Ik vind die Noor in de derde rit van de 1500 meter maar rukquote:Op zondag 18 februari 2007 11:55 schreef idsme het volgende:
[..]
http://www.eisevents-erfurt.de/wc/zeit.html
en heb je de Noors-Nederlandse deelnemers al gezien in de B-groep? Frida van Megen en Fredrik van der Horstquote:Op zondag 18 februari 2007 12:24 schreef snellejelle het volgende:
Ik vind die Noor in de derde rit van de 1500 meter maar ruk
En in de laatste rit van de dames van vanmorgen zit de schaatsster met de mooiste naam van ’t peloton
[Mirri-modus]quote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef Sidekick het volgende:
Wieteke.
Hopelijk kan Smit ook nog mee naar SLC, ten koste van Groenewold ofzo.
Da's toch Odd Borgersen?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Bruce117 het volgende:
Brrr, die foto in de OP.
Doe er dan maar eentje van Maren
Eigenlijk niets, maar ik vind Smit en Vis veel leuker. Vis vond ik tot dit jaar ook niet echt geweldig, maar ik heb veel sympathie gekregen vanwege haar vechtlust dit seizoen.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[Mirri-modus]
Wat heb jij tegen Renate
[/Mirri-modus]
Welke statistieken vergelijk je nu in godsnaam met elkaar?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Smit is nog steeds meer dan 10 (!) seconden sneller dan de op één na snelste Nederlandse op de 5km (da's Wüst).
10 seconden op de 5km, da's toch belachelijk veel?
Heel simpel: http://home.versatel.nl/renekleef/2007f5k_NL.htmlquote:Op zondag 18 februari 2007 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Welke statistieken vergelijk je nu in godsnaam met elkaar?
De 5km tijd van Smit is natuurlijk briljant, maar is wel al lang geleden. De kans dat ze dat nu nog een keer kan is niet zo groot.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Smit is nog steeds meer dan 10 (!) seconden sneller dan de op één na snelste Nederlandse op de 5km (da's Wüst).
10 seconden op de 5km, da's toch belachelijk veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |