Dat zou mooi wezen wanneer de vraag "zijn mijn billen te dik?" ter sprake kwam waarna meneer het verkeerde antwoord gaf en de homo het wel snapte.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dan haal je liefelijk die paar haren uit haar gezicht, je tilt haar kin op en zegt daarna met diepe, rustige stem: 'Maar lieverd, hij houdt van mannenbillen.'
Als je moet vragen of je kont te dik is... dan is dat waarschijnlijk zo.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:36 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Dat zou mooi wezen wanneer de vraag "zijn mijn billen te dik?" ter sprake kwam waarna meneer het verkeerde antwoord gaf en de homo het wel snapte.
Hihi.
Het ging niet over de mijne. Maar met dikke billen is niets mis. Zolang de te er niet voor hoeft te staan.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:38 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je moet vragen of je kont te dik is... dan is dat waarschijnlijk zo.
Een paar minuutjes later....quote:Op zondag 18 februari 2007 00:47 schreef Bambitch het volgende:
Doe eens beter je best dan. En geef jij dan eens antwoord op mijn vraag.
Eens zien of mannen daadwerkelijk zo slim zijn en algemene kennis hebben.
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:32 schreef Bambitch het volgende:
Oh ja. Nog een eigenschap van homo's en dan vooral de travestieten: Arrogantie ten top.
Je moet er een flinke pets op kunnen geven.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:40 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Het ging niet over de mijne. Maar met dikke billen is niets mis. Zolang de te er niet voor hoeft te staan.
Weltruste.
En het gelijk even af te maken.... Het is NIET de spijkerbroek die je kont te dik maakt...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:38 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je moet vragen of je kont te dik is... dan is dat waarschijnlijk zo.
Vind het eerder een hamster, met van die hamsterwanggetjes...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:36 schreef TrenTs het volgende:
Apart dat het nu in een Claudia de Breij-topic gaat over travo's.Alhoewel ik wel vind dat ze een beetje een vaag gezicht heeft, ze doet me serieus wat denken aan een kikker.
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vind het eerder een hamster, met van die hamsterwanggetjes...
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:42 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
En het gelijk even af te maken.... Het is NIET de spijkerbroek die je kont te dik maakt...
![]()
Ach, je wordt toch ook niet als homo geboren... dat is maar een illusiequote:Op zondag 18 februari 2007 01:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Kom jij nog even natrappen op uiterlijk....
Wat enorm goedkoop en laag, 12 keer afgewezen vanavond met carnaval?![]()
Want je wilt toch niet zeggen dat het geen carnavalskop is en dat je zo geboren bent...
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, je wordt toch ook niet als homo geboren... dat is maar een illusie
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
jaja gewoon googlenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:55 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Buiten het feit dat ik een gave heb ben ik ook geboren met verstand om die (simpele) vraag in je ondertiteling te beantwoorden: Je vult de 3 gallon kan volledig die gooi in de 5 gallon kan vervolgens doe je dat weer. Dan vul je de 5 gallon kan compleet af. Dan hou je 1 gallon over in je 3 gallon kan. De 5 gallon kan gooi je leeg die vul je met de ene gallon vervolgens vul je de 3 gallon kan weer en die gooi bij de 5 gallon kan waar al 1 gallon inzat...
Tis ook echt iets wat je tot nadenken stemt...
(3 seconden)
En google is voor homo's, dus dat klopt.quote:
Doe es even lief, vals wijfquote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 02:34 schreef TrenTs het volgende:
En google is voor homo's, dus dat klopt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 02:38 schreef Hijacking het volgende:
van die lui die doen alsof ze zo'n raadsel in 12 seconde oplossen en vervolgens het dik lang gaan uitleggen zodat het lijkts alsof ze het echt zelf hebben opgelost![]()
ik prefereer liever een knuppelquote:Op zondag 18 februari 2007 02:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nee dan een griepkut zoals jij... Als er enkel had gestaan dat het een eenvoudig raadsel was had je wel lopen zeiken over het feit dat er geen uitleg bij had gestaan...
Jij vindt altijd wel een stok om de homo te slaan.
quote:Op zondag 18 februari 2007 03:18 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ze heefrt wel lekkere tieten, en daar krijg ik wel een dikke lul van....
Als ik je nick zo lees...quote:Op zondag 18 februari 2007 03:18 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ze heefrt wel lekkere tieten, en daar krijg ik wel een dikke lul van....
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen denk ik. Dankje.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Vrouwen horen te lachen om de grappen van de mannen, zo benadrukken ze hun biologisch bepaalde ondergeschiktheid aan de man.
Ik weet dus nog steeds niet waarover dit gaat. Maar het maakt ook niet veel uit: Claudia is sowieso totaal niet leuk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Lemmeb het volgende:
Welk programma hebben we het nu eigenlijk over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |