Aparte combinatiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hele kip uit de oven met knoflooksaus en vitaminepil..
El Popo?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:03 schreef Sylvana het volgende:
vanavond lekker uit eten bij de Mexicaan hier, echt mn favo restaurant hier in Deventer
Sterktequote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:12 schreef SeaOfLove het volgende:
, vanaaf met dochterlief en mijn neefje die hier logeert naar MacDonalds![]()
Wel het resultaat posten hequote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sterkte
Vandaag gaan we de pastamachine uitproberen, spaghetti of weet ik wat voor slierten pasta het zullen wordenmet een lekkere pastasaus van vanalles en nogwat
oh dat lijkt me leuk om te doen! mijn tante had vroeger een (best oud) apparaat daarvoor, jammer alleen dat ik geen pasta lust.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sterkte
Vandaag gaan we de pastamachine uitproberen, spaghetti of weet ik wat voor slierten pasta het zullen wordenmet een lekkere pastasaus van vanalles en nogwat
Kewl, ik zie dat je een foto topic van je spaghetti machine hebt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:32 schreef ellos het volgende:
[..]
oh dat lijkt me leuk om te doen! mijn tante had vroeger een (best oud) apparaat daarvoor, jammer alleen dat ik geen pasta lust.
Mocht je foto`s maken![]()
Aparte combi!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef computergirl het volgende:
vanavond zalm met zuurkool
Jawel hoor!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:05 schreef funkyskunkie het volgende:
(volgens mij schrijf ik dit niet goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |