Jahahahahah ahahahaha aooef oef! ik kom bijna niet meer wat zijn ze toch allemaal chagerijnig op deze mooie 20ste februrari van het jaar des Heeres 2007 dat kan toch bijna niet en ik ben zo vrolijk teeheequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:43 schreef Lienekien het volgende:
Ook al zo chagrijning.
Kankeraar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Jahahahahah ahahahaha aooef oef! ik kom bijna niet meer wat zijn ze toch allemaal chagerijnig op deze mooie 20ste februrari van het jaar des Heeres 2007 dat kan toch bijna niet en ik ben zo vrolijk teeheehehe
hahahajahaah
![]()
![]()
111
:D hahahah jajaa
Ik ben dan ook geen burger; ik ben de Markies van 's-Gravenhage.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Kankeraar.. Kankeraars.
. Doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg, de burger zeikt al genoeg, gewoon je bek houwe voor je uit stare werke en neuken.
Dat komt door dat oeverloze geklaag van je, A_R.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Van alle 196 delen is dit wel de minste...
De nieuwe, door Gellius geintroduceerde, omgangsvormen hier is ook niet jevanhet...
Mijn punt is: de burger doet het al voor je. Bek houwe, ouwe. Werken. Zwoegen, zwijgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen burger; ik ben de Markies van 's-Gravenhage.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Van alle 196 delen is dit wel de minste...
De nieuwe, door Gellius geintroduceerde, omgangsvormen hier is ook niet jevanhet...
Awww. JAM doet een drukjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:35 schreef JAM het volgende:
...prut-prut-PLONS.
ja, ik klaag wat af ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat komt door dat oeverloze geklaag van je, A_R.
,
,
!!!
Nee, ik zie het standaard tv-scherm en dat is groen met rennende mannetjes. Altijd hetzelfde. Dus dat hoef je niet te volgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Lienekien het volgende:
En zit jij nou met je laptop op schoot half mee te kijken?
Volgens mij werken mannen gewoon plots heel erg veel over als ze vreemd gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:08 schreef k_man het volgende:
Als vrouwen opeens een hond nemen schijnen ze vreemd te gaan. Zou dat voor mannen ook gelden?
Is dàt het?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij vrijt een man met een ander dan zijn eigen vriendin of vrouw als hij vreemd gaat.
heteroseksueel hokjesdenkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij vrijt een man met een ander dan zijn eigen vriendin of vrouw als hij vreemd gaat.
Ik ben al zover voorbij het hokjesdenken dat het niet in me opkomt om politiek correct te gaan goochelen met haakjes en schuine strepen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
heteroseksueel hokjesdenken![]()
Krijg je dat 'kloon'gezeik weer!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef broer het volgende:
O, jammer. Die conclusie wilde ik net over jou trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |