abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 17:11:32 #126
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46462110
dom gezeik dat je htc zou moeten ontslaan, sowieso dom 80% van dat Ajax publiek. Merkte je gisteren duidelijk weer.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:12:54 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46462160
Idd, hij doet soms ook wel eens vage dingen hoor, maar wie niet?

De opstelling van gisteren was prima, en zowel Davids als KJH scoren. Wat wil je nog meer?

Dat die eikels achterin eens wakker blijven om mee te beginnen! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 19 februari 2007 @ 17:13:39 #128
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46462182
Olaf anaal laten verkrachten?
  maandag 19 februari 2007 @ 17:14:43 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46462220
Goed plan... maar heitinga ging nou ook niet echt vrij uit .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46462226
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef PLAE@ het volgende:

ik ga geen kaart halen voor donderdag. Ga wel ergens lam zijn ofzo.
Toll.
Secrets never die. Only people.
pi_46462309
Het is hetzelfde liedje als vorig jaar. Zodra er blessures en schorsingen zijn, is er dom puntverlies. Kon Blind weinig aan doen, kan Ten Cate weinig aan doen.
pi_46462318
Ja laten we vooral de trend van de laatste 10 jaar doorzetten en de trainer meteen ontslaan

Alleen door een trainer en het bestuur de kans en de tijd te geven om aan Ajax te werken kan Ajax terugkeren naar de top. Een nieuwe trainer heeft geen enkele zin!

Olsen heeft het niet gered ( nog steeds een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Ajax hoe ze met die man zijn omgegaan) , Wouters niet, Adriaanse ook niet, Koeman niet en Blind niet.

De supporters zouden Henk ten Cate moeten blijven steunen en dan aan het einde van volgend seizoen pas definitief evalueren!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46462352
tvp
pi_46462463
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Ja laten we vooral de trend van de laatste 10 jaar doorzetten en de trainer meteen ontslaan

Alleen door een trainer en het bestuur de kans en de tijd te geven om aan Ajax te werken kan Ajax terugkeren naar de top. Een nieuwe trainer heeft geen enkele zin!

Olsen heeft het niet gered ( nog steeds een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Ajax hoe ze met die man zijn omgegaan) , Wouters niet, Adriaanse ook niet, Koeman niet en Blind niet.

De supporters zouden Henk ten Cate moeten blijven steunen en dan aan het einde van volgend seizoen pas definitief evalueren!
100% mee eens.
Ten Cate heeft al heel veel progressie geboekt. We staan nu veel hoger dan vorig jaar. Het enige wat nog ontbeert is dat Huntelaar niet zo succesvol is als afgelopen jaar maar dat is meer een induviduel probleem dan een collectief probleem. Totaal nutteloos om hem nu te ontslaan. Als we volgend jaar niet kampioen worden of iig niet tot het laatste moment mee doen om het kampioenschap en als er geen progressie wordt geboekt vergeleken met dit jaar; Dan pas mogen er van mij maatregelen getroffen worden.

amen
pi_46462756
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:

Precies hoe ik erover denk!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46462914
Wat een domme reacties van mensen die Ten Cate nu al willen ontslaan.

Ben het 100% eens met StarGazer en Toma. Eind volgend seizoen, laten we dan maar is kijken of er nog potentie inzit
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_46463516
Het home is toch open donderdag, of niet?
Secrets never die. Only people.
  maandag 19 februari 2007 @ 18:06:56 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46463767
Ik zeg niet dat Ten Cate ontslagen moet worden, maar hij doet 't gewoon niet goed. Die progressie zie ik amper. Ik zie zelfs achteruitgang qua gekozen tactiek.

Europees scoren de prestaties een hele dikke onvoldoende.
Nationaal scoren de prestaties een kleine onvoldoende.

Ten Cate mag blijven zitten, ik mag z'n presentatie naar buiten, maar al dat gelul dat dit jaar beter is dan vorig jaar, dat is gewoon helemaal niet zo. Uiteindelijk speelden we vorig jaar CL en wonnen we de playoffs en de beker. Nu liggen we er zo goed als uit in de UEFA Cup en ik zie ons ook niet 1-2-3 die playoffs winnen.

Ten Cate krijgt pas mijn echte steun wanneer hij Huntelaar weer aan het scoren krijgt, Sneijder kan bepraten tot nog een jaar Ajax en minstens winst playoffs en CL kwalificatie.
pi_46463817
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:15 schreef twi het volgende:

[..]

Waarom, wat schiet je er mee op?
Signaal afgeven, het is de enige manier. Verder is het bestuur toch onaantastbaar en bij alle echte acties wat je doet maak je het alleen maar erger. Verder is die straf natuurlijk dikke onzin voor een doekje dat gewoon elk jaar bij fnoord/ado/utrecht hangt en gewoon van een of enkele individuen was. Allemaal opgeblazen door de media.

Bovendien hadden gewoon weinig mensen de behoefte om zich zondag uit te sloven voor een kut bestuur dat toch niks om de eigen supporters geeft. Jammer voor de spelers, maar de goeden moeten onder de kwaden lijden. Is bij ons ook zo, toch?
  maandag 19 februari 2007 @ 18:14:12 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46463950
Je slooft je ook niet uit voor het bestuur, je slooft je uit voor de spelers alleen. Alsof het bestuur er wakker van zal liggen dat er niet gezongen wordt. Die zijn al lang al blij dat er dit keer geen enkel onbesproken woord is gevallen, voor hun part gaat dit nog 10 seizoenen door.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2007 @ 18:16:34 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46464016
PLayoffs winnen en de beker dan is het seizoen gered, volgend jaar kampioen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46464135
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef twi het volgende:
Je slooft je ook niet uit voor het bestuur, je slooft je uit voor de spelers alleen. Alsof het bestuur er wakker van zal liggen dat er niet gezongen wordt. Die zijn al lang al blij dat er dit keer geen enkel onbesproken woord is gevallen, voor hun part gaat dit nog 10 seizoenen door.
Er werd gewoon niet gezongen omdat niemand er zin in had, was geen actie ofzo. Verder had het wellicht nog 3-2 kunnen worden als het publiek erachter ging staan, nu verlies je twee punten. Dus daar heb je het bestuur wel mee hoor. Maar ik geloof dat 410 vanavond met een statement komt nog. Hoop niet dat ze het erbij laten zitten, dat zou pas een overwinning voor het bestuur zijn.
pi_46464145
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef borisz het volgende:
PLayoffs winnen en de beker dan is het seizoen gered, volgend jaar kampioen
Deja-vu...
  maandag 19 februari 2007 @ 18:26:18 #144
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46464256
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef devv05 het volgende:
Verder had het wellicht nog 3-2 kunnen worden als het publiek erachter ging staan, nu verlies je twee punten. Dus daar heb je het bestuur wel mee hoor.
Nou inderdaad zeg, daar hebben jullie het bestuur mee te pakken!
pi_46464630
Ten Cate ontslaan . De Grap.
pi_46464784
ander onderwerp
pi_46464823
Oke nieuw onderwerp: Ton Ojers.
lollig
pi_46464833
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef toma het volgende:
ander onderwerp

Welke spelers mogen er donderdag WEL meedoen?
pi_46465119
Ik zeg:

Babel----Huntelaar-----De Mul
------------Sneijder-------------
-----Perez----------------------
-----------Heitinga-------------
?-----Stam----Roger----Ogararu

Linksback is een moeilijke, is Vermaelen/Grygera of Emanuelson al terug?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_46465139
alledrie niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')