Dweil me opquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een hi-la-ri-sche anekdote.![]()
![]()
.
Kun jij die ontdekken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
ik dacht dat de x-fator ook om uitstraling ging..
![]()
Zó niet waar hè.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef BVO het volgende:
Beste tot nu vanavond.
Jij bent Henkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef BVO het volgende:
Beste tot nu vanavond.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:42 schreef buzzer het volgende:
Ik ben het wel eens met Henk, en eerlijk is eerlijk, ik vond dit optreden beter dan dat van X6
écht niet, maar zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef BVO het volgende:
Beste tot nu vanavond.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Go publiek.
En dat bedoel ik wel ga weg.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Go publiek.
En dat bedoel ik wel ga weg.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lynx666 het volgende:
Bedroom eyes? Is ie ook zo bang in de slaapkamer?
En nu? Wat moet ik doen? [bang kijkende smilie die er wel is maar ik niet kan vinden]quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lynx666 het volgende:
Bedroom eyes? Is ie ook zo bang in de slaapkamer?
drie liedjes tochquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef Lynx666 het volgende:
Deze week ook maar 2 nummers per kandidaat?
Ja dan zijn we snel klaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef Lynx666 het volgende:
Deze week ook maar 2 nummers per kandidaat?
Het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Toeps het volgende:
Wendy heeft van een reflectiescherm een jurk genaaid vandaag.
Ik vind juist dat ze er erg goed uitziet vandaag. Leuk haar, kleuren die bij haar gezicht passen, aparte kleding...quote:
dit was zijn eerste fatsoenlijke optredenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Een leuke show tot nu toe X6 en Richy deden het naar behoren. Ik heb Richy nog nooit zo goed gezien.
vond ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus, Richy zong vals, veels te overdone, en afschuwelijk
kun je nagaan hoe beroerd zijn andere optredens warenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus, Richy zong vals, veels te overdone, en afschuwelijk
nee hoor, ze zit er niet naast, maar ze had dit nummer inderdaad beter niet kunnen kiezen..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
zit ze er een halve toon naast ofzo ?(heb geen verstand van muziek, maar dit klinkt echt niet)
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nu ken ik het origineel niet, maar aangezien het van R Kelly is moet je wel gelijk hebben..![]()
de ad-lobs waren in dit nummer niet zo best inderdaad... Ze had dit nummer niet moeten kiezenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Zie je wel, vals. Had ik het toch goed gehoord
Henk is scherp trouwens vandaag.
nee, verre van dat...quote:
jups, eensch..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:02 schreef Lynx666 het volgende:
Het nummer zelf was gewoon zwaar klote.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:02 schreef Lynx666 het volgende:
Het nummer zelf was gewoon zwaar klote.
het is wel een mooi nummer, maar de uitvoering had beter gemoetenquote:
misschien had ze nog wel een veel betere solostem dan Sannequote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
omfg, goed dat die ..... er niet bij was.
Jupsquote:
Ja behoorlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:07 schreef moemoe het volgende:
Was ze de tekst ff kwijt?
Het gaat mij on z'n muziek, hem als persoon ken ik nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ongeacht wat je van z'n muziek vindt, het blijft een kneus.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:08 schreef Mvnl het volgende:
X6 doet toch iets fout als ze een man in de spiegel zien..
zoals het er nu uitziet wel..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
X6 er toch maar uit dan morgen?
Ik vrees er nu ook voor, heel erg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd... ik vrees dat we toch een finale Sharon - Richy krijgen....
er zat ook een enorme hapering in het na na na...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het niet eens zo heel slecht.
quote:
Nja, het was ook wel haar schuld, ze zat er falikant naast!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Big Sister neemt het voor haar kleine zusje op
nee er komt geen sing-off meerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef Mvnl het volgende:
Komt er morgen weer gewoon een singof tussen 2 kandidaten waarbij de jury beslist?
Nee dat is Henk's idee van een grapje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef J-net het volgende:
Henk snapte um niet Gospel Boulevard, RTL Boulevard
ze heeft inderdaad geen prettige solo stemquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, het was ook wel haar schuld, ze zat er falikant naast!!
Maar goed, ik vind ze met de week slechter worden, en die Sanne heeft echt een zeer onaangename stem wat mij betreft.
Nou, Sanne heeft een hele goede beheersing van haar stem, maar haar stem klinkt van nature erg apart. Heel schel.... geen liefelijk geluid zoals bijv. bij Melanie. Er komt veel power uit en hoe zij het net voor Danielle opnam toonde die power ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, het was ook wel haar schuld, ze zat er falikant naast!!
Maar goed, ik vind ze met de week slechter worden, en die Sanne heeft echt een zeer onaangename stem wat mij betreft.
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Carlo en Irene denken trouwens dat Sharon wint volgende week.
Ja, gezondheidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:15 schreef Toeps het volgende:
witsjie!
Kleuterschool!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar morgen hebben we nog wel een uitzending? Hoe gaan ze die vullen dan?
Er zal toch wel gezongen worden, denk ik. Ieder nog één nummer ofzo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar morgen hebben we nog wel een uitzending? Hoe gaan ze die vullen dan?
Het zal wel Sharon vs Richy worden. Een beetje zoiets als Boris tegen Maud. Een ENORM klasseverschil dus.quote:
dan win je toch een auto?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Damn, door X-factor heb ik de 9 darter van Van Gerwen gemist. Maar goed, da's off-topic.
dat zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Er zal toch wel gezongen worden, denk ik. Ieder nog één nummer ofzo.
Ik hoor die beheersing niet, ik vind het zeer geforceerd overkomen, alsof het haar heel veel moeite kost. En 'erg apart' vind ik het niet, gewoon niet mooi. En eerlijk gezegd heb ik van hen allemaal tot nu toe nog geen enkele keer échte kwaliteit gehoord..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, Sanne heeft een hele goede beheersing van haar stem, maar haar stem klinkt van nature erg apart. Heel schel.... geen liefelijk geluid zoals bijv. bij Melanie. Er komt veel power uit en hoe zij het net voor Danielle opnam toonde die power ook.
Ik vind het wel wat hebben voor bepaalde nummers. Maar lievelijke nummers moet Roos zingen, alhoewel die niet in dezelfde vaardigheidscategorie zit.
dat ziet er toch een stuk beter uitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Styling deed me een beetje hier aan denken...
[afbeelding]
maar dan minder geslaagd..
Dat gokt Marianne.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:19 schreef Rnnz het volgende:
X6 & Sharon samen in de finale? Is dat dan al bekend of hoorde ik het verkeerd?
Girls Aloudquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Styling deed me een beetje hier aan denken...
[afbeelding]
maar dan minder geslaagd..
shit..... wel gaaf voor hemquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Damn, door X-factor heb ik de 9 darter van Van Gerwen gemist. Maar goed, da's off-topic.
Heb ik nou echt zo'n wansmaak?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Wat was dat tweede nummer van Sharon verschrikkelijk, echt.
dat is de voorspelling van Marianquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:19 schreef Rnnz het volgende:
X6 & Sharon samen in de finale? Is dat dan al bekend of hoorde ik het verkeerd?
Ik denk dat dat wel een terechte gok is.quote:
Nee, eerder ik denk ikquote:
quote:
Nee joh, Richy heeft helaas veel meer fans.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een terechte gok is.
ik weet het nog zonet niet...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een terechte gok is.
Met al die wanprestaties heeft Richy nog geen enkele keer in de sing-off gezeten, waarbij X6 bij redelijke prestaties al 2maal. Ik gok ook zo op een Richy Sharon finale.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik weet het nog zonet niet...
Richy ging vorige week ook door ondanks een complete wanprestatie...
ik snap ineens die angstige slaapkamerogen een stuk beter..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Werken in het martelmuseum. Leuk baantje!.
.
Nee, het 2e optreden van Sharon was gewoon een van haar mindere. Maar een minder optreden van haar is nog steeds een stuk beter dan een goed optreden van veel andere kandidatenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:20 schreef BVO het volgende:
Heb ik nou echt zo'n wansmaak?
Die zijn het matigstquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
Hmmm, tot nu toe vind ik X6 het beste.
eenschquote:
Torture Museum betaalde goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
heeft ie rijke ouders of zo??/
Neuh, ze zijn net iets slechter dan Richy.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah, mn ritchy mysterie van dinsdag is opgelost
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef buzzer het volgende:
Brichy over trouble water...
Ik kwam m tegen i/d Mc met 2 beveiligers en die dachten dat ik Richy kwam stalken. NO WAY!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef buzzer het volgende:
Brichy over trouble water...
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hmm, die doet-ie best goed. Beetje saai alleen.
idd.... ik hoop dat de finale leuker wordtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een enorm suffe en slechte aflevering was dit.
Mee eens. Iedereen was wat minder dan normaal. Richy misschien iets beter, maar dan nog redt ie het niet bij Sharon en X6...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een enorm suffe en slechte aflevering was dit.
Sharon is nog nooit zo slecht geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens. Iedereen was wat minder dan normaal. Richy misschien iets beter, maar dan nog redt ie het niet bij Sharon en X6...
het tweede nummer was niet goed, het eerste was kippenvelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sharon is nog nooit zo slecht geweest.
welke van de vele ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Blunderrrrrrr!
Nee ook niet. Doodsaai.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
het tweede nummer was niet goed, het eerste was kippenvel
Véél beter ja. Mooie stem, goed uitgevoerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:33 schreef Knipoogje het volgende:
Geef mij deze versie maar trouwens van Australian idol:
http://www.youtube.com/watch?v=NCATfpi2-mM
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een kutavond zeg, op Sharon na.
Ik zat er al 30 minuten op te wachten..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
Niveau gaat gelijk omhoog he, zo zonder Anja.
Godver ik mis 'rquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat er al 30 minuten op te wachten..
Sharon haar eerste nummer en de twee optredens van Richy waren goed (en nee ik ben nog steeds geen fan van hem) en X6 was echt bagger vanavondquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Ik vond iedereen wel goed, behalve Sharon haar tweede nummer.
-3 voorspelbaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
Op ANja? Ja, dan had je vorige week moten stemmenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat er al 30 minuten op te wachten..
nee hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
Christian had het niveau nog heel ver op kunnen krikken.
Belachelijk dat ze bij X6 iedereen buiten Sanne en Roos een solo laten doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
Trouwens, nog steeds belachelijk dat ze die Daniëlle nog solo's laten doen.
Ben ik het mee eens, toffe show!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef BVO het volgende:
Leuke uitzending juist, mooienummers.
Alleen dat flauwe boegroep moet echt ophouden hoor.
Wie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
Christian had het niveau nog heel ver op kunnen krikken.
dat is inderdaad redelijk snelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, Richy. Zo geweldig ben je niet. En 12 uur om een nummer te begrijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |