quote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Het is idd saaier dan saai, hoewel ik het vertrek van Natahanael nog steeds niet erg vind.
Ik had echt een hartgrondige hekel aan die man en als ik m nooit meer zie vind ik het ook fantastisch.
Dat de rest weg is, is idd wel jammer, niet zozeer omdat zij weg zijn maar omdat het Tokkie/Flodder gehalte zo de overhand lijkt te krijgen.
Ik was geen uitgesproken Bart-fan, maar ik denk toch dat zijn vertrek de druppel is.
Zeker omdat de reden van zijn vertrek voornamelijk de sturing van de redactie lijkt te zijn, inmiddels lijkt de redactie een bewoner zonder gezicht te worden: ze spelen mee maar wij mogen er nix van weten.
Het spel wat de redactie speelt bevalt mij persoonlijk niet, en ik merk dat ik steeds meer afgeknapt begin te raken. De streams staan amper meer aan en het vernieuwen van de DGK pagina op Fok is meer gewoonte dan interesse.
Ik merk dat ik ook steeds vaker weer op "Active Topics" klik.... als het een beetje wil gaat de redactie op deze voet verder en klik ik op een gegeven moment in de Active Topics toevallig op een DGK topic ipv andersom.
Mee eens!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Het is idd saaier dan saai, hoewel ik het vertrek van Natahanael nog steeds niet erg vind.
Ik had echt een hartgrondige hekel aan die man en als ik m nooit meer zie vind ik het ook fantastisch.
Dat de rest weg is, is idd wel jammer, niet zozeer omdat zij weg zijn maar omdat het Tokkie/Flodder gehalte zo de overhand lijkt te krijgen.
Ik was geen uitgesproken Bart-fan, maar ik denk toch dat zijn vertrek de druppel is.
Zeker omdat de reden van zijn vertrek voornamelijk de sturing van de redactie lijkt te zijn, inmiddels lijkt de redactie een bewoner zonder gezicht te worden: ze spelen mee maar wij mogen er nix van weten.
Het spel wat de redactie speelt bevalt mij persoonlijk niet, en ik merk dat ik steeds meer afgeknapt begin te raken. De streams staan amper meer aan en het vernieuwen van de DGK pagina op Fok is meer gewoonte dan interesse.
Ik merk dat ik ook steeds vaker weer op "Active Topics" klik.... als het een beetje wil gaat de redactie op deze voet verder en klik ik op een gegeven moment in de Active Topics toevallig op een DGK topic ipv andersom.
Nou jij hebt het leuker gehad dan hier op de streams denk ik zoquote:
Misschien wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou jij hebt het leuker gehad dan hier op de streams denk ik zo![]()
Er moet nodig iets gebeuren daar, anders is het snel afgelopen.
Klopt helemaal, zodra je je zaterdagavond-fun laat afhangen van DGK en dus van een ander is dat heel erg triestquote:Op zondag 25 februari 2007 03:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar aan de andere kant: het is ook wel een beetje triest als mensen hun zaterdagavond-fun helemaal laten afhangen van DGK, en vervolgens heel teleurgesteld gaan doen als de streams niet swingen. DGK is geen circus met een permanente voorstelling voor blasé streamertjes.. Het is een huis waar mensen wonen. Als de redactie :"stuurt" is het niet goed, maar als er niks gebeurt is het óók niet goed. Gut o gut. de meute is niet vermaakt hoor, vanavond.![]()
LOL......Nu de COS nog.......quote:
Ik zal nu ook mijn best doenquote:
Wat ik zo frappant vind: Alleen ECHTE newbies reageren geschokt wanneer iemand kutnewbie tegen ze zegt...quote:
Jep.... al jarenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik zo frappant vind: Alleen ECHTE newbies reageren geschokt wanneer iemand kutnewbie tegen ze zegt...
Het is een soort van test geworden![]()
Maar ik heb nog een lange weg te gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op Fok wel, maar in het DGK subforum ben je gewoon een oldbie![]()
Ach, de SlowChat is lang.... zaamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ik heb nog een lange weg te gaan![]()
Ik keek ook in je profiel en zag hetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef DainBramage het volgende:
Ik ben al sinds vrijdag 16 maart 2001 - 13:40 lid en ga wel eens in de fout.
Word ook wel eens newbie genoemd![]()
Dat is wel humor dan...... als ze jou nog newbie noemenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef DainBramage het volgende:
Ik ben al sinds vrijdag 16 maart 2001 - 13:40 lid en ga wel eens in de fout.
Word ook wel eens newbie genoemd![]()
Zolang je nog ruim meer goede dingen doet, moet het toch lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik keek ook in je profiel en zag het![]()
Je kan al wel pm'enquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ik heb nog een lange weg te gaan![]()
Ik zit mn lessen voor het buurthuis voor te bereiden / achter de geraniumsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:09 schreef de_kolonel het volgende:
Zo, wordt hier lekker over bitterkoekjes en appeltaart geklept?
ah welkom vol- jeroenskiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:10 schreef jeroenskii het volgende:
goedenavond allemaal eerste x dat ik hier post
Gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:10 schreef jeroenskii het volgende:
goedenavond allemaal eerste x dat ik hier post
Ik moet morgen vroeg op, maar kan niet meer slapen omdat Bwenniebren's deze foto poste:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:09 schreef de_kolonel het volgende:
Zo, wordt hier lekker over bitterkoekjes en appeltaart geklept?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:12 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg op, maar kan niet meer slapen omdat Bwenniebren's deze foto poste:
[afbeelding]
En jij dacht: "ik doe m ook nog ff in de SC, daar hebben ze m nog niet gezien" ?!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:12 schreef DainBramage het volgende:
Ik moet morgen vroeg op, maar kan niet meer slapen omdat Bwenniebren's deze foto poste:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |