nieuwe kansen kun je altijd maken. Het wordt alleen natuurlijk niet makkelijker op deze manier.
Weet die persoon het ook?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn gevoelens voor iemand komen ook telkens terug.![]()
En ik kan gewoon niet kwaad op die persoon zijn.![]()
Tja, het ligt niet zo simpel. Maar misschien komt dat nog.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef kanna het volgende:
Waarom vertel je dat niet tegen hem/haar dan?
Ja, maar die persoon is iemand uit mijn vriendengroep en ik heb geen zin in ongemakkelijke situaties, als het dus niet wederzijds is, of zelfs onze vriendschap verliezen op die manier. Want je gaat dan wel anders tegen iemand aankijken denk ik.quote:
ja idd, fout i know. Bij de volgende zou ik het beter aanpakkenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:15 schreef Byte_Me het volgende:
tsjonge jonge wat een gejank. vrouwen willen dat je gewoon de stoute schoenen aantrekt en ze uit vraagt. in het ergste geval zegt ze nee. so fucking what. nee heb je, ja kun je krijgen, dus gewoon voor gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |