Het is inderdaad wel typerend. Ik vraag me af of femke wel weet hoeveel koeien er dood moesten voor die geile laarzen van drquote:Op maandag 19 februari 2007 15:14 schreef knnth het volgende:
Dat is zo'n beetje de hele denkwijze van GL, had je dat nog niet door
Lekker star ... pfff, ze kunnen een voorbeeld nemen aan de SP.
Vraag het Femkequote:Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel typerend. Ik vraag me af of femke wel weet hoeveel koeien er dood moesten voor die geile laarzen van dr
Ik: "Waarom is het bij jullie zaterdagmiddag zo druk?"quote:Op maandag 19 februari 2007 11:52 schreef buachaille het volgende:
Anna heeft nog meer verstand van politiek: http://193.108.42.79/cgi-nl/IKEA_NL.cgi
Dan komt Peter er weer aan met z'n bloemetjes en bijtjes. Omdat het woord 'geil' er in voorkomt.quote:
Idd en bij wilders reageerd ze gewoon nietquote:Op maandag 19 februari 2007 00:00 schreef SunChaser het volgende:
Vraag: Wie is Mao?
Antwoord: Das wel lang geleden, volgens mij kunnen we t beter over de toekomst hebben
En? Wat zei ze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik ga maar eensch vragen wanneer ze optyft uit de politiek
Waarom niet? PvdD is geen milieupartij.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:46 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Het is ook 'GroenLinks', aan elkaar.
Dan zegt ze dat haar partij de enige milieupartij is van NL. Daar zal Thieme blij mee zijn.
Wat slecht zegquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:19 schreef Shreyas het volgende:
Als je "Geert Wilders" intypt wordt haar haar blond en krijgt ze een Wilders-kapsel![]()
![]()
Waarom? Ik vind het best grappig. Zo zie je maar weer dat Groenlinks niet serieus te nemen is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |