quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:13 schreef Prospera het volgende:
Vol is ok, maar Fok! ook.., leuk als je hier vaker komt posten, want veel fokkers lezen de streams op VoL.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:13 schreef jeroenskii het volgende:
kom je net binnen krijg je zo'n cap over je heen
[..]
Ben ik in ieder geval niet de enige die wakker is het komende uurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij dacht: "ik doe m ook nog ff in de SC, daar hebben ze m nog niet gezien" ?!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:12 schreef kleinzusje het volgende:
Oh jee Cos alarm...........Jaap draait zich om
De SC loopt hier niet echt denderend, maar de COS (ST) des te meerquote:
Ligt eraan hoe oud hij is lijkt me...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
Kolere..... moet ik dat nou melden aan m'n zusje of niet??
Ik zie m'n neefje net online komen..... t is gvd 03.15 uur.
Gewoon nu even bellenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gezellig, kunnen we mergen met vol via jeroenski![]()
dankquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
Uhm, kan je hem niet uitzetten? En een pm aan je zus is misschien handig als hij onder de 20 isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
Je bent en blijft een lekker ding, is het niet op VOL, dan ook hierquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:19 schreef de_kolonel het volgende:
Ik zoek nog een recept voor biebelebomse appeltaart met dekselse slagroom. Iemand?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bent en blijft een lekker ding, is het niet op VOL, dan ook hier![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las daar ooit iets over CP's die iemand van jou kreeg en een biertje bij van Zanten???
Ik hoop toch echt dat mijn zusje niet op Fok zitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
Uhm, kan je hem niet uitzetten? En een pm aan je zus is misschien handig als hij onder de 20 is![]()
Die hoort dus in bed te liggen nu...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
Hij is 14, bijna 15, maar die van mij (van 15) zit nu ook echt niet te pjoeteren
Volgens mij was dat een of andere koe, kun je beter met mij gaan, ik weet van Zanten ook te vindenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen Hema, een Bijna Aankomende Nerd.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
jeroenskii !!
Welkom
![]()
Maar ik ga nu echt slapen
@DainBramage sorry voor t fotootje
![]()
![]()
![]()
Spreken wij weer in dubbele tongen Leandraquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een of andere koe, kun je beter met mij gaan, ik weet van Zanten ook te vinden![]()
Zelfs als ze slapen nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:24 schreef jeroenskii het volgende:
a ok maar b en a en n zijn toch lieverds
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen Hema, een Bijna Aankomende Nerd.
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:25 schreef Prospera het volgende:
Spreken wij weer in dubbele tongen Leandra![]()
We zijn wat minder gecontroleerd hier, maar vaak wel liefquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:25 schreef jeroenskii het volgende:
[..]
![]()
hey welkom ahahahaa ach dacht ga eens bij die lieve fokkers kijken
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
We zijn wat minder gecontroleerd hier, maar vaak wel lief![]()
Dus kom es vaker![]()
Trustequote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:31 schreef jeroenskii het volgende:
doe ik zeker trusten allemaal en dikke kus of handruk
Hier niet hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
En toen was het stil...
Mijn lijst doet het niet, nieuwe pc, dus zit naar Qmusic te luisterenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook in de SC![]()
Hier snoeierhard The Arcade Fire![]()
Goed idee, dan valt de FOK stilte waarschijnlijk NOG minder opquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn lijst doet het niet, nieuwe pc, dus zit naar Qmusic te luisterenMorgen maar eens 1 en ander herstellen
![]()
Dat laatstequote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:21 schreef standing het volgende:
Neem mij niet kwalijk maar wordt er door FOK gesensureerd.Er zitten gaten in de streams. Of ben ik nou niet zo slim.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat laatsteFOK heeft niks met de streams van doen.
Errr... dude?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:33 schreef standing het volgende:
Nou het zo zijn, oke ik hou FOK in de gaten.Niet zo ernstig,maar zo als ik het zei..Huup(b)Maar zoals ik het zei.Huup(b) hoe je het ook wendt of keert.Huub en Sylvi en Eric zijn de laatste bewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |