quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee, m'n man staat te kokkerellen, en het ruikt lekker.
oeh, die had ik vannacht, dat was weer genietenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:59 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit nu aan de Ah maaltijdsalade met geitenkaas/spinazie etc. omdat ik ff niet tijd en zin had om te koken..
en Hmmmmmmmmm lekker hoor
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:48 schreef conleche het volgende:
[afbeelding]
stoofvlees (ui, gember, sambal, ketjap, laurier)
aardappeltjes en bimi![]()
Dank! Het was ook lekker. Wat leuk is, dat ik al die fotootjes in een map bewaar en als ik dan een keer niet weet wat ik moet koken, kan ik daar even naar kijken en dan kom ik vast iets tegen waar ik dan zin in heb!quote:
Goed ideequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank! Het was ook lekker. Wat leuk is, dat ik al die fotootjes in een map bewaar en als ik dan een keer niet weet wat ik moet koken, kan ik daar even naar kijken en dan kom ik vast iets tegen waar ik dan zin in heb!
Volgende keer eet ik bij jouquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef Shark.Bait het volgende:
entrekoos met sjampions en geroostert majsbroot
foto?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef Maerycke het volgende:
Straks? De cake die nu wordt gebakken in mijn nieuwe oven*dolblij is met het ding*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |