Ga naar Start > Bureau Accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
sinds een uurtje.
Ik heb oude afleveringen gekeken maar nu is het "kan pagina niet vinden"
Hoe doe ik systeemherstel ?
Herman zag er in zijn jonge jaren wel heel smakelijk uitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij soms de wederopstanding van Herman ?. Als ik naar je avatar kijk en ik lees je comments . kan het bijna niet missen.
Check even HiDiHoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
sinds een uurtje.
Ik heb oude afleveringen gekeken maar nu is het "kan pagina niet vinden"
Hoe doe ik systeemherstel ?
Dat is nog iets van vroeger dan schrikt ze wakker omdat ze denkt dat er werk aan de winkel isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Als ze het over sucking dicks hebben wordt zdngmw wakker.![]()
Dat is nóg een overeenkomst!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Herman zag er in zijn jonge jaren wel heel smakelijk uit![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is nog iets van vroeger dan schrikt ze wakker omdat ze denkt dat er werk aan de winkel is
Dat begrijp je goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:28 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp dat het saai is op de streams of heb ik dat mis?![]()
mwahquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:28 schreef Taurus het volgende:
Ik dacht aan Herman van idolsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
leuke film ,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:28 schreef Taurus het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dit lijkt me enig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Lady-night het volgende:
Brian kijkt weer wat helderder uit zijn ogen.
Nou de bommetjes van vanavond, Eric gaat Brian flink teasen tot in zijn bed toe. Blijft wat moeilijke vragen stellen...........................
Mandel krijgt opdracht van achter, WANT ZELF KOMT ZE DAAR NIET OP, om ruzie met Brian te maken en flink met Huub te flirten/geilen voor zijn ogen. Brian krijgt zijn pillen niet meer.
Eric gaat ff lekker rellen met Nas bv haar taalgebruik op tv, wat haar kinderen zien, haar tietenparade in het begin met Brian toen ze in de douche stonde, vrijen met nena etc. Haar vermeende "Hoeren leven" Bart en Syl gaan even wat vrijen bij de paardenstallen
Kun je daar niet even snel solliciteren, script-schrijfster.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Lady-night het volgende:
Nou de bommetjes van vanavond, Eric gaat Brian flink teasen tot in zijn bed toe. Blijft wat moeilijke vragen stellen...........................
Mandel krijgt opdracht van achter, WANT ZELF KOMT ZE DAAR NIET OP, om ruzie met Brian te maken en flink met Huub te flirten/geilen voor zijn ogen. Brian krijgt zijn pillen niet meer.
Eric gaat ff lekker rellen met Nas bv haar taalgebruik op tv, wat haar kinderen zien, haar tietenparade in het begin met Brian toen ze in de douche stonde, vrijen met nena etc. Haar vermeende "Hoeren leven" Bart en Syl gaan even wat vrijen bij de paardenstallen
Ik hoop dat jij het script schrijft voor vanavond.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Lady-night het volgende:
Rust er niet onevenredig veel druk op de schouders van de beklagenswaardige Eric?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Lady-night het volgende:
Voor zover ik weet is NL nergens meer opgedoken (iig niet op TV)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef blomst het volgende:
Even tussen door, Is NL nog ergens in een tv programma gezien, of is zijn afscheid helemaal ondergesneeuwt door de medisaaandacht van Huub?
Das mooi.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is NL nergens meer opgedoken (iig niet op TV)
Ach, ik vond het an sich wel een coole gast maar dat kwam vooral door zijn muzieksmaak, want dat hád ie!quote:
cookies, tif en geschiedenis gewist,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga naar Start > Bureau Accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel
Kies dan voor "Een eerdere status van deze computer herstellen" en kies je herstelpunt (het systeem maakt er standaard een aan om de 24uur als er even geen activiteit is op de PC)
Hij slaapt onder een brugquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is NL nergens meer opgedoken (iig niet op TV)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |