Nou heb van de week heel veel zitten kijken, door de week gaat het ook hard hoor. En inderdaad als Huub straks weer mag zal het weer harder gaan. Maar ja volgens mij gaat dat vanzelf als je de hele dag niets te doen hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef n1ek het volgende:
[..]
Meestal alleen op vrijdag en zaterdag voor de rest valt het wel mee. Maar nu met Amanda gaat het weer wat harder en Huub doet nog niet eens mee.
Je blijft behoorlijk lang Offtopicquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:21 schreef RSie het volgende:
[..]
daimlerdat zijn Jaguars met een andere badge.
oud geld rijdt inderdaad graag bentley,.. of rolls, maar dan wel met chauffeur! ik zie ze zo af en toe eens voorbij komen op de A44 vanaf wassenaar.
de door mij eerder genoemde bakkies zijn meer de collecter's items! wordt niet of zelden meer mee gereden,...
nieuw geld rijdt graag in cayenne's, hebben een 911 of als ze iets meer smaak hebben een nieuwer type aston.
de protsers rijden graag ferrari en hebben daarbij een bakkie als de Rangerover staan voor het vervoer van de kids!
ga voor de grap eens op het VIP-parkeerdek van de Arena kijken,.. daar staan de typische "nieuw geld" auto's.
continental GT, Vanquish, GT3 etc.
En dan is het wel grappig dat de redactie voornamelijk uit mannen zal bestaan terwijl de kijkers voor een groter deel uit vrouwen zal bestaan...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze zijn of pubers idd of ze misschatten hun kijkers...
jij was eerderquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Rood blauw en geel is al een VET probleem
neeeeeeeeeeeeeeeeee pleasequote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Strip twister is nog leuker ( mits nasty niet mee doet)
Dat doet een Bentley dus ook alleen iets sneller en met iets meer waarde toename.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat je voor de prijs van een Bentley ook een paar doorzonwoningen kunt kopen die hun geld vanzelf weer dubbel en dwars opleveren klopt het dus dat "oud geld" geen patserbak zal kopen maar gewoon ingetogen kwaliteit zal kopen.
Sinds het hele forum vanmiddag tot modstatus is verheven en allerlei onderwerpen (medicatie Brian, ongewassen haar amoebe, neuken Brian/amoebe) tot verboden onderwerpen heeft verklaard in de cos en verbannen naar aparte topics daarover. Ik ben flexibel, ik pas me aanquote:
Dat zijn toch de kleuren van een stoplicht ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Groen is geen probleem voor haar. Zo voelde ze zich maar al te vaak met Nena als vriendinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je een dubbele voor en achternaam![]()
En rood is het lampje van haar voordeur.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Groen is geen probleem voor haar. Zo voelde ze zich maar al te vaak met Nena als vriendin![]()
Eh? blauw stoplichtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Groen is geen probleem voor haar. Zo voelde ze zich maar al te vaak met Nena als vriendin![]()
Ik heb de Cossen doorgelezen,zoals het hoort. Dat heb ik zeker over het hoofd gezien, maar volgens mij is het niet offtopicquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:24 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sinds het hele forum vanmiddag tot modstatus is verheven en allerlei onderwerpen (medicatie Brian, ongewassen haar amoebe, neuken Brian/amoebe) tot verboden onderwerpen heeft verklaart in de cos en verbannen naar aparte topics daarover. Ik ben flexibel, ik pas me aan
En blauw is ze iedere avond na zoveel Amarettoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
En rood is het lampje van haar voordeur.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb de Cossen doorgelezen,zoals het hoort. Dat heb ik zeker over het hoofd gezien, maar volgens mij is het niet offtopic![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zijn toch de kleuren van een stoplicht ?![]()
sorry,..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je blijft behoorlijk lang Offtopic![]()
O.k. dan ze weet rood blauw en groen. Geel is nog een beetje moeilijk ze verward dat met een woord waar een i in hoortquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En blauw is ze iedere avond na zoveel Amaretto
Point takenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef RSie het volgende:
[..]
sorry,..![]()
maar ja,.. schaken, twister en een beetje de dj uithangen valt ff weinig over te zeggen.
Erg jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Zusje nog even over de 'relatie' tussen B en A... B was wel steeds aan het blaten dat hij en Nena een stelletje waren, terwijl zij niet eens in hetzelfde bed sliepen. Maar vooralsnog zie ik B dit geen relatie noemen.
Als je van Twister houdt en die kutmuziek van Braaaajen, nee dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Day het volgende:
Laat me raden, er gebeurt zeker geen moer op de streams?![]()
10 keer adem halen en ze uitzetten ( of uit laten) Tis erg spannend trouwensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Day het volgende:
Jij mag nooit meer radenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Day het volgende:
Geel is die ene die geen rood, blauw of groen is.... maar er is zeker weer niemand die er aan denkt dat zo uit te leggen??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
O.k. dan ze weet rood blauw en groen. Geel is nog een beetje moeilijk ze verward dat met een woord waar een i in hoort![]()
Kennelijk wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Strip twister is nog leuker ( mits nasty niet mee doet)
Vergeef die schat, hij heeft jeukquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
Redactie zeg even tegen Brian dat hij niet kan draaien, zijn gedichten zijn een giller, zingen lukt ook al
niet, gitaar spelen is hij nog zo ver als zijn eerste les, 2 akkoorden aanslaan, wat hij wel kan...neu...nee dat ook niet. Maar die muziek trekken we echt niet.
en we missen de diepgaande gesprekken van de anderenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
Redactie zeg even tegen Brian dat hij niet kan draaien, zijn gedichten zijn een giller, zingen lukt ook al
niet, gitaar spelen is hij nog zo ver als zijn eerste les, 2 akkoorden aanslaan, wat hij wel kan...neu...nee dat ook niet. Maar die muziek trekken we echt niet.
Dat trekken doet ie zelf wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
Platjes??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:37 schreef kleinzusje het volgende:
Vergeef die schat, hij heeft jeuk![]()
Misschien kleurenblind?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geel is die ene die geen rood, blauw of groen is.... maar er is zeker weer niemand die er aan denkt dat zo uit te leggen??
Het zou dagelijks een half miljoen kijkers moet trekken. Dat was het doel van John de Mol.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is DGK een kijkcijfer succes?
Hij draait ook iedere dag dezelfde kutplaten. Zijn favoriet is geloof ik iets met "finally find a place to live" o.i.d.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
De agenda is sowieso al leeg. De bezuinigingen zijn wel erg drastisch ineens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef Day het volgende:
Beetje raar dat de redactie geen activiteit heeft georganiseerd voor vanavond. Zo zijn de streams toch geen moer aan?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is DGK een kijkcijfer succes?
Ik zag net dat ze rond de 400 k zitten, dus dat lijkt me wel aardig goed toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zou dagelijks een half miljoen kijkers moet trekken. Dat was het doel van John de Mol.
Als A-DEL met haar schone net gewassen haardos in de buurt is geweest van zijn trots, zijn het gewoon hoofdluisjesquote:
Is het gewassen ??!!! Echt waar... Bewijs wil ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als A-DEL met haar schone net gewassen haardos in de buurt is geweest van zijn trots, zijn het gewoon hoofdluisjes
Er is twisterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef Day het volgende:
Beetje raar dat de redactie geen activiteit heeft georganiseerd voor vanavond. Zo zijn de streams toch geen moer aan?
Hoofdluis, leeft het liefst op een schoongewassen hoofdhuidje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als A-DEL met haar schone net gewassen haardos in de buurt is geweest van zijn trots, zijn het gewoon hoofdluisjes
Kunnen platjes ook overgaan op hoofden ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hoofdluis, leeft het liefst op een schoongewassen hoofdhuidje.
Ben ik ook mee gestopt. Leve het updates topic.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Fikkert het volgende:
[..]
... uitleggen heeft idd geen zin, ik ga iig geen cos meer terug lezen als ik een dag niet heb gekeken
Ja, lekker he ........quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Lekker frijes ook wel, Snollie met haar voetjes op het keukenblad, en niet te vergeten haar heerlijke frisse haartje. En morgen weer een heerlijk croissantje oppeuzelen![]()
![]()
De afstand is bij haar redelijk kort.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kunnen platjes ook overgaan op hoofden ?
Kunnen wij op de zaterdag ook is wat nuttigs gaan doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |