Supergoeie filmquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef Katewalker het volgende:
Is die kutfilm nu nóg niet afgelopen?'
Hmmmz....en wat gebeurd er dan precies als je een filmpje wilt zien? Krijg je ook een foutmelding? (dus op je gewone pc he?)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee dus, op mijn laptopje, dat zo traag is als dikke stront, kan ik alle filmpjes wel kijken.
Hoezo denk je dat ? Heb je z'n ogen gezienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
hee, krijgt Brian z'n pillen niet meer?
Niet zozeer denken, ze ZIJN blij met elkaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze blij met elkaar zijn.
no, ik zie het Lady-night net schrijvenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ? Heb je z'n ogen gezien![]()
Daar is die lelijke **p te dom voorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw snaapt de film nogsteeds niet, waat ging het over![]()
![]()
![]()
Zal binnen nu en een uurtje kunnen gebeuren schat ik zoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Is het al bekend hoelaat Brian en Amanda straks gaan neuken?
Zodra de klok tijdmeting in beeld komt!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Is het al bekend hoelaat Brian en Amanda straks gaan neuken?
Ik zit er de hele avond al op te letten en hij kijkt nog steeds vreemd uit z'n ogen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
no, ik zie het Lady-night net schrijven
ok, ik heb de cossen even niet meer gevolgd en vroeg me af of er misschien iets over gezegd is, over de doping van Brian dan. maar niet dus?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zit er de hele avond al op te letten en hij kijkt nog steeds vreemd uit z'n ogen.
Ach dat is toch al bekend, dus een beetje mosterd na de maaltijd m.i.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
Ze mogen dus niet meer zeggen dat ze televisie aan het maken zijn.
Ik als buitenstaander vind ze geweldig bij elkaar passen alleen had Brian denk ik liever iemand gewild voor wie hij had moeten 'vechten'quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze blij met elkaar zijn.
Alleem maar een lichtgrijs scherm en soms een deel van de home page.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmmz....en wat gebeurd er dan precies als je een filmpje wilt zien? Krijg je ook een foutmelding? (dus op je gewone pc he?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |