Typisch ook, SA doet beledigd, maar is zelf een dictatuur. Zo'n land zou door Bot moeten worden weggehoond bij deze klacht. Typisch ook dat ze pogen een man de mond te snoeren ipv gewoon te vragen vanwaar Wilders zoiets zegt.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ohja, dat had natuurlijk ook nog gekund. Die optie was ik even helemaal vergeten.
Maar wel een ware natuurlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:28 schreef du_ke het volgende:
Ja hoor dan is het in een zinloze tirade tegen links.
Je vond het toch belangrijk olieproducerende landen te vriend te houden?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Typisch ook, SA doet beledigd, maar is zelf een dictatuur. Zo'n land zou door Bot moeten worden weggehoond bij deze klacht. Typisch ook dat ze pogen een man de mond te snoeren ipv gewoon te vragen vanwaar Wilders zoiets zegt.
Nee, dat lost Aaahikwordgek op met kernenergie zei hij in een ander topic.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vond het toch belangrijk olieproducerende landen te vriend te houden?
Niet echt, laat ze maar lekker stikken in hun zandbakje.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vond het toch belangrijk olieproducerende landen te vriend te houden?
Boos niet, wel verbaasd van zoveel domheid en internetwijsheden. Jammer dat iemand die tijd niet gewoon besteed aan een cursus/studie.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:21 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Nee, dat lost Aaahikwordgek op met kernenergie zei hij in een ander topic.
En toen we hem vertelden dat olie niet alleen gebruikt wordt voor energievoorziening werd hij een beetje boos
hé, krullerig herderinnetje, hoe zit het nu met de schaapjes? En heb je Das Parfum nog beluisterd? Je kon Duits toch verstaan? De man die het voorleest is Gert Westphal, een meester zonder gelijken, "König der Vorleser". Mooier Duits zul je niet ten gehore krijgen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet.
Miste je fok?
Vind je ook niet dat die Wildersdude geen deuk in een pakje boter slaat???quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Godslasteraar het volgende:
en natuurlijk mis ik fok! niet, maar jou![]()
mijn humeur is overigens aanzienlijk verbeterd, maar Aboutaleb moet nog steeds deaud.
Wilde je ook wat zeggen?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat die Wildersdude geen deuk in een pakje boter slaat???
Ja, eh ik nodig die dudes niet uit hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:31 schreef Aoristus het volgende:
Jè-rry, Jèèrry, Jè-rry
Er is volgens mij maar een hostess..quote:Op maandag 19 februari 2007 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, eh ik nodig die dudes niet uit hoor.
Duderina?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er is volgens mij maar een hostess..
Ik ook. Geen excuus.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:42 schreef Aoristus het volgende:
ja, morgen weer op.
het enige wat ik weet is dat Wilders/PVV met een minimum aan inzet een maximum aan opwinding bereikte, waarna het parlement andermaal door de mand viel nadat bleek dat een meerderheid van de Nederlanders het eens is met Wilders in deze kwestie.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat die Wildersdude geen deuk in een pakje boter slaat???
Oh, ik zag je nick, ik denk je komt ons vertellen dat Wilders wel een deuk in een pakje boter kan slaan. Wmb niet hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het enige wat ik weet is dat Wilders/PVV met een minimum aan inzet een maximum aan opwinding bereikte, waarna het parlement andermaal door de mand viel nadat bleek dat een meerderheid van de Nederlanders het eens is met Wilders in deze kwestie.
Maar dat boeit allemaal niet, het enige wat boeit is de ondergang van Achmed "Eerst uit de groep stappen, roepen dat je ex-moslim bent, vervolgens stevig in het nest pissen en ook nog verwachten dat je als gesprekspartner volledig wordt geaccepteerd." Aboutaleb.
Overigens moet Wilders dit wel overtreffen, ik koester enige hoop dat het hem lukt een snoepreisje van het Nederlandse parlement naar Jihad-central te saboteren![]()
Nee, daar maken ze wc-papier van.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn er al Nederlandse vlaggen verbrand in Saoedi-Arabië?
"ultimate abomination"? Dat komt uit "Jesus Hitler" van Carnivorequote:Op maandag 19 februari 2007 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oh, ik zag je nick, ik denk je komt ons vertellen dat Wilders wel een deuk in een pakje boter kan slaan. Wmb niet hoor.
Was een welkomsgroetquote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Slaap ze, ik doe het licht hier wel uit..
O, okee, welkom dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was een welkomsgroet. Net even Live on Mars en Spooks gekeken nu nog even fokken voor het slapen gaan.
in dergelijke van beschaving verstoken gebieden gebruiken ze geen wc-papier, maar hun linkerhand, let ook op de ene lange nagelquote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, daar maken ze wc-papier van..
heb je het nu tegen du_ke?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee, welkom dan..
Mijn bier is net op dus eh over op de wijn.
Nog een uurtje, schat ik, dan ga ik snurken. Even nog wat zooien op Fok!
Fuck hoe kan het dan dat ze in dat dorp ver in het Rifgebergte gewoon WC papier haddenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
in dergelijke van beschaving verstoken gebieden gebruiken ze geen wc-papier, maar hun linkerhand, let ook op de ene lange nagel![]()
Wilde ik ook wel in posten, zag het idd. Mijn idee is om modje puntloos weer op te sporen en paar #filo's bereid vinden om weer te gaan posten, en ik dus, in WFL. Wordt het wel leuk weer.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:57 schreef Godslasteraar het volgende:
verder constateer ik tot mijn verdriet dat wederom een kwaliteitstopic van mij gesloten is: de toekomst van WFL
HOC en WF is wel wat idd.quote:Jammer, ik wou nog voorstellen om HOC te fuseren met WF, en L gewoon door de plee te spoelen, dan wordt je maar lid van het EO-Josti Forum. Wat zullen we nou beleven zeg.
Inderdaad. Aboe moet down.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar dat boeit allemaal niet, het enige wat boeit is de ondergang van Achmed "Eerst uit de groep stappen, roepen dat je ex-moslim bent, vervolgens stevig in het nest pissen en ook nog verwachten dat je als gesprekspartner volledig wordt geaccepteerd." Aboutaleb
En dan beweren dat een varken onrein is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef Godslasteraar het volgende:
in dergelijke van beschaving verstoken gebieden gebruiken ze geen wc-papier, maar hun linkerhand, let ook op de ene lange nagel![]()
Welnee.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef Godslasteraar het volgende:
Alicey is overigens wel lief hoor, die mag blijven, ook in WFHOC
Voor de toeristen?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fuck hoe kan het dan dat ze in dat dorp ver in het Rifgebergte gewoon WC papier hadden!?
Ja ik moest even babbelen hier met m'n vrinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aah, de man met de cultstatus, hij is er weer..
Heb je vrinden joh.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja ik moest even babbelen hier met m'n vrinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |