Nee.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef Der_Michael het volgende:
Nicolas Cage 9/11?
Een club in Berlijn. Hertha BSC eigenlijk. Deed een poging tot lollig zijn.quote:
quote:Wie? Val niet zo op de voetballers.
Ja, en dat is toch echt Del Pieroquote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Huh? das een hele andere. Het ging toch om die Del Piero?
Zij kent waarschijnlijk alleen deze Del Piero:quote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Ja, en dat is toch echt Del Piero![]()
Wies dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij kent waarschijnlijk alleen deze Del Piero:
[afbeelding]
Chinese acteur Dion Lam. Zijn personage in Infernal Affairs heet Del Piero.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:33 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Wies dat?![]()
Heb hen niet zien scoren tegen Duitsland![]()
Dan heb ik een andere gehad. Dees is niks aanquote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Ja, en dat is toch echt Del Piero![]()
Nope, ken ik ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij kent waarschijnlijk alleen deze Del Piero:
[afbeelding]
Vandaag wel denkquote:Op zondag 18 februari 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik hier nou echt nog de enige vrouw?
Gaat ook niet om zijn uiterlijk...gaat om de prestatiesquote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef SaskiaR het volgende:
ik ben er ook, maar ik het weet het niet.
en Del Piero is lelijk
Net werd gesuggereerd dat vrouwen voetbal kijken voor de knappe spelers...nou is dat misschien zo, maar Del Piero is daar niet een van.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef Der_Michael het volgende:
Enne ze vind hem vast (zoals zoveel vrouweneen lekkerding)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |