Je kan je vraag ook stellen in DIG (Digital Corner, subforum) wie weet kan iemand je daar uit de brand helpenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
cookies, tif en geschiedenis gewist,
systeemherstel,
antivirus uit...
niks helpt
ik wacht wel op een wonder
Kutkompjoeters, ik kan geen filmpjes kijken op Tien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
systeemherstel,
antivirus uit...
niks helpt
modum uit voor en aantal minuten.dus alle stroom eraf..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
systeemherstel,
antivirus uit...
niks helpt
Schitterende speler die Bart. Je krijgt totaal geen hoogte van 'm. Maar dat merken de overige bewoners ook en dat zal uiteindelijk tot gevolg hebben dat 'm allemaal gaan wantrouwen en dan werkt het niet in z'n voordeel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit lijkt me enig.
Ik hoop trouwens dat Huub wel uitkijkt voor Bart, heb altijd beetje 't idee dat Huub tegen Bart op kijkt. Als Bart dan met de suggestie komt Eric er uit te stemmen vind ik dat niet betrouwbaar, ben dan ook blij dat Huub gisteren zei dat hij dat speltechnisch voor hem niet zo'n goed idee vond.
Kan ook aan Tien liggen, is vaker voorgekomenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kutkompjoeters, ik kan geen filmpjes kijken op Tien.![]()
Duurt niet lang meer als het goed isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef Katewalker het volgende:
Is die kutfilm nu nóg niet afgelopen?'
Jij capt ze voor het eerst lachend, what a wonderfull moment.quote:
Nee dus, op mijn laptopje, dat zo traag is als dikke stront, kan ik alle filmpjes wel kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ook aan Tien liggen, is vaker voorgekomen
Supergoeie filmquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef Katewalker het volgende:
Is die kutfilm nu nóg niet afgelopen?'
Hmmmz....en wat gebeurd er dan precies als je een filmpje wilt zien? Krijg je ook een foutmelding? (dus op je gewone pc he?)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee dus, op mijn laptopje, dat zo traag is als dikke stront, kan ik alle filmpjes wel kijken.
Hoezo denk je dat ? Heb je z'n ogen gezienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
hee, krijgt Brian z'n pillen niet meer?
Niet zozeer denken, ze ZIJN blij met elkaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze blij met elkaar zijn.
no, ik zie het Lady-night net schrijvenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ? Heb je z'n ogen gezien![]()
Daar is die lelijke **p te dom voorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw snaapt de film nogsteeds niet, waat ging het over![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |