Jupsquote:
Ja behoorlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:07 schreef moemoe het volgende:
Was ze de tekst ff kwijt?
Het gaat mij on z'n muziek, hem als persoon ken ik nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ongeacht wat je van z'n muziek vindt, het blijft een kneus.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:08 schreef Mvnl het volgende:
X6 doet toch iets fout als ze een man in de spiegel zien..
zoals het er nu uitziet wel..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
X6 er toch maar uit dan morgen?
Ik vrees er nu ook voor, heel erg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd... ik vrees dat we toch een finale Sharon - Richy krijgen....
er zat ook een enorme hapering in het na na na...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het niet eens zo heel slecht.
quote:
Nja, het was ook wel haar schuld, ze zat er falikant naast!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Big Sister neemt het voor haar kleine zusje op
nee er komt geen sing-off meerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef Mvnl het volgende:
Komt er morgen weer gewoon een singof tussen 2 kandidaten waarbij de jury beslist?
Nee dat is Henk's idee van een grapje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef J-net het volgende:
Henk snapte um niet Gospel Boulevard, RTL Boulevard
ze heeft inderdaad geen prettige solo stemquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, het was ook wel haar schuld, ze zat er falikant naast!!
Maar goed, ik vind ze met de week slechter worden, en die Sanne heeft echt een zeer onaangename stem wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |