okquote:Op zondag 18 februari 2007 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]Het was aluminium toch? Dus geen moeilijk doorboorbare edelstenen
?
Dan doe ik dat zelf inderdaad, zodat ik hem echt netjes op z'n plaats krijgTnx in advance
4x eenschz enzoquote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Rib-i het volgende:
Was weer tof een kleine meetWat heeft OPM toch een mooie machien, dat geluid
Jammer dat de motor mischien weggaat
Er komt in ieder geval een andere voor in de plaats![]()
Haal TataK weg onder die tapkraan jôhquote:Op zondag 18 februari 2007 22:28 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, neef van me kwam net langs. Werkt in een bar, gisteren al bijna helemaal leegverkocht aan bier met een volle kelder die normaal het hele carnaval meegaat. Vandaag weer stampvol bijgevuld en net om 8 uur uitverkocht. Dus in een halve dag voor normaal alle dagen carnaval aan bier verkocht daaro![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Haal TataK weg onder die tapkraan jôhKunnen anderen tenminste ook een pilsje pakken
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moest net weer bruut ontwaakt worden aangezien er weer mensen binnen kwamen. Hij ging snel naar de PC om de illusie te wekken dat ie wat zat te doen
Waarschijnlijk wel, meer uitleg of msn?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb morgen een ritje naar Noord Limburg, interesse
Het is gewooon Brabant bij nader inzienquote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, meer uitleg of msn?![]()
Ah, in mijn juristictie dusquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is gewooon Brabant bij nader inzien
Lekker duidelijkquote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet het niet, StevensbeekLimburg of Brabant of Gelderland mischien zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |