meergranenbrood, 30+ kaas, plakje achterham totaal = 278 cal. (bron = www.caloriechecker.nl) Prima aantal cal. voor een lunch!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens gaan nadenken over boeken schrijven voor mensen die willen afvallen...
Probleem is, ik kan op een moment niet meer op. Gisteren had ik een mega bord macaroni, toen dat op was, was ik echt vol.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
kun je dan niet beter meer eten tijdens je drie "normale" maaltijden?
Prei?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef ellos het volgende:
kampioentje met tomaat prei sla en geraspte worteltjes![]()
en twee dropjes toe
Trek noemen we dat hier in onze wereldquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:31 schreef Qwea het volgende:
Probleem is, ik kan op een moment niet meer op. Gisteren had ik een mega bord macaroni, toen dat op was, was ik echt vol.
uur later had ik weer honger
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik het gevoel maar moet laten en op dat moment gewoon NIET moet eten ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trek noemen we dat hier in onze wereld
Als je steeds om het uur eet, blijf je in het cirkeltje... je stofwisseling werkt als een razende
OT
Banaan![]()
Of water met bubbelsquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:24 schreef Qwea het volgende:
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik het gevoel maar moet laten en op dat moment gewoon NIET moet eten ?
Ja het is wel een klacht ja. Het is niet tof om om het uur te moeten eten. Vriendlief wordt gek van mequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of water met bubbels
Het klonk als een klacht, je hongergevoel ?
OT
Kauwgom
teveel fruit eten is ook niet echt goed hequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja het is wel een klacht ja. Het is niet tof om om het uur te moeten eten. Vriendlief wordt gek van me
Ik wil net als ieder ander gewoon mn ontbijt,lunch en avondeten kunnen eten. En een appel tussendoor. Zonder dat ik meert hoef te eten om het honger gevoel weg te krijgen
Ik heb vandaag al weer 5 appels open 1 peer
De laatste 2 appels waren 30 min geleden
Nu heb ik weer trek. Thank god zo warm eten
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
teveel fruit eten is ook niet echt goed he
nouja, weet je, je gaat niet dood, maar hou er rekening mee dat je natuurlijk heel veel fruitsuikers binnen krijgt, en een teveel daarvan is ook niet goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh?
*appel die ze net wou opeten weglegt
Oke bedankt. Ik geef wel gewoon NIET meer toe aan het honger gevoelquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, weet je, je gaat niet dood, maar hou er rekening mee dat je natuurlijk heel veel fruitsuikers binnen krijgt, en een teveel daarvan is ook niet goed.
en het is een beetje slecht voor je tanden..
heel verstandigquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke bedankt. Ik geef wel gewoon NIET meer toe aan het honger gevoel![]()
I willquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heel verstandig
het is nl. ook niet nodig om om het uur te eten
drink dan wat meer water, of thee
en blijf je dat hongergevoel nou zo sterk houden, ga dan eens ff langs de dokter, of bespreek het als je er voor iets anders toch heengaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |