Niet iets wat het vermelden waard is voor zover ik weetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:56 schreef obezzi het volgende:
is er nog wat spectaculairs gebeurd?
Je bedoelt Rentokilquote:
Moet je even teruglezen wordt hier zo vaak gezegd, en deze vraag niet meer stellen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:56 schreef obezzi het volgende:
Cossen lezen, zijn er niet zoveel, alhoewel, ligt eraan wanneer je gestopt bent met lezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:56 schreef obezzi het volgende:
Mooie tietjes!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:57 schreef blomst het volgende:
Hij heeft wel een doekje bij zich voor het evetueel afvegen van zijn kwak:
[afbeelding]
Nu je het zegt. Zou Eric in de ombouwfase zitten?quote:
Kelly2quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zou Eric in de ombouwfase zitten?
Mijn eerste gedachte...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zou Eric in de ombouwfase zitten?
Misschien doet hij dat wel! Maar ik weet het echt niet...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan zou hij toch hormonen moeten slikken
Denk het niet, hij is niet een Kelly. Hij heeft de spieren niet getraid, en zijn het vetbultjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:05 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien doet hij dat wel! Maar ik weet het echt niet...
Ik ben blij dat je je eigen avatar weer hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk het niet, hij is niet een Kelly. Hij heeft de spieren niet getraid, en zijn het vetbultjes.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:09 schreef bac_hus het volgende:
nou ja mensen, ik gaat maar eens even de kroeg bezoeken. Laters
En een bongetje van mijquote:
Beter hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je eigen avatar weer hebt.
Liefquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:09 schreef bac_hus het volgende:
nou ja mensen, ik gaat maar eens even de kroeg bezoeken. Laters
quote:22:00 - Wist je dat...
...in Pulp Fiction de stad Amsterdam wordt genoemd als plaats waar John Travolta's personage Vincent Vega heen geweest is? Zijn dialoog met Samuel L. Jackson's personage Jules over het verloop van zijn reis is bekend als de hamburgerdialoog.
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |