Nou zeg dat zal is tijd worden na 140 dagenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:50 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij wordt Bart het dissen van Blatasia een beetje zat, en gelijk heeft ie, ik had haar allang een veeg uit de pan gegeven.
Ohh was jij datquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik heb nooit wat gestolen![]()
Rectificatie: een fiets ooit (on meer Nederlands te voelen) maar ik heb de slot nooit kunnen breken. Netjes terug op zijn plaats gezet 6 maanden later
![]()
En stiekem hoop je dat DGK_REDACTIE eigenlijk Sinterklaas is??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:51 schreef kleinzusje het volgende:
mn wens voor vanavond:
- Nieuwe miljonair
- Extit Brian / AdEl? Nasty
- Stemming vervroegd
- Ruzie: Nasty- A-DEL
- Ruzie: Brian- A-DEL
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]en daarom heeft hij al met meer dan 500 mannen sex gehad
Paashaas mag ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En stiekem hoop je dat DGK_REDACTIE eigenlijk Sinterklaas is??![]()
Dit was dus bullshit daarom dequote:
Een echte miljonair rijdt een Daimler of een Bentley, de rest is te ordinairquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:45 schreef RSie het volgende:
[..]
ik zat meer aan miljonairswagens te denken,..
-250GTO
-SL500
-E-type
-DB5
dat soort spul!
Goed script!!!! Mail ff naar DGK redactiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:51 schreef kleinzusje het volgende:
mn wens voor vanavond:
- Nieuwe miljonair
- Stemming vervroegd
De eerste drie zijn ok, de laaste twee wrs toch gescript.We blijven hopen Kleinzusje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:51 schreef kleinzusje het volgende:
mn wens voor vanavond:
- Nieuwe miljonair
- Stemming vervroegd
quote:
Tsss zit jij hier ff Aston Martin te vergetenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:53 schreef doesss het volgende:
Een echte miljonair rijdt een Daimler of een Bentley, de rest is te ordinair![]()
Ik vind 'm maar stereotiep saai.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:53 schreef robert2006 het volgende:
[quote]Op zaterdag 17 februari 2007 19:50 schreef happyme28 het volgende:
eric bevestigt wel wat vooroordelen die er op homo's zijn zeg
Mijn wens voor vanavond:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:51 schreef kleinzusje het volgende:
mn wens voor vanavond:
- Nieuwe miljonair
- Stemming vervroegd
Alles is niet wat het lijktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sinds wanneer geeft dat dronken konijn ook cadeautjes weg??
Baileys dieet?? Waar kan ik dat vinden??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef Sporti het volgende:
Natasia: ik heb me voor het eerst sinds tijden de hele dag aan mij dieet gehouden
Wrs bij de recepten op de Tien site.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Baileys dieet?? Waar kan ik dat vinden??
Ja heel erg helaasquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind 'm maar stereotiep saai.
resultaat: mijn 2e wensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:55 schreef NS het volgende:
[..]
Mijn wens voor vanavond:
Flinke bonje tussen Huub en Nastasia en wel zo, dat Huub voor haar gaat staan en blijft roepen: sla me dan, sla me dan en dat Natasia zich dan niet meer in kan houden en Huub een flinke lele verkoopt. Exit Natasia
DB5 is showcarretjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss zit jij hier ff Aston Martin te vergeten![]()
Ja, het wordt tijd dat Eric zijn kunstje gaat doen. Alle aankondigingen op de Tien site ten spijt, we zien er niet veel van. Wat is er nog over van het "geen 2 diva's" verhaal ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind 'm maar stereotiep saai.
meesterlijke filmquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Fear & Loathing in Las Vegas![]()
![]()
Ether snuiven!
"This man is to weird to live but to rare to live"
Hunther S. Thompson
Ja idd met dat liedje!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
meesterlijke filmIn die badkuip ook..
Jammer maar ik verwacht dat zij gewoon blijft wie ze is en zich niet laat chanteren, dat zou haar voor mij nog meer een winnaar maken, zelfs als dat zou betekenen dat ze weg moet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:00 schreef happyme28 het volgende:
Jammer, Syl begon net tegen Huub te vertellen over de 'eis' van de redactie, dat ze daar over na heeft gedacht. Maar toen kwamen Eric en Bart binnen en was het gesprek over.
Ojee ik zie de bui al hangenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw geeft al een voorzetje. Snollie en Braaaaaajen mogen wel bij haar in bed komen slapen.
Een sophisticated miljonair is om te beginnen al geen nouveau riche.... en oud geld zal zeker niet zo opvallend gaan rondrijden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:58 schreef doesss het volgende:
DB5 is showcarretje
Te ordi voor een sophistocated miljonair![]()
White rabbitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:01 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja idd met dat liedje!Welke liedje was dat ook al weer?
Zdngmw zei eerder tegen DEL dat ze het zo verstanndig vond dat Amsndel een weekje niet bij Brian ging slaprn....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw geeft al een voorzetje. Snollie en Braaaaaajen mogen wel bij haar in bed komen slapen.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een sophisticated miljonair is om te beginnen al geen nouveau riche.... en oud geld zal zeker niet zo opvallend gaan rondrijden.
Die rijden gewoon Volvo, Saab of Range Rover.
Nope.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een sophisticated miljonair is om te beginnen al geen nouveau riche.... en oud geld zal zeker niet zo opvallend gaan rondrijden.
Die rijden gewoon Volvo, Saab of Range Rover.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nou de enige die de " relatie" tussen rat en del zo nep vindt ?
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Fear & Loathing in Las Vegas![]()
![]()
Ether snuiven!
"This man is to weird to live but to rare to die"
Hunther S. Thompson
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze moeten gewoon flink aan Brian laten realiseren wat hij al weet: Amanda is zwaar dom, vrij lekker los één week en ciao.![]()
Ik zie daar geen relatie. Ik zie daar alleen maar seksuele bevrediging. For the time being.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef Judah het volgende:
[..]
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
Oud geld smijt het niet zo over de balk..... ze zijn niet voor niets al generaties "oud geld" enne... laten we even een heel simpel praktijk-voorbeeld nemen..... Willem-Alexander rijdt een XC 90 (Volvo dus, voor de autofoben)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:04 schreef doesss het volgende:
Nope.
Daimler of Bentley. Trust me on this one![]()
Nee ik ook! Ik schreef het vaak. Ze hadden ook helemaal GEEN romantische voorgeschiedenis of leuke gesjans...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
Nee hoor, is gewoon TV maken, ze hebben totaal geen raakvlakken, behalve het Bunny raakvlak. Btw, hoe kunnen 2 nitwits uberhaubt raakvlakken hebben.?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
Wat denk je???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |