O.k. dan ze weet rood blauw en groen. Geel is nog een beetje moeilijk ze verward dat met een woord waar een i in hoortquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En blauw is ze iedere avond na zoveel Amaretto
Point takenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef RSie het volgende:
[..]
sorry,..![]()
maar ja,.. schaken, twister en een beetje de dj uithangen valt ff weinig over te zeggen.
Erg jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Zusje nog even over de 'relatie' tussen B en A... B was wel steeds aan het blaten dat hij en Nena een stelletje waren, terwijl zij niet eens in hetzelfde bed sliepen. Maar vooralsnog zie ik B dit geen relatie noemen.
Als je van Twister houdt en die kutmuziek van Braaaajen, nee dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Day het volgende:
Laat me raden, er gebeurt zeker geen moer op de streams?![]()
10 keer adem halen en ze uitzetten ( of uit laten) Tis erg spannend trouwensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Day het volgende:
Jij mag nooit meer radenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Day het volgende:
Geel is die ene die geen rood, blauw of groen is.... maar er is zeker weer niemand die er aan denkt dat zo uit te leggen??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
O.k. dan ze weet rood blauw en groen. Geel is nog een beetje moeilijk ze verward dat met een woord waar een i in hoort![]()
Kennelijk wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Strip twister is nog leuker ( mits nasty niet mee doet)
Vergeef die schat, hij heeft jeukquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
Redactie zeg even tegen Brian dat hij niet kan draaien, zijn gedichten zijn een giller, zingen lukt ook al
niet, gitaar spelen is hij nog zo ver als zijn eerste les, 2 akkoorden aanslaan, wat hij wel kan...neu...nee dat ook niet. Maar die muziek trekken we echt niet.
en we missen de diepgaande gesprekken van de anderenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
Redactie zeg even tegen Brian dat hij niet kan draaien, zijn gedichten zijn een giller, zingen lukt ook al
niet, gitaar spelen is hij nog zo ver als zijn eerste les, 2 akkoorden aanslaan, wat hij wel kan...neu...nee dat ook niet. Maar die muziek trekken we echt niet.
Dat trekken doet ie zelf wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
Platjes??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:37 schreef kleinzusje het volgende:
Vergeef die schat, hij heeft jeuk![]()
Misschien kleurenblind?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geel is die ene die geen rood, blauw of groen is.... maar er is zeker weer niemand die er aan denkt dat zo uit te leggen??
Het zou dagelijks een half miljoen kijkers moet trekken. Dat was het doel van John de Mol.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is DGK een kijkcijfer succes?
Hij draait ook iedere dag dezelfde kutplaten. Zijn favoriet is geloof ik iets met "finally find a place to live" o.i.d.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
De agenda is sowieso al leeg. De bezuinigingen zijn wel erg drastisch ineens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef Day het volgende:
Beetje raar dat de redactie geen activiteit heeft georganiseerd voor vanavond. Zo zijn de streams toch geen moer aan?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is DGK een kijkcijfer succes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |