Nee, muziek komt er niet uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:59 schreef Gekke_Belg het volgende:
een wekkerradio?
Nee, ook niet. Zo heel high tech is dit niet hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Seismograaf?
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar spreken doet dit apparaat niet. Het is dus wel een klokquote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef Gekke_Belg het volgende:
een sprekende klok?
geen luisteraar van Ruud de Wild zeker? Daar hoor je af en toe een turkse zeggen 'Wat is deze'quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[mierenneukmodus]Het is trouwens: wat is dit of wat zijn dit, niet wat is deze.[/mierenneukmodus/]
Eigenlijk wel, maar de turk heb ik nog niet gehoord.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
geen luisteraar van Ruud de Wild zeker? Daar hoor je af en toe een turkse zeggen 'Wat is deze'Die hou ik er maar in.
![]()
Het is een turks meisje.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar de turk heb ik nog niet gehoord.![]()
Een schaakklokquote:Op maandag 19 februari 2007 10:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is een turks meisje.
Over de klok, het heeft een link met een 'sport'
Het is inderdaad een sport waarbij je lichamelijk niet erg actief bent.quote:
Het is inderdaad een duivenklokquote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef Consigliere het volgende:
Goedemorgen a tout! Is het een duivenklok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |