Je moet toch kijken of het wat is voordat je een oordeel kunt vellen, of niet somsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk dan niet
Exact.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb even gekeken en het is idd niet grappig.
Jammer dat er maar weinig vrouwen zijn die je echt kunnen laten lachen.
Jammer dat God de vrouw geen echte humor gunt![]()
Ik verdiep me ook in dingen die ik haat, ik moet wel weten wat ik niet leuk vind. Dat benadrukt de positieve kanten van dingen die je wél leuk vindt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk dan niet
Ja een soort Sara Kroos.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef Pracissor het volgende:
Zij is zo pijnelijk niet grappig, dat het bijna grappig is.
dat heb ik met de bijbel en geloof in het algemeenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik verdiep me ook in dingen die ik haat, ik moet wel weten wat ik niet leuk vindt. Dat benadrukt de positieve kanten van dingen die je wél leuk vindt.
Dus 'kijk dan niet' is nogal een domme oneliner.
Mag ik langer dan een weekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef rashudo het volgende:
En dan het huiswerk voor deze week: Zoek een vrouw die grappig is.
Idd, precies hetzelfde soort.quote:
Die ene vrouw van Koefnoen was opzich wel grappig, die deed ook die reclames.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef rashudo het volgende:
Ja, met die harde seksuele grappen die ze dan gebruiken als verlengstuk van hun penis.. maar ze hebben geen penis, dus misschien klopt daarom het plaatje niet en is er gewoon NIKS NIKS NIKS grappigs aanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, precies hetzelfde soort.
Altijd van die 'harde' seksuele grappen erdoorheen, om hun 'mannelijkheid' als (lesbische) vrouw te bewijzen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef M-I-L-F het volgende:
Vrouwen en cabaret.
Brigitte Kaandorp!
*eenschquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ze is iig "leuker" dan Sara Kroos..![]()
Ik ken er wel een paar. Maar die zijn meestal gewoon grappig omdat ze ontzettend dom en naïef zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef rashudo het volgende:
Misschien wel, het was beter dan op een doordeweekse dag niksen voor de tv.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb even gekeken en het is idd niet grappig.
Jammer dat er maar weinig vrouwen zijn die je echt kunnen laten lachen.
Jammer dat God de vrouw geen echte humor gunt![]()
Zo goed te pruimen dat ik na de Arbeidsvitaminen overschakel naar Frits Spits.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:38 schreef Pinball het volgende:
Ik vind haar wel lekker.
En op de radio is ze ook wel te pruimen.
Ik heb haar live gezien, en ik vond haar wél tofquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef M-I-L-F het volgende:
Je bent écht heel erg niet grappig.
Je komt ongelofelijk geforceerd over, je zingt je liedjes ongeloofwaardig en werkelijk élke emotie die je in die liedjes van je staat te proppen komt scripted over.
Vrouwen en cabaret.
Claudia de Breij.
Zie haar gemaakte lach, wat wil ze ermee, ik erger me kapot aan haar aanwezigiheid op het podium. En er zijn mensen die goddomme een kaaaartje kopen om naar zo'n show te gaan!
Wat de fuuuck..
'Het wordt nacht in Utrecht' ? GA DAN SLAPEN MUTS..
Frits Spits.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo goed te pruimen dat ik na de Arbeidsvitaminen overschakel naar Frits Spits.
Jawel.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef TrenTs het volgende:
Vrouwen zijn dan ook gewoon per definitie niet grappig.
Maar het klinkt zo hip. Avondritmeester had echt niet geklonken, hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Frits Spits.Oude mannen met bijnamen.
wat jij zegtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dr wel grappigen ik vond haar nieuwe show ook leuk
Smerige wijf is het.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef M-I-L-F het volgende:
Je bent écht heel erg niet grappig.
Je komt ongelofelijk geforceerd over, je zingt je liedjes ongeloofwaardig en werkelijk élke emotie die je in die liedjes van je staat te proppen komt scripted over.
Vrouwen en cabaret.
Claudia de Breij.
Zie haar gemaakte lach, wat wil ze ermee, ik erger me kapot aan haar aanwezigiheid op het podium. En er zijn mensen die goddomme een kaaaartje kopen om naar zo'n show te gaan!
Wat de fuuuck..
'Het wordt nacht in Utrecht' ? GA DAN SLAPEN MUTS..
Nee. En ik ben geen vrouw dus geloof me.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Jawel.
Maar vrouwen die proberen grappig te zijn, zijn niet grappig.
Vrouwen die niet doorhebben dat ze grappig zijn, zijn het leukst.
Niet? Hmm. Ik vond je niet grappig.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee. En ik ben geen vrouw dus geloof me.
Hij had zich dan ook beter Fris Charismaloos kunnen noemen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar het klinkt zo hip. Avondritmeester had echt niet geklonken, hoor.
Dat komt omdat ik nog geen verwoede pogingen deed.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Niet? Hmm. Ik vond je niet grappig.
Doe eens beter je best dan. En geef jij dan eens antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik nog geen verwoede pogingen deed.
Nee maar daar stél je ook een standaard hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 00:24 schreef oor het volgende:
leuk op de radio
beter dan sara kroos op tv.
Wat was je vraag?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:47 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Doe eens beter je best dan. En geef jij dan eens antwoord op mijn vraag.
Eens zien of mannen daadwerkelijk zo slim zijn en algemene kennis hebben.
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:34 schreef Bambitch het volgende:
Wat ik irritanter aan haar vind is haar reclame op de radio.
Wie is dat ook alweer? Die 10x herhaalt wanneer Claudia dus op de radio komt. Je kent het vast wel.
Je bent de derde vandaag die dat zegt.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:05 schreef Pracissor het volgende:
Bambitch, die naam is opzich best grappig.
Als vrouw zijnde is het dus iets waar je trots op moet zijn, koester deze dag.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:06 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Je bent de derde vandaag die dat zegt.
Zwijmel. Vandaag is dus mijn mooiste dag, van mijn leven. Tenminste, als ik me niet meer suf hoef te piekeren over de persoon die ik dus zoek.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:07 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde is het dus iets waar je trots op moet zijn, koester deze dag.
Ik heb een anti-Claudia de Breij chip in mijn hoofd. Steeds wanneer ze op TV of op de radio komt heb ik even een black-out. Ik weet dan ook niet precies wie het is en kan haar naam niet schrijven of lezen.quote:
Nu is ie behoorlijk verpest. Mijn dag.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef TrenTs het volgende:
En ik vind Bambitch echt een stomme naam.
Ik krijg de neiging om het fragment te laten horen. Maar lucky you, ik ben te lui om te zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb een anti-Claudia de Breij chip in mijn hoofd. Steeds wanneer ze op TV of op de radio komt heb ik even een black-out. Ik weet dan ook niet precies wie het is en kan haar naam niet schrijven of lezen.
Wie is de persoon die u zoekt, wellicht heeft u een tip wie dit raadselachtige persoon mogen zijn en ik kan u leiden richting de betere wegen.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:08 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Zwijmel. Vandaag is dus mijn mooiste dag, van mijn leven. Tenminste, als ik me niet meer suf hoef te piekeren over de persoon die ik dus zoek.
Nee, want het is één een leugen, en twee, ik heb vandaag weer 20 fanmailtjes gehad.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Nu is ie behoorlijk verpest. Mijn dag.
En jij beschikt niet over algemene kennis. Zo. Heb ik nu de jouwe verpest?
Tja... vrouwen he... Niet grappig en lui. En dat is dan geëmancipeerd.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om het fragment te laten horen. Maar lucky you, ik ben te lui om te zoeken.
Welnee, ik lieg nou nooit!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, want het is één een leugen, en twee, ik heb vandaag weer 20 fanmailtjes gehad.![]()
Ben je toevallig homo? Dat verklaart namelijk een hoop.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Tja... vrouwen he... Niet grappig en lui. En dat is dan geëmancipeerd.
Zie! In je eerste regel doe je het al!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:14 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Welnee, ik lieg nou nooit!
Fanmailtjes.Zoiets van "stuur dit door naar 10 personen, anders ga je dood" met daarboven "je bent mijn liefste en allerbeste vriend"-fanmailtjes?
Exact zo homoseksueel als de aarde vierkant is.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:15 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Ben je toevallig homo? Dat verklaart namelijk een hoop.
En dat is ook meteen je leeftijd?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zie! In je eerste regel doe je het al!
Als ik die er bij moet rekenen worden het er 34.![]()
Damn. Dan ga ik iemand anders imponeren aangezien dit toch geen nut heeft.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Exact zo homoseksueel als de aarde vierkant is.
Dat hoop ik in ieder geval wel te worden eigenlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:17 schreef Bambitch het volgende:
[..]
En dat is ook meteen je leeftijd?
Bij mijn weten is de aarde nog steeds rond en niet vierkant.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:18 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Damn. Dan ga ik iemand anders imponeren aangezien dit toch geen nut heeft.
Jong sterven.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat hoop ik in ieder geval wel te worden eigenlijk.Anders sterf ik zo jong.
Ik houd niet van rond. Ik houd van vierkant. Ik houd wel van de aarde. Hint der Hints.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Bij mijn weten is de aarde nog steeds rond en niet vierkant.En als-ie dat niet is blijf ik wél hetero trouwens.
Nee ik snap het wel. Jong sterven kan echt z'n charmes hebben, kijk maar naar Viola Holt, die bewijst dat al jaaaren.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:22 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Jong sterven.Dan ineens is het zielig en krijg je een mooiere begrafenis en allemaal mensen eromheen die je amper kent. En iedereen die tegen iedereen zegt dat diegene je kent terwijl je hem of haar wellicht maar één keer hoi hebt gezegd, omdat jullie elkaar zo lang aankeken.
Als je er niets van snapt, kan dat kloppen.
*is het spoor bijster*quote:Op zondag 18 februari 2007 01:23 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Ik houd niet van rond. Ik houd van vierkant. Ik houd wel van de aarde. Hint der Hints.
Behalve als het over rondingen gaan bij een vrouwzijnde. Vierkanten tieten staan me vast niet.
Reerug.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:26 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Mannen snappen vrouwen dan ook nooit.
Dat komt doordat Homo's best leuk zijn, om als vriendin te hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee.Waarom ze me fanmailtjes sturen dan weer wel.
Ik ben 100% hetero, Annie.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:27 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Dat komt doordat Homo's best leuk zijn, om als vriendin te hebben.
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:27 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Dat komt doordat Homo's best leuk zijn, om als vriendin te hebben.
Nee, als excuus tegenover hun vriend, dat zij het óók moeten kunnen snappen allemaal.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ben 100% hetero, Annie.Maar ik heb wel es gezegd dat vrouwen homo's gebruiken als accessoire, ja.
Bitchfiiiiight.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:29 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dat wil je niet.... en daar komt bij homo's hebben smaak.
![]()
Dan haal je liefelijk die paar haren uit haar gezicht, je tilt haar kin op en zegt daarna met diepe, rustige stem: 'Maar lieverd, hij houdt van mannenbillen.'quote:Op zondag 18 februari 2007 01:30 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Nee, als excuus tegenover hun vriend, dat zij het óók moeten kunnen snappen allemaal.
"HIJ -wijzend naar de homo- snapt mij tenminste wel!"
quote:
In mijn holletje ook geen stampertje. Meneer. Ik ga dan ook voor de hetero's en niet voor de homo's.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:29 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dat wil je niet.... en daar komt bij homo's hebben smaak.
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:30 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Nee, als excuus tegenover hun vriend, dat zij het óók moeten kunnen snappen allemaal.
"HIJ -wijzend naar de homo- snapt mij tenminste wel!"
Jah da's logisch, die trav's die doen vrouwen na....quote:Op zondag 18 februari 2007 01:32 schreef Bambitch het volgende:
Oh ja. Nog een eigenschap van homo's en dan vooral de travestieten: Arrogantie ten top.
Waarom lijken ze dan toch zo nep?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Jah da's logisch, die trav's die doen vrouwen na....![]()
Omdat ze echt goed zijn in vrouwen imiteren, immers bij jullie is niets wat jullie zeggen ook hetgeen wat jullie bedoelen.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:34 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Waarom lijken ze dan toch zo nep?
Omdat vrouwen niks dan list en bedrog zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:34 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Waarom lijken ze dan toch zo nep?
GMTAquote:Op zondag 18 februari 2007 01:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niks dan list en bedrog zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |