Ahh...sorryquote:
Als ze niet zo'n grote smoel zou hebben zou ik haar het prototype vinden van de so called neukpop maar ze is te lastig het praat te veel en te hard...dat begrijp ik dan weer niet in combinatie met een vriendje die haar onderhoudt...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Macht werkt in dat geval ook nog eens 2 kanten op: een hoop mannen zullen haar fake uiterlijk wel aantrekkelijk vinden dus daarmee heeft haar paypal of the moment ook nog een keer de macht van "kijk ik kan wel een lekker (jong) wijf scoren"
Wat ben je oplettend!quote:
ex BB 2006quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:45 schreef crohntje het volgende:
En verder.
Wie is Hilde, die met Brood heeft geslapen?
Dat kan, www.pearl.nl kan je erbij helpenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Natasia niet eens echt lelijk vind![]()
Laat me raden: grof volkoren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
[quote]Op zaterdag 17 februari 2007 22:40 schreef crohntje het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb m vaak gezien vroeger in Amsterdam, erg aardig was ie!
[/quote
off topic: Hilde heeft met brood geslapen
Bongetje was wat sneller vanavondquote:
Vriendje met zelfvertrouwens problemenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ze niet zo'n grote smoel zou hebben zou ik haar het prototype vinden van de so called neukpop maar ze is te lastig het praat te veel en te hard...dat begrijp ik dan weer niet in combinatie met een vriendje die haar onderhoudt...
Ik heb zeer scherpe ogen hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:46 schreef bac_hus het volgende:
[..]
Dat kan, www.pearl.nl kan je erbij helpen
HOER aaaaaaaaaaaaaaaa, je plaatje is terugquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:46 schreef blomst het volgende:
De Hilde van de wijn
Je wodt er niet uitgestemd. Hou vol. Laat je niet gek maken. Ga voor de villa.quote:
Half volkorenquote:
elke avond ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bongetje was wat sneller vanavond
Tsja over smaak valt niet te twistenquote:
Nee natuurlijk nietquote:
Soort van Braaaaaaaajenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietMaar als Bongetje wat alcohol heeft gaat ie 10x sneller
Op onze date drink je cola , ok ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehhh....quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij met poepen niet zoveel moeite had, met zijn kont afvegen des te meer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef crohntje het volgende:
[..]
Kon ie moeilijk poepen?![]()
En vogelzaadjes voor z'n papegaai![]()
Maar dan wel met wat vodka erinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op onze date drink je cola , ok ?
Sorry, Bong Brian, das wel even slikkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehhh....Ben geen Brian!
Maar als je het zo wilt vergelijken ja, dan komt het op hetzelfde neer
Dat zullen de meisjes niet leuk vinden!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over Brian gesproken, soms zegt ie ook vaak "Bong" (of het klinkt iig zo) zal wel iets Antilliaans zijn?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry, Bong Brian, das wel even slikken
Er gebeurd erg weinig op dit moment maar ik ben er mede schuldig aanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef avonne het volgende:
slow chat vanavond?
Hij zal wel a boeng zeggen, dat is Surinaams voor okayquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over Brian gesproken, soms zegt ie ook vaak "Bong" (of het klinkt iig zo) zal wel iets Antilliaans zijn?
Maar er WORDT NKS GESPOELD!.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef Copycat het volgende:
Amanda zit met haar hoofd in de spoelbak!
Maandag meteen de loodgieter bellen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef Copycat het volgende:
Zou idd kunnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij zal wel a boeng zeggen, dat is Surinaams voor het is okay
goed plan, ik ga er heenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef avonne het volgende:
slow chat vanavond?
zou eens tijd worden, misschien een idee om er snel shampoo op te gooienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef Copycat het volgende:
Niet iets wat het vermelden waard is voor zover ik weetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:56 schreef obezzi het volgende:
is er nog wat spectaculairs gebeurd?
Je bedoelt Rentokilquote:
Moet je even teruglezen wordt hier zo vaak gezegd, en deze vraag niet meer stellen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:56 schreef obezzi het volgende:
Cossen lezen, zijn er niet zoveel, alhoewel, ligt eraan wanneer je gestopt bent met lezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:56 schreef obezzi het volgende:
Mooie tietjes!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:57 schreef blomst het volgende:
Hij heeft wel een doekje bij zich voor het evetueel afvegen van zijn kwak:
[afbeelding]
Nu je het zegt. Zou Eric in de ombouwfase zitten?quote:
Kelly2quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zou Eric in de ombouwfase zitten?
Mijn eerste gedachte...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zou Eric in de ombouwfase zitten?
Misschien doet hij dat wel! Maar ik weet het echt niet...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan zou hij toch hormonen moeten slikken
Denk het niet, hij is niet een Kelly. Hij heeft de spieren niet getraid, en zijn het vetbultjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:05 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien doet hij dat wel! Maar ik weet het echt niet...
Ik ben blij dat je je eigen avatar weer hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk het niet, hij is niet een Kelly. Hij heeft de spieren niet getraid, en zijn het vetbultjes.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:09 schreef bac_hus het volgende:
nou ja mensen, ik gaat maar eens even de kroeg bezoeken. Laters
En een bongetje van mijquote:
Beter hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je eigen avatar weer hebt.
Liefquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:09 schreef bac_hus het volgende:
nou ja mensen, ik gaat maar eens even de kroeg bezoeken. Laters
quote:22:00 - Wist je dat...
...in Pulp Fiction de stad Amsterdam wordt genoemd als plaats waar John Travolta's personage Vincent Vega heen geweest is? Zijn dialoog met Samuel L. Jackson's personage Jules over het verloop van zijn reis is bekend als de hamburgerdialoog.
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.
De vent heeft gewoon een bijzonder slap lijf voor zijn leeftijdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:02 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte...
Edit: belichting kan veel doen...
Helaas is het geld bijna op en kan er alleen maar een gehuurd film vanaf.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Tien - DGK webredactie kan kennelijk ook niet veel spannends vermelden :
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat DGK stopt, het loopt (vind ik) erg goed en de kijkcijfers zijn stijgende, dan stop je toch niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Helaas is het geld bijna op en kan er alleen maar een gehuurd film vanaf.
Ja en dan ook maar meteen het waarom:Amsterdam is de favoriete stad van Tarantinoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik had eerder gedacht die frietjes dialoog...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun jij op de site?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die ze vervolgens uitzenden waardoor de kosten nog flink zullen oplopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Helaas is het geld bijna op en kan er alleen maar een gehuurd film vanaf.
Iedereen heeft neusharen! Het zou me wat moois worden!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neusharen en haren uit de oren en borstelwenkbrauwen zouden echt verboden moeten worden![]()
Ik kan er ook gewoon op, mss klopt er iets niet met wat instellingen op je PC? Of je hebt iets geïnstalleerd wat dit veroorzaakt, er kunnen veel oorzaken zijn, mocht het nou recent zijn dat je er niet op kan komen kan je altijd nog een Systeemherstel overwegenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Kun jij op de site?
Ik kom er maar niet op, en ik wou nog de aflevering van gisteren kijken.
De link in FAQ doet het ook niet
Rughaar is ook taboequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neusharen en haren uit de oren en borstelwenkbrauwen zouden echt verboden moeten worden![]()
Wel met twee woorden blijven spreken, he!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan er ook gewoon op, mss klopt er iets niet met wat instellingen op je PC? Of je hebt iets geïnstalleerd wat dit veroorzaakt, er kunnen veel oorzaken zijn, mocht het nou recent zijn dat je er niet op kan komen kan je altijd nog een Systeemherstel overwegen
sinds een uurtje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan er ook gewoon op, mss klopt er iets niet met wat instellingen op je PC? Of je hebt iets geïnstalleerd wat dit veroorzaakt, er kunnen veel oorzaken zijn, mocht het nou recent zijn dat je er niet op kan komen kan je altijd nog een Systeemherstel overwegen
Ben jij soms de wederopstanding van Herman ?. Als ik naar je avatar kijk en ik lees je comments . kan het bijna niet missen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef demins het volgende:
[..]
Iedereen heeft neusharen! Het zou me wat moois worden!![]()
Nee dan zet je alles op een laag pitje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat DGK stopt, het loopt (vind ik) erg goed en de kijkcijfers zijn stijgende, dan stop je toch niet?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij soms de wederopstanding van Herman ?. Als ik naar je avatar kijk en ik lees je comments . kan het bijna niet missen.
Beetje verzorging kan toch geen kwaadquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef demins het volgende:
[..]
Nondeju, straks moet ik eerst door de harsstraat!![]()
Heb je de cookies en de TIF weggegooid ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
sinds een uurtje.
Ik heb oude afleveringen gekeken maar nu is het "kan pagina niet vinden"
Hoe doe ik systeemherstel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |