Je moet toch kijken of het wat is voordat je een oordeel kunt vellen, of niet somsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk dan niet
Exact.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb even gekeken en het is idd niet grappig.
Jammer dat er maar weinig vrouwen zijn die je echt kunnen laten lachen.
Jammer dat God de vrouw geen echte humor gunt![]()
Ik verdiep me ook in dingen die ik haat, ik moet wel weten wat ik niet leuk vind. Dat benadrukt de positieve kanten van dingen die je wél leuk vindt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk dan niet
Ja een soort Sara Kroos.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef Pracissor het volgende:
Zij is zo pijnelijk niet grappig, dat het bijna grappig is.
dat heb ik met de bijbel en geloof in het algemeenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik verdiep me ook in dingen die ik haat, ik moet wel weten wat ik niet leuk vindt. Dat benadrukt de positieve kanten van dingen die je wél leuk vindt.
Dus 'kijk dan niet' is nogal een domme oneliner.
Mag ik langer dan een weekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef rashudo het volgende:
En dan het huiswerk voor deze week: Zoek een vrouw die grappig is.
Idd, precies hetzelfde soort.quote:
Die ene vrouw van Koefnoen was opzich wel grappig, die deed ook die reclames.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef rashudo het volgende:
Ja, met die harde seksuele grappen die ze dan gebruiken als verlengstuk van hun penis.. maar ze hebben geen penis, dus misschien klopt daarom het plaatje niet en is er gewoon NIKS NIKS NIKS grappigs aanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, precies hetzelfde soort.
Altijd van die 'harde' seksuele grappen erdoorheen, om hun 'mannelijkheid' als (lesbische) vrouw te bewijzen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef M-I-L-F het volgende:
Vrouwen en cabaret.
Brigitte Kaandorp!
*eenschquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ze is iig "leuker" dan Sara Kroos..![]()
Ik ken er wel een paar. Maar die zijn meestal gewoon grappig omdat ze ontzettend dom en naïef zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef rashudo het volgende:
Misschien wel, het was beter dan op een doordeweekse dag niksen voor de tv.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb even gekeken en het is idd niet grappig.
Jammer dat er maar weinig vrouwen zijn die je echt kunnen laten lachen.
Jammer dat God de vrouw geen echte humor gunt![]()
Zo goed te pruimen dat ik na de Arbeidsvitaminen overschakel naar Frits Spits.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:38 schreef Pinball het volgende:
Ik vind haar wel lekker.
En op de radio is ze ook wel te pruimen.
Ik heb haar live gezien, en ik vond haar wél tofquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef M-I-L-F het volgende:
Je bent écht heel erg niet grappig.
Je komt ongelofelijk geforceerd over, je zingt je liedjes ongeloofwaardig en werkelijk élke emotie die je in die liedjes van je staat te proppen komt scripted over.
Vrouwen en cabaret.
Claudia de Breij.
Zie haar gemaakte lach, wat wil ze ermee, ik erger me kapot aan haar aanwezigiheid op het podium. En er zijn mensen die goddomme een kaaaartje kopen om naar zo'n show te gaan!
Wat de fuuuck..
'Het wordt nacht in Utrecht' ? GA DAN SLAPEN MUTS..
Frits Spits.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo goed te pruimen dat ik na de Arbeidsvitaminen overschakel naar Frits Spits.
Jawel.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef TrenTs het volgende:
Vrouwen zijn dan ook gewoon per definitie niet grappig.
Maar het klinkt zo hip. Avondritmeester had echt niet geklonken, hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Frits Spits.Oude mannen met bijnamen.
wat jij zegtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dr wel grappigen ik vond haar nieuwe show ook leuk
Smerige wijf is het.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef M-I-L-F het volgende:
Je bent écht heel erg niet grappig.
Je komt ongelofelijk geforceerd over, je zingt je liedjes ongeloofwaardig en werkelijk élke emotie die je in die liedjes van je staat te proppen komt scripted over.
Vrouwen en cabaret.
Claudia de Breij.
Zie haar gemaakte lach, wat wil ze ermee, ik erger me kapot aan haar aanwezigiheid op het podium. En er zijn mensen die goddomme een kaaaartje kopen om naar zo'n show te gaan!
Wat de fuuuck..
'Het wordt nacht in Utrecht' ? GA DAN SLAPEN MUTS..
Nee. En ik ben geen vrouw dus geloof me.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Jawel.
Maar vrouwen die proberen grappig te zijn, zijn niet grappig.
Vrouwen die niet doorhebben dat ze grappig zijn, zijn het leukst.
Niet? Hmm. Ik vond je niet grappig.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee. En ik ben geen vrouw dus geloof me.
Hij had zich dan ook beter Fris Charismaloos kunnen noemen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar het klinkt zo hip. Avondritmeester had echt niet geklonken, hoor.
Dat komt omdat ik nog geen verwoede pogingen deed.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Niet? Hmm. Ik vond je niet grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |