Wat is dat, een Xenos?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Gellius het volgende:
JAM! Ben je al eens bij een Xenos naar binnen gelopen?
? Wat u ?!?!?!
Ik hoop dat het verkeer dan een beetje meezit, Lienepien.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb om kwart over 5 het eten klaar, jammie.
Hou je het dan nog drie uur warm, of werk je het op dat onchristelijke tijdstip ook daadwerkelijk naar binnen?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb om kwart over 5 het eten klaar, jammie.
Gellius: SCHIJT!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hou je het dan nog drie uur warm, of werk je het op dat onchristelijke tijdstip ook daadwerkelijk naar binnen?
Moeilijk, hè.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben vóór zelfbeheersing.
Duh.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Moet je horen wie het zegt.
Zijn er nieuwe omgangsvormen? Waarom vertelt niemand mij dat?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:32 schreef Gellius het volgende:
die nieuwe omgangsvormen in LPT?
Jahahahahah ahahahaha aooef oef! ik kom bijna niet meer wat zijn ze toch allemaal chagerijnig op deze mooie 20ste februrari van het jaar des Heeres 2007 dat kan toch bijna niet en ik ben zo vrolijk teeheequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:43 schreef Lienekien het volgende:
Ook al zo chagrijning.
Kankeraar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Jahahahahah ahahahaha aooef oef! ik kom bijna niet meer wat zijn ze toch allemaal chagerijnig op deze mooie 20ste februrari van het jaar des Heeres 2007 dat kan toch bijna niet en ik ben zo vrolijk teeheehehe
hahahajahaah
![]()
![]()
111
:D hahahah jajaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |