Ja, maar ik denk dat de site dan deaud gaat hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef Melktap het volgende:
als FOK! dichtgaat gaan we toch met zijn allen naar GS daar de boel volspammen
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Was niet belangerijk genoeg![]()
Ik denk trouwens niet dat ik dat topic maak hoor... Ik post niet zoveel meer![]()
Ik ga echt niet kansloos op dat topic zitten wachtenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:36 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
ach, dan maak je toch een uitzondering
Miljoenniumbug.quote:
10 euro van mij als je dat doetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik steel dat topic gewoon en zet hem met de NachtBagger OP in ONZ
Ik zal je mijn rekening nummer alvast even gevenquote:
Jaaah eerst zien dan geloven he lieverdquote:Op maandag 26 februari 2007 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal je mijn rekening nummer alvast even geven![]()
Dan maar hopen dat het geen topic in FC MED of het keldertje is... die kan ik niet schoppenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jaaah eerst zien dan geloven he lieverd![]()
Kun je nagaan hou oud dat topic is, Pantani is allang doodquote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vette post ook, die laatste:
[..]
Als je 'Pantani / mercato uno' typt![]()
![]()
Wat een noobs toendertijd![]()
http://forum.fok.nl/topic/400000quote:Op maandag 26 februari 2007 14:12 schreef Tha-CheF het volgende:
Zal wat zijn als dat topic geopend wordt in een niet toegankelijk sub-forum, zoals bijvoorbeeld de eerste reply van het eerste jaar.
is wel appels met peren, of topics met reply's vergelijken
of links met rechts
het blijft ongeveer hetzelfde![]()
Dat duurt dus nog wel even.quote:
GSquote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef Melktap het volgende:
als FOK! dichtgaat gaan we toch met zijn allen naar GS daar de boel volspammen
Je kan ook gewoon naar het bovenste topic in de lijst 'Nieuwe topics' kijken hč.quote:
Een normale unsigned int in mysql kan waarden van 0 tot 4294967295 bevatten... Lijkt me voorlopig genoegquote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef switchboy het volgende:
int(6) toch maar eens in int(7) veranderen fok? Anders gaat het ligt uit
En mijn nachtbagger idee dan ?quote:
Zoveel post ze tegenwoordig niet meer, hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:09 schreef Megumi het volgende:
Ik gok dat Yvonne de 1.000.000 post maakt.
verrek jaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar het bovenste topic in de lijst 'Nieuwe topics' kijken hč.
joa zeg hequote:
"Mijn teddybeer verlaat mequote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:23 schreef switchboy het volgende:
Ik voorspel btw een slecht TRU topic
Ik gun het WFLquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:23 schreef switchboy het volgende:
Ik voorspel btw een slecht TRU topic
zou het?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Arcee het volgende:
Het zal iig rond 28 maart geopend worden.
ik zet het in mijn agendaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |