Elvan Akyildiz.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:40 schreef Barca het volgende:
Elwan speelde in Fort Alpha de rol van Ayse?
Vind je dat serieus? De enige die mij behoorlijk tegenviel was Jennifer de Jong, maar de rest vond ik toen al goed tot zeer goed spelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de dvd nu ook maar gekocht. En ben nu 5 afleveringen verder.... vroeger merkte ik het niet... maar jezus wat acteren ze slecht
Tatum en Jennifer zijn erg slecht vond ik.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vind je dat serieus? De enige die mij behoorlijk tegenviel was Jennifer de Jong, maar de rest vond ik toen al goed tot zeer goed spelen![]()
Vast een of andere reclame ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit me af te vragen waar ik die concierge Piet van ken.... en ik kom er gewoon niet op
Je linkt nu naar de verkeerde:quote:Op maandag 14 mei 2007 16:05 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft in best veel series gezeten:
http://imdb.com/name/nm0343201/
Piet vind je hier.quote:"Fort Alpha" (1996) TV Series .... Huub Overgauw (unknown episodes, 1996)
Ik dnek van Vrouwenveugelquote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je linkt nu naar de verkeerde:
[..]
Piet vind je hier.
En in Vrouwenvleugel speelde ook de moeder van Bas!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
OHja die dvd moet ik nog eens bekijken heb alleen stukje van gezien tot nu toe
waar heb je die dan gekocht? Ik dacht dat ie pas 14 augustus uitkomt (staat op bol.com).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:58 schreef --- het volgende:
Ik heb net een kwartier geleden het 2de seizoen gekocht op dvd.
Free record shop voor 15 euroquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Everett het volgende:
[..]
waar heb je die dan gekocht? Ik dacht dat ie pas 14 augustus uitkomt (staat op bol.com).
quote:
OMFG!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:58 schreef --- het volgende:
Ik heb net een kwartier geleden het 2de seizoen gekocht op dvd.
Piet is de vader van Ot.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit me af te vragen waar ik die concierge Piet van ken.... en ik kom er gewoon niet op
Yep!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:18 schreef --- het volgende:
Is dit ook meteen het laatste seizoen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |