Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een sophisticated miljonair is om te beginnen al geen nouveau riche.... en oud geld zal zeker niet zo opvallend gaan rondrijden.
Die rijden gewoon Volvo, Saab of Range Rover.
Nope.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een sophisticated miljonair is om te beginnen al geen nouveau riche.... en oud geld zal zeker niet zo opvallend gaan rondrijden.
Die rijden gewoon Volvo, Saab of Range Rover.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nou de enige die de " relatie" tussen rat en del zo nep vindt ?
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Fear & Loathing in Las Vegas![]()
![]()
Ether snuiven!
"This man is to weird to live but to rare to die"
Hunther S. Thompson
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze moeten gewoon flink aan Brian laten realiseren wat hij al weet: Amanda is zwaar dom, vrij lekker los één week en ciao.![]()
Ik zie daar geen relatie. Ik zie daar alleen maar seksuele bevrediging. For the time being.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef Judah het volgende:
[..]
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
Oud geld smijt het niet zo over de balk..... ze zijn niet voor niets al generaties "oud geld" enne... laten we even een heel simpel praktijk-voorbeeld nemen..... Willem-Alexander rijdt een XC 90 (Volvo dus, voor de autofoben)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:04 schreef doesss het volgende:
Nope.
Daimler of Bentley. Trust me on this one![]()
Nee ik ook! Ik schreef het vaak. Ze hadden ook helemaal GEEN romantische voorgeschiedenis of leuke gesjans...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
Nee hoor, is gewoon TV maken, ze hebben totaal geen raakvlakken, behalve het Bunny raakvlak. Btw, hoe kunnen 2 nitwits uberhaubt raakvlakken hebben.?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
Wat denk je???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
ja en dat moet dan een miljonairshuis voorstellen, het lijkt wel op een hoerenkeet als je haar zietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:04 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik wordt zo moe van die Amanda die de hele dag haar nep-tieten loopt te showen, en van die schreeuwnegerin en van Brian en, en, en.... Mischien haak ik maar af
Neuh, oud geld rijd ingetogen en zeker niet in protserige bentleys en Daimlers.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:04 schreef doesss het volgende:
[..]
Nope.
Daimler of Bentley. Trust me on this one![]()
Ze heeft Nena haar moeder gewoon domweg verkeerd begepen. Ze had tegen Mandel gefluisterd dat ze Brain van katoen moest geven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik zie daar geen relatie. Ik zie daar alleen maar seksuele bevrediging. For the time being.
Verwacht je nou echt dat er hier nog iemand gaat zitten roepen dat het echte liefde is??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
Master zeg ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef Judah het volgende:
[..]
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
Ik ook, maar het walgelijke sausje van " stelletjes gezeik" maakt het des te triester toch ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik zie daar geen relatie. Ik zie daar alleen maar seksuele bevrediging. For the time being.
ja, Gert en jij doen dat een stuk beterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook, maar het walgelijke sausje van " stelletjes gezeik" maakt het des te triester toch ?
jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verwacht je nou echt dat er hier nog iemand gaat zitten roepen dat het echte liefde is??![]()
de enige die dat heel misschien denkt is Amanda zelf, zolang ze niemand anders heeft die haar beter verzorgtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verwacht je nou echt dat er hier nog iemand gaat zitten roepen dat het echte liefde is??![]()
Het is sowieso heel triest. Ongeacht welk gezeik dan ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook, maar het walgelijke sausje van " stelletjes gezeik" maakt het des te triester toch ?
Er moet toch ergens een nieuwe verhaallijn worden opgezet. Eric voegt ook niet echt iets toe. Misschien met jou wens , een nieuwe miljonair erin , kan het nog iets worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Idd! Merci bien.quote:
Nog mooier is de eerder geopperde theorie over ruzie tussen A-DEL en de Rat...............door Nasty/ Bart...........hup...............weg met die nepsnollenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er moet toch ergens een nieuwe verhaallijn worden opgezet. Eric voegt ook niet echt iets toe. Misschien met jou wens , een nieuwe miljonair erin , kan het nog iets worden.
Speciaal voor jou dan, omdat Sinterklaas al zo lang geleden is, Kerst nog langer duurt en het nog net geen Pasen is:quote:
Ze weten dat haar dagen spaarzaam zijn, elke seconde fame is nu nog te filmenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:13 schreef n1ek het volgende:
Hmm ze volgen Amanda tot aan het toilet. Wat is dat toch met die redactie. Zijn dat allemaal jonge gasten die zo'n slet helemaal geweldig vinden. Amanda die naar de wc gaat is interessanter dan 4, 5 lui in de gameroom zo te zien..
Ten eerste is het geen "oud geld" maar "familie kapitaal".quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oud geld smijt het niet zo over de balk..... ze zijn niet voor niets al generaties "oud geld" enne... laten we even een heel simpel praktijk-voorbeeld nemen..... Willem-Alexander rijdt een XC 90 (Volvo dus, voor de autofoben)
Ik denk dat we daar niet al te lang op hoeven te wachten.Er moet toch een TV-uitzending gemaakt worden voor volgende week.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog mooier is de eerder geopperde theorie over ruzie tussen A-DEL en de Rat...............door Nasty/ Bart...........hup...............weg met die nepsnollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |